Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 525 26 27 28 29
JOO100
01.04.2006 22:37:48
Mullakin kaveri pelailee tota pokeria ja viime viikolla se osti oman saaren ja kaupassakin käy nykyään vaan helikopterilla. On kuulemma katellu Ebaystä jotain pientä valtiota, jonka voisi seuraavaksi ostaa.

On se aika äijä!
Romantikkoitkijät #44
MrHands
02.04.2006 03:19:36
Joskus tulee naurettua, kun ihmiset kyselevät, että mikä järki on pelata pokeria, kun sehän on aivan tuurista kiinni. Justjoo.

Joku oikeusaste tais just päättää että pokeri on suomessa tuuripeli?
Heissi
02.04.2006 03:54:10
Ilman pokeri aen olisi nytkään ihan vitun kännisä! Pelatkaa siis. Rahoitatte minua. Tavallan. Lopulta.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Peoplez
02.04.2006 04:23:30
Määpä näin viime yönä pokeripainajaista. Floppi 875, siitä 4-way allinit. Mulla 96. Mut sit ku kortit käännettii niin joku oli vaihtanu mun kortit! Livepeli oli siis kyseessä.

Mutta tosi kiva juttu että tämä pokeriboomi on alkanu vallata myös Suomea. Silloin ku ite aloitin vakavammin pelaamaan niin piti tilata pokerichipit Englannista eikä ollu kovin halpaa. Nyt niitä saa Jyskistä! Suomi tulee aina hieman muuta maailmaa jäljessä. Ruotsissa pokeri on ollut jo pari vuotta kova juttu.

Nettipokerin hyvät puolet on niin moninaiset etten ala niitä tässä luettelemaan mutta kokeilkaa kaikki ihmeessä. Ei maksa mitään ja monet firmat tarjoavat freerolleja eli turnauksia joihin osallistuinen ei maksa mitään mutta palkinnot ovat ehtaa rahaa.

Tunnen itse kavereita jotka eivät ole koskaan tallettaneet pokerisaiteille omaa rahaa ja nyt tienaavat kivasti.

Mutta tosiaan, jos aikoo pokerilla oikeasti tienata se on hemmetin kovaa työtä.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
Hesrock
02.04.2006 15:06:16 (muokattu 02.04.2006 15:07:34)
Mukavaahan se on pelata, voisin ite asiassa ottaa pari peliä PartyPokeria tähän väliin. Tottakai se on mukavampaa pelata oikeasti, Texas Hold'Emia. Tässä joku päivä pelasin (siis kaveriporukalla) 8 tuntia putkeen, heikotti pikkasen kyllä ku lähin sieltä sitte yömyöhällä ajeleen. Enkä muuten edes hävinny, voitin jotain 6e
telly302
03.04.2006 10:28:33
http://www.partybacker.com/ Tuolta saapi $50 pätäkkätä kun sitä kautta liittyypi Partylle. 500 käden jälkeen pärähtää $25 lisää. Nostettu pois.
Daddy Boozing & Hangover Brewing Co.
Kanjonit
03.04.2006 11:17:29

PAF:in sivuilla pelailen useasti leikkirahalla.

Olisko ideaa pelata M.net-pokeriturnaus jollain noista nettisivustoista?
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostudio: .:Silhuetin uusi Välähdyksiä-ep:.
Herba
10.08.2006 23:48:57
Ketju alkaa olla jo huonossa hapessa. Uutta en siitä haullakaan löytänyt vaikka syytä luultavasti olisi, nettipokeribuuminhan odotetaan iskevän Suomeen syksyn aikana. Ruotsissa se on jo tuttua touhua.

Tuota ylempää Partypokeria meinasin kokeilla kun ilmaista rahaa lupailtiin mutta mielenkiinto loppui siihen kun olisi passia ruveta skannaamaan iän todistamiseksi. Taidan tyytyä pelailemaan tuttua ja turvallista Hold'emia osoitteessa www.pokerihuone.com. Plussaa tuolle kun voi pelata myös pelkällä selaimella.

Ja eipä tuo turnausidea kovin huono ollut...

.. vai oliko?
Die Giraffe sei ein Verhextes Pferd.
Herba
11.08.2006 01:17:27
Mitäs tekemisellä on nettipokerilla ja ihmistuntemuksella? Eihän siinä (ainakaan minun käsityksen mukaan) niitä ihmisiä näe, muuta kuin niiden kortit. Eli voiko olla näin, että tuurilla pärjää nettipokerissa, ja todellisessa elämässä on ihan toiset kalavedet? Niinkuin muutenkin elämässä. Vai?

