Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pulkkinen DVD 7.10.2005
1 2 3
Larry
03.10.2005 13:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.dvdplaza.fi/index.php?op … content&task=view&id=3712&Itemid=41
 
Perjantaina ilmestyy.
Taitaa olla niin, että pakkohankinnaksi menee.
Sen verran hyvin uppoaa tämän kaksikon sketsit meikäläiseen.
 
Kuis Teillä ?
 
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Veikko
03.10.2005 13:42:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkohankinta kyllä. Kyllä tätä jo odotettiinkin.
 
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S. J. Lec
MV
03.10.2005 13:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kato sauli moro!"
 
hehe, parhauttahan tuo on...Joskus täytyy varmaan ostaa. On aika muotia muuten nykyään nämä sarjoista tehdyt dvd:t.
 
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
Isodee
03.10.2005 14:22:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla niin, että pakkohankinnaksi menee.
 
Se on jämäkkä idea, se on hyvin jämäkkä idea!
 
tuomittu
03.10.2005 16:11:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eihän tuo vielä mitään, mutta 20.10. tulee kauppoihin mahtavuutta ja parhautta. Eli Julmahuvi DVD-loota.
 
Älä ala mulle tai tulee napaan.
zekeode
03.10.2005 16:12:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. tuotantokausi oli kyllä rautaa. Sen jälkeen sarja menikin alamäkeä ja vitsit kohti alapäätä.
 
Onneksi tuo ykkösen saa ostettua erikseen. :)
 
Raipe
03.10.2005 16:45:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä sketsejä.
Tosin Pulkkinen on aikamoinen plagiointi Vintiöiden Moilasesta.
 
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
SiwamieS
03.10.2005 23:16:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Nyt Sauli kuule haet kaks ämpäriä, punasen ja keltasen. Toiseen pannaan kiljut ja toiseen kustaan! Ettei mee sekasin, kato.."
 
They're coming to get you, Barbara!
jigsore
03.10.2005 23:31:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Nyt Sauli kuule haet kaks ämpäriä, punasen ja keltasen. Toiseen pannaan kiljut ja toiseen kustaan! Ettei mee sekasin, kato.."
 
Ai ei tää ollutkaan salkkarit..
 
TUNNETTA PELIIN.
AINA.
IHKK #8
NHR
11.08.2006 09:35:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 311 päivää vanhaan ketjuun!
 
No niin olen. Mitäs sitte? Kai tässä nyt kirjotellaan, kun oon pari yötä putkeen kattonu Pulkkisia videonauhoilta, jotka satuin taas löytämään. Ainakin yks kasetti näytti tosin välistä puuttuvan, joku tietysti joskus aikoinaan lainannu. Mitäpä niitä suotta palauttelemaan, niin...
 
Monia herkullisia hahmoja sarjaan näyttikin mahtuneen. Yks mun suurimpia suosikkejani on kyllä se Porin murretta puhuva kiinnijäänyt pikkurikollinen:
 
- Seo nii sattumakauppaa kato, ko pitkäl puukol rupee huiskii. Ei mummielest sitä leipäveittee ois pitäny ottaa sin riskoo mukaa ollenkaa...
- Tulee kyllä mieleen, että onko sulla minkäänlaista moraalia?
- Ommul, kakski moraalii. Toineo semmone pitkäperäne kalastajamoraali ja toine o sit se semmone lyhkäsempi... tuanoi, tiäksää, tommone puusepämoraali. Mut se leipäveitti, se oli vaa siin jotenki nii hyvi käsil...

 
Erityisen ilahduttavaa tuossa hahmossa on se, että se murre menee just oikein, kun Virmavirta on käsittääkseni alunperin siltä seudulta kotoisin, vissiin Harjavallasta. Pääsääntöisesti nimittäin telkkarin porilaisimitaatiot ovat aina menneet enemmän tai vähemmän vituralleen, niin Kummeleissa kuin niissä imitaattoriohjelmissakin aikoinaan, joissa Neumannia yritettiin matkia. Tai niin ne varmaan menevät kaikki muutkin murrejutut, mutta oman murteensa virheet sitä helpoiten huomaa.
 
