Aihe: uusi vahvistin!! mikä??
1 2 3 4 5 6
petrin1
10.08.2006 21:38:19
siis ilman mikitystä....
Juustonaksu
10.08.2006 21:42:58
Mikä on pieni volume? Ei tunnu kovin hiljaisella toimivan noi putkivahvistimet kunnolla. Keinokuorma taas maksaisi liikaa. Eli jos se putkikone on pakko niin varmista, että saat soitella trankkuja lujemmalla. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
petrin1
10.08.2006 21:48:10
miksi pitäisi soittaa trankkuja kovemmala volumella soitan sillä volumella mikä mulle tuntuu parhaalta..eli suht koht kovalla kotonakin mutta vähän ajattelen kuitenkin korviakin:D
täytyykö tota valvekingii luukuttaa ihan vitusti ennen ku lähtee hyvä soundi...
petrin1
10.08.2006 21:49:40
mitä keino kuormat maksaa??
Lento-V-mies
10.08.2006 22:00:00
No hyvä saundi ja hyvä saundi... saahan se saundi lihaa luittensa ympärille mitä kovempaa soitat, mutta marsullani en ole yli 1:n koskaan master volumea laittanut, varsinkin jos boost kanavan volume on max. Jos ei ole niin on just siihen 1/10 voinu nostaa masterin.
Nacher
10.08.2006 22:50:04
No hyvä saundi ja hyvä saundi... saahan se saundi lihaa luittensa ympärille mitä kovempaa soitat, mutta marsullani en ole yli 1:n koskaan master volumea laittanut, varsinkin jos boost kanavan volume on max. Jos ei ole niin on just siihen 1/10 voinu nostaa masterin.

Mahtaa olla aika herkkä mastervolume Marsussasi...
tommiot
10.08.2006 23:03:32 (muokattu 10.08.2006 23:05:18)
Nuo Laneyt pitäisi varmaan tsekata, kun jotenkin tullut sivuutettua ne sellaisina "Brittihevisoundi ok kliineillä ja turhilla mid-gain kanavilla"-vehkeinä.

Brittihevisaundi on paras. Ihan älyttömän munakas ja tiukka tuo VH100R. Mid-gain-kanavat on tietty turhia jos niitä ei tarvitse, mutta ei ne tuossa Laneyssa mitään huonoja ole, jos vaan uskaltaa avata volumea kunnolla (ja sitä volumea tuosta laitteesta lähtee ihan perkeleesti)

siis ilman mikitystä....

Kyllä mä vaan meinaan mikittää vahvistimeni keikoilla vaikka tehoa on 100 wattia 4x12" kaappiin.

Suosittelisin kyllä kokeilemaan sen masterin avaamista johonkin kello kahteentoista. Herää vähän uudella tavalla eloon. Elementitkin alkaa lepattamaan, senkin puolesta parempi saundi.
petrin1
11.08.2006 06:34:53
meni hermot ja pistin sen valvekingin saksasta tilaukseen yhteis hinnaks tuli 460€!
halpahan tuo on...saa nähdä miten pelittää:DD
Juustonaksu
11.08.2006 12:06:11
meni hermot ja pistin sen valvekingin saksasta tilaukseen yhteis hinnaks tuli 460€!
halpahan tuo on...saa nähdä miten pelittää:DD

Et sitten koskaan vaivautunut menemään testaamaan mitään? Huolimatta siitä, että n. 50 ihmistä kehoittivat menemään sinne liikkeeseen? Huoh...
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
pliksu
11.08.2006 12:07:12
Ostit sitten valvekingin.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Nacher
11.08.2006 12:09:04
Ja vielä sopivasti Saksasta tilaamalla, joka helpottaa mahdollista vaihtoa ja muita asioita huomattavasti. No, toivottavasti pelittää.

Niin, siis turhilla mid-gain kanavilla Laneyn kohdalla en tarkoittanut, etten niitä tarvitse, vaan sitä, että ne olisivat vähän väliinputoajina siinä vahvarissa. Jotenkin ihmeen harvassa paikassa noita Laneytä edes testattavissa, niin ei ole päässyt tyyppaamaan.
tommiot
11.08.2006 12:10:35
Ja vielä sopivasti Saksasta tilaamalla, joka helpottaa mahdollista vaihtoa ja muita asioita huomattavasti. No, toivottavasti pelittää.