Joo tota mäkin äsken mietin kun pelasin ja näin toisilta kortit ja nimimerkin... Tuolla ainakin on chat jossa voi keskustella mut eipä siinä kamalasti ihmisiä opi tuntemaan, silloinkaan kun joku siihen sanan sanoo.
Kampela77
11.08.2006 01:40:18
Mitäs tekemisellä on nettipokerilla ja ihmistuntemuksella? Eihän siinä (ainakaan minun käsityksen mukaan) niitä ihmisiä näe, muuta kuin niiden kortit. Eli voiko olla näin, että tuurilla pärjää nettipokerissa, ja todellisessa elämässä on ihan toiset kalavedet? Niinkuin muutenkin elämässä. Vai?

Nettipokerissa ja livepokerissa pitää osata lukea muita pelaajia pelityylin perusteella. Jos pelaamisen kulmakivenä on pärstävärkkien lukeminen, niin heikoilla vesillä liikutaan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Herba
11.08.2006 01:51:28
Nettipokerissa ja livepokerissa pitää osata lukea muita pelaajia pelityylin perusteella. Jos pelaamisen kulmakivenä on pärstävärkkien lukeminen, niin heikoilla vesillä liikutaan.

Tuolla vaihtuu pelaajat niin nopeasti että niistä on aika vaikea kaikkien pelityyliä seurata. Yleensä keskityn vain niihin 2-3 pelaajaan jotka siellä pidempään on istunut.
Tai no mistäs mä mitään tiedän, oon ollu koko illan häviöllä.
Heissi
12.08.2006 02:38:37

Tellien kattelu ihmisten naamoilta ja liikkeistä muuten on loppupeleissä helvetin pieni osa pokeria. Tai ainakin helvetisti pienempi osa kuin mitä porukka luulee. Ihmisen pelityyliä, aggressiivisuutta, löysyyttä jne. kahtellaan nimenomaan niistä korteista eikä naamasta.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Deep Shadow
12.08.2006 11:20:09 (muokattu 12.08.2006 11:20:24)
Tuolla vaihtuu pelaajat niin nopeasti että niistä on aika vaikea kaikkien pelityyliä seurata. Yleensä keskityn vain niihin 2-3 pelaajaan jotka siellä pidempään on istunut.
Tai no mistäs mä mitään tiedän, oon ollu koko illan häviöllä.

Hommaa helpottaa se, että sinne voi aina kirjoitella niitä player noteseja. Auttaa nimittäin kummasti kun sitten joskus myöhemmin tulee sama kaveri pöytään ja on jotain infoa siitä miten se pelaa.
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
Deep Shadow
12.08.2006 13:11:20
Aika aaltoilevaa on vielä tämä minun pelaaminen. Eilen hyvin, tänään huonosti.

Tosin en kyllä vielä kauhean kauaa ole pelaillutkaan. Alle puoli vuotta varmaan.
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
Nieby
12.08.2006 13:28:45 (muokattu 12.08.2006 13:29:33)
ite pelasin aikoinaan sellaista peliä kuin Noble Poker.. se on erittäin hyvin toteutettu Texas Hold 'Em- peli. sitä voi pelata niin oikealla kuin "feikkirahallakin". siihen jää tosin helposti koukkuun, mutta itse pääsin irti kun rupesi vain yksinkertaisesti vituttamaan tuo häviö, vaikka en oikeata rahaa koskaan käyttänytkään.

E: tämä on siis koneelle ladattava peli, jota sitten pelataan online- tyyliin reaaliajassa tietysti.. pelaajia ympäri maailman.
Herba
12.08.2006 15:39:16
Juu tuossa sama homma www.pokerihuone.com mut voi ladata ohjelman koneelle tai sitten pelata suoraan selaimella... tuo helpottaa ainakin kun koulussa oon pelaillu.
Powa
12.08.2006 21:29:55
Lisäansioita tulee kyllä pokerista aika kivasti.. Oon ottanu asian tosissani ja lukenut kirjoja, niin homma on alkanut sujuun. Suurimmalle osalle tää touhu ei kuitenkaan tunnu sopivan, kymmenestä nettipokeria kokeilleesta kaverista yhdeksän on mennyt poikki. Noin ne prosentit taitaa aikalailla olla häviävien ja voittavien pelaajien välillä.
Omenan kohtalo on kara
Kampela77
12.08.2006 21:39:53
Lisäansioita tulee kyllä pokerista aika kivasti.. Oon ottanu asian tosissani ja lukenut kirjoja, niin homma on alkanut sujuun. Suurimmalle osalle tää touhu ei kuitenkaan tunnu sopivan, kymmenestä nettipokeria kokeilleesta kaverista yhdeksän on mennyt poikki. Noin ne prosentit taitaa aikalailla olla häviävien ja voittavien pelaajien välillä.

Jos otettaisiin otos vaikka vähintään puoli vuotta pokeria pelanneista, niin luulisin että voittavien määrä olisi kuitenkin huomattavasti korkeampi.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Landola59
12.08.2006 21:53:32
Full Tilt Poker. Loistava nettipokeri. Pelailen vain pelimerkeistä, en oikeasta rahasta.
Humpattia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)