1. tuotantokausi oli kyllä rautaa. Sen jälkeen sarja menikin alamäkeä ja vitsit kohti alapäätä.
 
No täytyy kyllä myöntää, että ainakin näin monta tuntia kerralla katsellessa rupesivat tietyt sketsit jo aika lailla toistamaan itseään tai muuten puuduttamaan. Mutta on siellä niitä helmiä joukossa noissa myöhemmissäkin jaksoissa.
 
Paikoin tulee kyllä kovasti mieleen nämä muusikoiden harrastamat Tyhmät Huonot Vitsitkin. Aika absurdia meininkiä paikoin.
 
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Tempura
11.08.2006 09:43:56 (muokattu 11.08.2006 09:54:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NHR:n kanssa samoilla linjoilla porinkieltä puhuvasta kriminaalista. Se nöyrä asenne on kyllä ihailtavaa!
Ja tosiaan, se murre ei ole mitään väkisinmatkittua tekopaskaa, vaan kyllä sen kuulee että se on ihan the real thing. Todella hauskan kuuloista.
 
Ostinkin sitten Pulkkinen kakkosen toissapäivänä. En ole vielä katsonut kaikkea. Aikalailla sama kaava kun ykkösessä, että puolet sketseistä kiinnostaa, ja puolia ei edes halua katsoa. Kuitenkin hyviä hetkiä on senverran, ettei haittaa.
 
Tässä kakkoskaudessa mieleeni on erityisesti konserninjohtaja. Harmittavan lyhyitä vaan, mutta toisaalta siksi toimivia.
 
Ja siihen kopiovastaavaan en kyllästy ikinä. Tiedän, se on typerää ja huonoa, mutta minä saatana huvitun kun aikuinen mies meuhkaa kiukkuisena taukoamatta ja neuroottisena.
 
Ei tässä mitään älykästä ole, mutta olen juntti enkä häpeä sitä. Suullinen sanailu on hauska asia.
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Rattata
11.08.2006 09:46:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja siihen kopiovastaavaan en kyllästy ikinä. Tiedän, se on typerää ja huonoa, mutta minä saatana huvitun kun aikuinen mies meuhkaa kiukkuisena taukoamatta ja neuroottisena.
 
Nämä oli kyllä aivan parasta. Harmi kun hahmo jäi pois toiselta kaudelta. Ja muutenkin mielestäni ensimmäinen kausi oli huomattavasti parempi kuin toinen.
 
M.A.C.H.O. #11
Tempura
11.08.2006 09:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä oli kyllä aivan parasta. Harmi kun hahmo jäi pois toiselta kaudelta. Ja muutenkin mielestäni ensimmäinen kausi oli huomattavasti parempi kuin toinen.
 
Jäi pois? Missä vaiheessa? Tosin olen vasta 5 jaksoa katsonut kakkoskautta, mutta siinä se vieläkin meuhkaa, tosin eri ympäristössä.
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
NHR
11.08.2006 10:00:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se nöyrä asenne on kyllä ihailtavaa!
 
Juu, se on jotenkin hirveän hauskaa, kun se oli aina heti samaa mieltä, että kaikki mitä se oli tehnyt oli todella tyhmää. Veikkaisin, että juuri tuollaisia tapauksia tulee kuulusteluissa oikeastikin vastaan harva se päivä.
 
Samoin se radiojuontaja oli aina liikuttavan yksimielinen kuuntelijoidensa kanssa, jotka soittelivat ohjelmaan haukkuen sen ihan paskaksi: "Kyyyllä, olette aivan samoilla linjoilla kuin allekirjoittanut toimihenkilö tässä päässä. Tämä puhdisti pöytää, näitä lisää."
 
Taisipa siellä muutama muukin vitsi vastaavanlaiselle myöntelylle aika lailla perustua...
 
Tässä kakkoskaudessa mieleeni on erityisesti konserninjohtaja.
 
Aluksi se oli todella hauska, mutta mun mielestä tuo hahmo kului todella nopeasti puhki. Viimeiset jutut eivät jaksaneet enää edes hymyilyttää.
 
