Rämppy 07.08.2006 12:39:56 | |
---|
Uusi levy ei ole lainkaan pöllömpi. Itse asiassa helevatan hyvä. Hyvä sekoitussuhde tarttuvuutta, koukkuja ja paatosta. Mitäs muut tykkää? En sitten malttanut olla sanomatta. |
Folcce 07.08.2006 15:32:23 | |
---|
Kerran olen ehtinyt kuunnella läpi ja tykkäsin perkeleesti! Syvällistä arviota ei pysty vielä antamaan. Päällimmäisenä jä mieleen biisi "On Saturday We Will Rule The World" Ei tullut Manicseiltä noin hyvää levyä 2000-luvulla. Harry Potter? Kuka vitun urpo se on?
-Snoop Doggy Dogg- |
tracyjacks 07.08.2006 22:34:43 | |
---|
Hyvä levy kyllä todellakin ja livenäkin aika näpsäkkä, mitä olen kuullut ja katsellut. :) freakin' out |
carnation 08.08.2006 11:11:03 | |
---|
Ei tullut Manicseiltä noin hyvää levyä 2000-luvulla. Mun mielestä Know Your Enemy ja Lifeblood ovat huippuhyviä levyjä. Jos Jamesin soolo menee noista ohi, niin sittenhän käsissä on mestariteos. Tosiaan, perustin varmaan vajaa pari kuukautta sitten aiheen Jamesin ja Nickyn sooloiluista, mutta ei siihen kukaan kirjoittanut mitään. Pari kappaletta olen kuullut tältä The Great Westerniltä ja hyvältähän se kuulostaa. Napakat melodiat ja muutenkin kivan perinnetietoista ja vanhahtavaa poppia. Koko levyä ei ole tullut hankittua. |
Abysmal 08.08.2006 15:34:52 | |
---|
Milloinkohan Richey julkaisee oman soolonsa..? |
tracyjacks 08.08.2006 18:52:16 | |
---|
Milloinkohan Richey julkaisee oman soolonsa..? Haha. :DDD freakin' out |
carnation 08.08.2006 18:55:40 | |
---|
Milloinkohan Richey julkaisee oman soolonsa..? Heh, no joo. Tai Sean Moore? Sean on jotenkin niin hiljainen kaveri, että hänellä on varmasti jokin suurempi suunnitelma takataskussaan. Se jätkä tekee vielä joskus jotain radikaalia. |
Läpistö 10.08.2006 16:31:06 | |
---|
Milloinkohan Richey julkaisee oman soolonsa..? Kuitenkin julkassu jo salanimellä ;) "Every dream is a bridge burned down" |
Abysmal 10.08.2006 16:49:40 | |
---|
Vähän aihetta sivuten... Kuinka moni tällä palstalla jaksaa uskoa Richeyn mahdolliseen elossa oloon? |
Vähän aihetta sivuten... Kuinka moni tällä palstalla jaksaa uskoa Richeyn mahdolliseen elossa oloon? Mulle oikeastaan aivan sama, nerokas ihminen oli, mutta ei vaikuta millään tavalla minun elämääni, onko hän elossa vai ei, vaikka suosikkibändini onkin. Jos hän on elossa niin toivottavasti pysyy niin viisaana ettei enää itseään millään tavalla julkisuuteen tuo. freakin' out |
joonasvalve 12.08.2006 08:46:36 | |
---|
Heh, no joo. Tai Sean Moore? Sean on jotenkin niin hiljainen kaveri, että hänellä on varmasti jokin suurempi suunnitelma takataskussaan. Se jätkä tekee vielä joskus jotain radikaalia. Todennäköisesti räjäyttää parlamenttitalon tjsp "Beer... Now there's a temporary solution." |