Aihe: Footswitchini ei toimi.
1
deevee
01.11.2003 19:51:56
Tilasin tuollaisen footswitchin, mutta ei se näytä toimivan: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-125736.html. Vahvistimeni on Roland Cube 30. Laitan footswitchin oikeaan liitäntään, valo palaa, kun painan nappulaa, mutta en saa säröä tai efektiä vaihdettua päälle. Onkohan tässä joku niksi?
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
Eemil
01.11.2003 20:31:58
Sun pitää varmaan kytkee vaffarista kakkoskanava päälle niin toimii. Epäilen ma.
Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200. Tukekaa köyhää muusikkoa.
WeetM
01.11.2003 21:10:01

Toimiiko se silloin, kun painat kaksi kertaa sitä kytkintä? Cube nimittäin tarvitsee sellaisen jalkakytkimen, joka ei jää "pohjaan" kun sitä painetaan. Lisäksi sen pitäisi vielä olla kaksikanavainen, jotta voisit ohjailla sekä efektiä päälle/pois ja kanavaa 1/2.
Koska sinulla on vain yksikanavainen kytkin, et voi ohjailla kuin toista. Ilmeisesti se on efekti päälle/pois ja sekin toimii vain, kun painat kytkintä kaksi kertaa. Koeta tätä niin, että laitat vaikka choruksen päälle ja painat kytkintä.
Itse menin typeryyksissäni ostamaan Marshallin kaksikanavaisen footswitchin ja joudun aina painelemaan sitä kaksi kertaa kanavan ja efektin vaihtamiseksi.
Onkohan kellään muuten mitään niksiä siihen, että miten tuon kytkimen saisi modifoitua sillä tavalla, että se ei lukkiutuisi pohjaan vaan ponnahtaisi aina suoraan ylös?
Vai täytyykö ostaa kokonaan uudet kytkimet? Mitähän maksaa?
deevee
03.11.2003 17:58:14
Ei tohon auta mitkään noista vinkeistä ja olen niitä kyllä kokeillut jo aikaisemmin. Se ei sitten vain ilmeisesti toimi vahvistimeni kanssa. Joku täällä tosin aikaisemmin väitti, että toimii, mutta mutta.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
2N3904
04.11.2003 08:13:05
Minä olisin kiinnostunut ostamaan toimivia, mutta syystä tai toisesta tarpeettomaksi jääneitä jalkanappuloita.
Lähettäkää mailia/pikaviesti jos kiinnostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)