Ja siihen kopiovastaavaan en kyllästy ikinä. Tiedän, se on typerää ja huonoa, mutta minä saatana huvitun kun aikuinen mies meuhkaa kiukkuisena taukoamatta ja neuroottisena.
 
Se oli yks mainioimpia hahmoja kyllä, samoin Mauri, joka oli jossain määrin samantyyppinen. Ei tosin yhtä näkyvästi neuroottinen koko ajan, mutta kohtauksen sattuessa aika levotonta legendaa ja spekulaatiota tuli sieltäkin.
 
Sitten tää oululainen kuvataiteilija oli jotenkin hirveen sympaattinen hahmo, vaikkei ehkä ihan niin tappohauska koko aikaa ollutkaan.
 
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Rattata
11.08.2006 10:03:20 (muokattu 11.08.2006 10:04:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäi pois? Missä vaiheessa? Tosin olen vasta 5 jaksoa katsonut kakkoskautta, mutta siinä se vieläkin meuhkaa, tosin eri ympäristössä.
 
MMmm...joko mä olen aivan pihalla tai sitten se jää kesken kauden. Eli todennäkösesti olen pihalla. Mutta muistaakseni se jossain vaiheessa pois jää. Korjatkaa jos väärin muistan.
 
e: eikös Pulkkisesta tehty kaksi kautta?
 
M.A.C.H.O. #11
Dunga
11.08.2006 10:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MMmm...joko mä olen aivan pihalla tai sitten se jää kesken kauden. Eli todennäkösesti olen pihalla. Mutta muistaakseni se jossain vaiheessa pois jää. Korjatkaa jos väärin muistan.
 
Eikös hän ollut toisella kaudella matkalla Floridassa tai jossain? Hotellilla taisi aina pälyillä.
 
Porilainen taparikollinen on kyllä parhautta.
 
- Mää aatteli perustaa sellase hotelli kissoil ja koiril...
- Jaa että pieneläinhotellin?
- Hä... ei siä mitää viinaa myytäs.
 
Mieleen muistuu myös se tapaus kun hän osallistui tappeluun.
 
- Joo mää meni heti sekaa ja laitoi ropellit pyärii...
 
Anteeksi jos sitaatit eivät ole ihan yksi yhteen.
 
Paskallakin on tekijänsä.
NHR
11.08.2006 10:25:48 (muokattu 11.08.2006 10:27:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

e: eikös Pulkkisesta tehty kaksi kautta?
 
Kolme. Ja ainakin yks jouluspesiaali. Ja sit oli vielä se joku pitempi ohjelma, jossa kopiovastaava oli jossain ihme survival-retkellä miehen ja naisen kanssa, joilla vakaista päätöksistä huolimatta meni joka yö panemiseksi. Oisko se nainen ollu niinku joku eräopas? En muista oliko tää viiminen ees Pulkkinen-nimellä.
 
E: Ja kopiovastaavaa ei tosiaan Pulkkisen kolmoskaudella tainnut enää näkyä, tai siis ainakin jossain vaiheessa jäi pois, en tiedä oliko kesken kauden vai ei.
 
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Dunga
11.08.2006 10:27:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme. Ja ainakin yks jouluspesiaali. Ja sit oli vielä se joku pitempi ohjelma, jossa kopiovastaava oli jossain ihme survival-retkellä miehen ja naisen kanssa, joilla vakaista päätöksistä huolimatta meni joka yö panemiseksi. Oisko se nainen ollu niinku joku eräopas? En muista oliko tää viiminen ees Pulkkinen-nimellä.
 
Pulkkinen - Don_t push the river :D
 
Melko huikea pätkä täynnä ikimuistoisia hetkiä ja one-linereitä.
 
Paskallakin on tekijänsä.
Tempura
11.08.2006 10:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pulkkinen - Don_t push the river :D
 
Melko huikea pätkä täynnä ikimuistoisia hetkiä ja one-linereitä.

 
Don't push the river on kuningas. Nimeään myöten.
 
"on komee ku mastodontti!"
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Ritsie
11.08.2006 12:16:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voikos tuota Push the riveriä ostaa mistään? vai oisko pitäny nauhottaa kun se TV:stä kerran tuli.
 
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «