jomppu 11.08.2006 15:19:59 | |
---|
Pose tai ei, mutta silti olisi kiva jos olisi kitara millä räimiä. Maahantuojasta ei ole vielä kuulunut mitään, vaikka kitara on siellä jo viikon ollut. Vielä olen sitä mieltä että tuo love rocki oli hyvä kitara, kunnes kaula rupesi kääntyilemään. Sitäkin olen miettinyt että jos tuo kaulan kieroontuminen johtuisi kämppäni ilmastosta, mutta miksei se ole vaikuttanut muihin kitaroihin mitä omistan tai olen omistanut? "siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan" |
Vaikken mikään Tokai-kitaroiden suurin fanittaja olekaan, niin kyllä firmalta ihan hyvää tavaraa tulee. Huomasin tuossa, että Thomann ei myy ollenkaan Tokai-kitaroita. Kyllähän se varmaan jotain kertoo. Ilmeisesti takuurumba on ollut sitä laatua, että Thommannilla on päätetty poistaa lautatavara myynnistä. |
Pehvanssi 11.08.2006 16:07:19 | |
---|
Huomasin tuossa, että Thomann ei myy ollenkaan Tokai-kitaroita. Kyllähän se varmaan jotain kertoo. Ilmeisesti takuurumba on ollut sitä laatua, että Thommannilla on päätetty poistaa lautatavara myynnistä. Ka ei siel oo sitä koskaan myytykkään... Aika alas kyllä arvioit Toksun kun meinaat että Harley Benttoni ois parempi :D |
JS 11.08.2006 16:22:07 | |
---|
Huomasin tuossa, että Thomann ei myy ollenkaan Tokai-kitaroita. Kyllähän se varmaan jotain kertoo. Ilmeisesti takuurumba on ollut sitä laatua, että Thommannilla on päätetty poistaa lautatavara myynnistä. Kuules nyt Krice, jospa pitäsit suusi supussa asioista, joista et mitään tiedä... Osa Tokaista on hyvinkin hyviä kitaroita, osa ei, joten tähän muutenkin räjähdyspisteessä käyneeseen threadiin tuskin tarvitaan kommentteja ihmiseltä, jolla ei edes ole kokemusta Tokain tuotteista. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
jomppu 11.08.2006 16:25:03 | |
---|
Mun tietääkseni Tokaita ei myydä saksassa ollenkaan. "siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan" |
Twinkle 11.08.2006 16:25:49 | |
---|
Huomasin tuossa, että Thomann ei myy ollenkaan Tokai-kitaroita. Kyllähän se varmaan jotain kertoo. Ilmeisesti takuurumba on ollut sitä laatua, että Thommannilla on päätetty poistaa lautatavara myynnistä. ei ne myy Washburneja eikä Schectereitäkään, kuten ei montaa muutakaan merkkiä. |
Jani The Rock 11.08.2006 17:08:01 | |
---|
muutenkin räjähdyspisteessä käyneeseen threadiin Eihän tää oo ollu vielä lähelläkään. "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
Jokapaikanapina 11.08.2006 17:25:41 | |
---|
Munkin kitara on nasta siinä mielessä että se on yli 30v vanha, joten kaula ei oo kauheen kestävä enää, ja kun soittaa niin voi vääntää kaulaa, ja siitä tulee kiva vibramainen-ääni. |
kauhu-köös 12.08.2006 19:54:24 | |
---|
No itse olen sitä mieltä että kitarat on aina yksilöitä:) Tehty sitte miten vain:) omasta kokemuksesta kuitenkin sen verran, että on tullut soiteltua paljonkin erillaisia tokai kitaroita ja bassoja, joissa on ollut miellyttäviä, sekä aivan sekunda(paskoja) vehkeitä mutta kyllä aina joskus jostain musa kaupasta on niitä "paskottuja" gibboneita löytynytkin mutta silti on tullut monasti huomattua että alkuperäiset ovat parempia loppunlopuksi kuitenkin:) kyllä tokailtakin löytyy niitä kivoja reippaat 3000e maksavia lespoja mutta samanhintaiset gibsonit ovat silti olleet mielestäni parempia. Hyvä esimerkki on esim epin thunderbird bass jonka saa sillä alle 500 reippaasti ja sitten tämä tokai kopy joka maksaa reippaat 500 ja se ero näiden soittimien kesken on aika reipas. tokai rämisee aika paljonkin enemmän vaikka kaula on ns melko suora koska nauhat on vedetty vähän persheelleen kiinni viimeistely varsinkin on epissä kuitenkin parempi, joka oli minullekkin yllätys. tokaita olen itse oppinut välttämään erittäin monien tuttavuuksien takia. Tokain sg mallisto on myös ollut välillä aika erittäin syvältä ja kun myyjiltä on kysellyt asiaa, esim musamaailmassa, niin he kertoivat kitaran olleen aika uusi, epiltä olisi samalla rahalla saanut mielestäni paremman kepin, gibsonilta aivan verrattoman mukavan pelin. TIIVISTYS: Aito on alkuperäinen ja kopio on kopio, alkuperäinen on yleensä parempi:) Paskallakin on tekijänsä:D |