Tankero 11.08.2006 12:54:25 | |
---|
1 humppa ja rock. Ookko nää unehuttanu ne muut, kun muistelen, että taannoisella "juhannuskeikallamme" taittu vaikka kuin paljon? Varmasti, vissiin. |
uruttaja 11.08.2006 12:59:53 | |
---|
Ookko nää unehuttanu ne muut, kun muistelen, että taannoisella "juhannuskeikallamme" taittu vaikka kuin paljon? Taittu ja taittu. Menneehän niitä muuan tunti, mutta ei ilikiä kehua, oon niin vaatimaton ja nöyrä ihiminen. Nuo on ne mistä annan tehdastakuun. 1 humppa ja 1 rock. |
Ukko 11.08.2006 13:12:50 | |
---|
Taittu ja taittu. Menneehän niitä muuan tunti, mutta ei ilikiä kehua, oon niin vaatimaton ja nöyrä ihiminen. Nuo on ne mistä annan tehdastakuun. 1 humppa ja 1 rock. Kauanko tehdastakuu on voimassa ? |
Kauanko tehdastakuu on voimassa ? Perävalojen poistuttua tarkkailijan näkökentästä. |
Ukko 11.08.2006 16:38:26 | |
---|
Perävalojen poistuttua tarkkailijan näkökentästä. Siis ihan normaali takuu. Minä annan aina tekeleilleni sellaisen takuun että jos ei kestä niin sitten hajoo :/ |
uruttaja 11.08.2006 16:44:17 | |
---|
Siis ihan normaali takuu. Minä annan aina tekeleilleni sellaisen takuun että jos ei kestä niin sitten hajoo :/ Eikö tuo mun takuu ole kuitenkin parempi ku näiden spesialistien: Only for you sir, full 7 years international, you dont need any batteries. |
poppamies 15.08.2006 08:05:10 | |
---|
Siis ihan normaali takuu. Minä annan aina tekeleilleni sellaisen takuun että jos ei kestä niin sitten hajoo :/ Silloin kun meillä oli tyttökissa Raisa (Gorbatjov) niin minulla oli tapana antaa kaikille kissanpennuille ikuinen takuu. Jos hajosi tai ei muuten vain miellyttänyt sai uuden ilmaiseksi. Eräs nuori neiti kyllä käsitti tuon takuun väärin. Palautti kahden kuukauden päästä kaksi keskenkasvuista kissaa. G-strings are for strippers |