Niin, siis turhilla mid-gain kanavilla Laneyn kohdalla en tarkoittanut, etten niitä tarvitse, vaan sitä, että ne olisivat vähän väliinputoajina siinä vahvarissa. Jotenkin ihmeen harvassa paikassa noita Laneytä edes testattavissa, niin ei ole päässyt tyyppaamaan.

Joo, en mäkään löytänyt niitä mistään ennen kuin mulle tarjottiin käytettyä. Menin paikanpäälle, testailin ja otin mukaan. Ne mid-gain kanavat toimivat kyllä ihan hyvin kun volaa avaa.
petrin1
11.08.2006 16:05:05
Et sitten koskaan vaivautunut menemään testaamaan mitään? Huolimatta siitä, että n. 50 ihmistä kehoittivat menemään sinne liikkeeseen? Huoh...

sori vaan kaveri mutta olen aikaa sitten kyseistä vahvari kokeillut ja havainnut sen hyväksi peliksi...
kyllä on tapana ollu kokeilla ennen kun mitään ostan..
että voit pitää pääs kiinni!
Dunga
11.08.2006 16:39:30
sori vaan kaveri mutta olen aikaa sitten kyseistä vahvari kokeillut ja havainnut sen hyväksi peliksi...
kyllä on tapana ollu kokeilla ennen kun mitään ostan..
että voit pitää pääs kiinni!

...
miksi pitäisi soittaa trankkuja kovemmala volumella soitan sillä volumella mikä mulle tuntuu parhaalta..eli suht koht kovalla kotonakin mutta vähän ajattelen kuitenkin korviakin:D
täytyykö tota valvekingii luukuttaa ihan vitusti ennen ku lähtee hyvä soundi...

Et saanut hyviä soundeja irti mutta ostit silti?
Paskallakin on tekijänsä.
Kirk_Hammett
11.08.2006 16:44:14
sinne meni se 420€ ja vähän päälle :)

ihan hyvähän toi valveking kuulemma on ja aika halvalla sait
You know it's sad but true...
atimoc
11.08.2006 17:00:33

Kylläpäs täällä taas nuljutetaan uuden laitteen ostajaa :)

Laita ihmeessä kommenttia ja vaikka ääninäytteitäkin, kun ämyri saapuu. Veronpalautukset olisi itelläkin suunnitelmissa laittaa valvekunkkuun.
Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de
petrin1
11.08.2006 17:08:01
Kylläpäs täällä taas nuljutetaan uuden laitteen ostajaa :)

Laita ihmeessä kommenttia ja vaikka ääninäytteitäkin, kun ämyri saapuu. Veronpalautukset olisi itelläkin suunnitelmissa laittaa valvekunkkuun.

jeess..omaa tyhmyyttäni tässä porukka ihmettelee ku oon ollu niin vitun urpo täs ku uutta olin ostamassa...
ihan itteeni voin syyttää...
jees pistän ääninäytettä tulemaan kun vahvari tulee ja saan jonkun mikin ostettuu äänitystä varten:)
Dunga
11.08.2006 17:10:56
häh??
justhan mä sanoin että olen kokeillut pari kertaa kyseistä peliä ja hyvä oli...

Aattelin vaan kun aiemmin kyselit että tarviiko valvekingiä luukuttaa kunnolla ennen kuin saa hyvän soundin?

Itseäkin kiinnostaisi hieman tuo Valveking, kerropa sitten kokemuksiasi kun laite saapuu.
Paskallakin on tekijänsä.
petrin1
11.08.2006 17:15:42
Aattelin vaan kun aiemmin kyselit että tarviiko valvekingiä luukuttaa kunnolla ennen kuin saa hyvän soundin?

Itseäkin kiinnostaisi hieman tuo Valveking, kerropa sitten kokemuksiasi kun laite saapuu.

joo siis kysyin sen takia ku testailin aika kovalla volumella kun liikkeessä ei ollut muita kun myyjä ja minä sillä hetkellä..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)