Aihe: Thunderstruckin soitto tekniikka
1 2 3
THE RIPPER
10.08.2006 16:43:32
mä soitan sen jopa crisscrossina niinku angelo
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
Mussolini
10.08.2006 17:28:44

Angus pickaa sen, sekä levyllä, että livenä mikäli on korviin ja silmiin uskominen.
Onks se proge?
tyhjä
10.08.2006 17:34:51

-Vaustaus tuli jo. Lukkoa.

tai

-Taas täällä perseillään.

tai

-Oh my shit! We mnetted the whole fooking thread again.

tai

-Soittakaa jumalalle australiaan.

(miten se anus soittaa sen thunderstruckin intron?)
paljon melua tyhjästä.
apenaattori
10.08.2006 21:03:22

Miten niin? Ei pidä paikkaansa.
Voi myrkky.
J.Hollström
11.08.2006 10:17:25

Otsikossa on kirjoitusvirhe.
oiva tumpeloinen
11.08.2006 10:28:51
Kiva kiva.......pitkä vääntö todella tärkeästä ilmaisusta. =)

Mä ei vaan ummarra, että jos setä itse videolla sanoo pikanneensa homman narulle, niin mikä sen ymmärtämisessä voi olla niin vaikeata? Tuolla ekalla sivulla oli video, jossa setä haastattelussa kertoi koko homman olleen alunperin vain tekniikkatreeni. Aluksi se soitti sitä vain hammer on- pull off -vedoilla, mutta sitten alkoi pikkaamaan sen. Samaan tapaan se meni sitten purkkiin. Tietenkin musavideolla vedetty juttu voi koko pikkauksen poistaa narulta.

Ja sitten vielä, että se vetää livenäkin saman......ooh! Mut toisaalta se välillä nostaa käden ylös. Miten se on mahdollista???? Voisikohan se joskus soittaa sen eri tavalla, illasta ja fiiliksestä riippuen?

Nämä kysymykset jäänee ratkaistaviksi tuleville sukupolville.

(ja sitten editoijan lisäämät rivit myhiöitä mielipahan välttämiseksi heikkohermoisilla henkilöillä)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)