Aihe: Hinta-Laatu -Suhteeltaan Hyvä Vahvari Hankinnassa
1 2
dgdg Basisti
11.08.2006 20:02:08 (muokattu 11.08.2006 20:19:44)
Kaikkensa behku antaa muttei jaksa pinnistää.. Kun laittaa volumea vähän notkeemmaks ja mikkejä "tukkoon" niin ääni rupee "kiertämään". Siis ei tietenkään sitä tärykarvoja rikkovaa vinkunaa vaan bassoääni hajoaa. Rikkoontuu jotenkin. Ja se on aika yleinen juttu näissä 'halpisvahvareissa'..

Mutta eiköhän tää tästä.. 2vk päästä pitäs olla jo uus vahvari kehissä ettei joudu nolauksen uhriksi.. Pistin ilmotusta torille ja kattelen vielä tässä näitä myynti-ilmotuksia. Toivotaan että löytyy.
Laitan vaikka tänne sitten niitä "onko hyvä, kannattaako ostaa" -kysymyksiä kun tulee vastaan.

SWR Workingman's 12 -vahvaria tarjottu.. Hinta ei kyllä ole sieltä mistä toivon, 320e.. Kattellaan vielä.

Näköjään maksaa jenkeissä 399e aika monessa paikassa uutena.. Hyvät speksit ainakin näyttäs olevan. Ainakin behkuun verrattuna :D Mutta riittääköhän bändireeneihin..
Oksanreiästä ei nää koko totuutta.
pardy
11.08.2006 20:57:36

Mä nyt en ymmärrä sun logiikkaa, sori vaan. Jos se behku noin hävettää ni pistä se varastoon häpeämään siks aikaa kun vaihtari pyörii nurkissa. Ei himasoitteluun mitään vahvaria tarvi. Jos ameriikan jässikkä sattuu ihmettelemään vahvarittomuuttsai, niin sano että stäkki on reeniksellä eikä oo vielä tullu ostettua koticomboa.

On mullaki behkun pedaali, mut emmä ala ostamaan uutta tilalle vaan sen takia et joku tulee käymään. Jos sattuisin jotain häpeää tuntemaan moisen laitteen omistamisesta niin sujauttaisin sen laatikkoon. Ja ehkä nostasin ne "paremman" merkkiset enemmän näkyviin. Pistä sinäki presari esiin vaan.

So simple. Osta kunnon kamat sitten kun sitä rahaakin on. Ei tarvi kuin pari satasta lyödä tohon sun budjettiin lisää ni saat kunnon läjän. Pienellä budjetilla tehdyt hätäiset kompromissiratkaisut on havaittu jälkeenpäin vituttaviksi tapauksiksi ennenkin.
dgdg Basisti
11.08.2006 21:04:16
Mun mielestä logiikka ei oo ihmeellinen..

En vitti kyllä vuoden ajaks heittää vahvaria komeroon.. Varsinkaan kun tää turkkilainen vaihtari on itse basisti ja ei tuo vahvariaan mukaan.. En mä behkua yleisesti inhoa, vaan tätä nykyistä vahvaria. Ja kyllä mä mielummin ostan uuden paremman tolla 200-400e ja vaihdan behkun pois, kun laittaisin behkun 11 kuukaudeks piiloon ja soittaisin "akustisesti".
Oksanreiästä ei nää koko totuutta.
pardy
11.08.2006 21:10:23 (muokattu 11.08.2006 21:11:50)

Mun mielestä logiikka ei oo ihmeellinen..

En vitti kyllä vuoden ajaks heittää vahvaria komeroon.. Varsinkaan kun tää turkkilainen vaihtari on itse basisti ja ei tuo vahvariaan mukaan.. En mä behkua yleisesti inhoa, vaan tätä nykyistä vahvaria. Ja kyllä mä mielummin ostan uuden paremman tolla 200-400e ja vaihdan behkun pois, kun laittaisin behkun 11 kuukaudeks piiloon ja soittaisin "akustisesti".

Ei vaan piilotat sen vaan siks aikaa kun saat edes ihan pikkasen enemmän massia. Laajentaa mahdollisuuksia huomattavasti. Esmes ~400e budjetilla irtoo jo varsin hyviäkin comboja.

Ja voisin luulla että sen presarin akustinen soundi on kiljuuna kertaa parempi kuin tuon behkun.

E: Meitsi on ihan pallo hukassa, jostain syystä mulle jäi sellanen kuva että se jannu ois jenkeistä.
Tana
11.08.2006 22:17:33

Selität sille vaihtarille vaan, että kyllä soundi lähtee sormista! Kaverilla itsellään lienee kotopuolessa Ampegin rantasauna, luonnollisesti?
Diiba daaba
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)