Elikkä nyt tarvittas basariin jytinää. Hajos tuo vanha tehdaskalvo basarista ja uutta hankkimaan. Tota powerstroke 3 oon joskus kokeillu ja ihan hyvin tuntuu potkivan 20" Basarikin sillä. Mutta onko kellään kokemusta Pinstripesta basarissa? Joskus musamaailman DW:tä vähän polkaisin ja aika muheva jymähdys tuli siitäkin. Elikkä nyt tarvittas 22" tuumasesta basarista uudella kalvolla mahdollisimman miehekäs jysähdys. Nasakugu! |
Tanakkala 10.08.2006 21:18:32 | |
---|
Itselläni ainakin aquarianin force ykkönen jymähtää aika kivasti pienellä dembillä rokkari setin basareissa. Huhun olen myös kuullu että evansin EQ3 olis kanssa aika jymähtävää laatua eikä tarvi dembbiä. Se on muuten pojjaat viikonloppu lähempään ku äsken. |
Speedy 10.08.2006 21:30:16 | |
---|
Jotenkin nuo Evansit ei mua saa vakuuttumaan.. Ittellä tosin on semmonen vahvikerenkainen musta etukalvona, ja powersroke coated lyönti kalvona, se tuntuu jytkivän ihan hyvin.. Periaatteessa ei tartteis demppiä, mutta kuulemma on mikitettynä parempi pienellä dempillä.. Mutta siis powersrokea voin suositella lämpimästi..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Riba 11.08.2006 00:39:37 | |
---|
Vastaakos muuten Evansin EQ2 vai EQ3 enemmän tuota Remon Powerstroke 3:sta? |
Youni 11.08.2006 01:06:41 (muokattu 11.08.2006 01:08:59) | |
---|
Vastaakos muuten Evansin EQ2 vai EQ3 enemmän tuota Remon Powerstroke 3:sta? PS3 on yksikerroskalvo demppirengashärpäkkeellä. Noi Evanssit on molemmat kaksikerroskalvoja jonkinnäköisellä demppirinkelillä. EQ1 on sitten lähempänä PS3:sta, mutta siinäkin on jotkut kuivausventtiilit reunoilla. E: EQ4 vastaa PS3:sta. Siinä ei ole kuivausventtileitäkään. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Epämuusikko 11.08.2006 01:11:32 | |
---|
Joskus musamaailman DW:tä vähän polkaisin ja aika muheva jymähdys tuli siitäkin. Kyllä DW:n basarista jymähdystä saa... Itse laittaisin läpinäkyvän PS3:sen tai EQ3:sen. Tai sitten sellaisen Aquarianin demppirengastetun, ehkä. I absolutely Weckl. Bustard #1 |
Ihmepoika 11.08.2006 02:21:05 | |
---|
Oman kokemukseni mukaan Pinstripe basarissa ei oikein toimi. Eivät kyllä rumpunikaan mitään huippuluokkaa ole, mutta ehkäpä sitäkin suuremmalla syyllä. Pinstripella soundi jäi tosi veltoksi ja munattomaksi, kun taas PS3 edessä ja reiällinenkin Ambassador takana jytisevät sillai et oksat pois! Ihanaa! |
Niq 11.08.2006 12:51:14 | |
---|
Pinstripella soundi jäi tosi veltoksi ja munattomaksi, kun taas PS3 edessä ja reiällinenkin Ambassador takana jytisevät sillai et oksat pois! Mun Tama Rockstar 22":ssa sama juttu. "I have a cunning plan" -Baldrick |
-Tuke- 11.08.2006 13:18:32 | |
---|
Kiitoksia! Taidanpa astella musaliikkeeseen ja ostaa sen PS3:sen. Omatkin kokemukset ovat siitä oikein jymäköitä. Nasakugu! |
Hakki 11.08.2006 13:24:07 (muokattu 11.08.2006 13:24:33) | |
---|
Kiitoksia! Taidanpa astella musaliikkeeseen ja ostaa sen PS3:sen. Omatkin kokemukset ovat siitä oikein jymäköitä. Hyvä valinta. PS3 on todella hyvä basarikalvo, erittäin jämäkkä ja kestääkin hyvin. Pinstripe on ollut vaisumpi ja ei ole kestänyt. Tosin ilman falam slamia soitin eli itseäni saan syyttää. while(true) {play(metal);} |
Nolte 11.08.2006 15:53:01 | |
---|
Mun Tama Rockstar 22":ssa sama juttu. Joo, ei toiminut Pinstraippi minullakaan Recording Customin basarissa. Tai siis _minä_ en tykännyt. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Riba 12.08.2006 17:26:08 | |
---|
Osaakos joku kertoa noiden Evansin EQ2 ja EQ3 kalvojen soundillista/tuntumallista eroa? EQ2 on siis hivenen paksumpi, vaikuttaako kuinka soittotuntumaan/soundiin? |
Frequency 13.08.2006 19:23:05 | |
---|
Evansin EMADista olen kuullut saatavan erittäin mukavaa jytinää. Toinen syy jytinään voi olla se että basarina toimi Kumun 22"x16". Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Bacchus 13.08.2006 19:24:00 | |
---|
Osaakos joku kertoa noiden Evansin EQ2 ja EQ3 kalvojen soundillista/tuntumallista eroa? EQ2 on siis hivenen paksumpi, vaikuttaako kuinka soittotuntumaan/soundiin? EQ3:sta voin suositella. EQ2 on hieman liian kuiva. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
hollmi-5 13.08.2006 21:14:09 | |
---|
Minulla on Pinstripe Sonorin Phonickin 22" ja Ludwigin 24" bassorummuissa. Ihan kivasti toimii. Toki kokeilen sitten tuota PS3:a. Ja helposti se käykin, kun leikkaan sisemmästä kalvosta "pinstripeä" pitkin keskustan pois ;-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
markkuliini 13.08.2006 22:29:19 | |
---|
Minulla on Pinstripe Sonorin Phonickin 22" ja Ludwigin 24" bassorummuissa. Ihan kivasti toimii. Toki kokeilen sitten tuota PS3:a. Ja helposti se käykin, kun leikkaan sisemmästä kalvosta "pinstripeä" pitkin keskustan pois ;-) Ja sitten kun kyllästyy PS3:seen, niin kalvon voi kätevästi vaihtaa ambassadoriin leikkaamalla loputkin pois toisesta kerroksesta? www.vasamayhtye.com |
hollmi-5 13.08.2006 22:42:11 | |
---|
Ja sitten kun kyllästyy PS3:seen, niin kalvon voi kätevästi vaihtaa ambassadoriin leikkaamalla loputkin pois toisesta kerroksesta? Juuri näin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
fish-eye 13.08.2006 22:47:29 | |
---|
PS3 on yksikerroskalvo demppirengashärpäkkeellä. Noi Evanssit on molemmat kaksikerroskalvoja jonkinnäköisellä demppirinkelillä. EQ1 on sitten lähempänä PS3:sta, mutta siinäkin on jotkut kuivausventtiilit reunoilla. E: EQ4 vastaa PS3:sta. Siinä ei ole kuivausventtileitäkään. ps3 ei todellakaan ole yksikerroskalvo. kaksikerroskalvo demppirenkaalla ja siinä tulee falam slamkin mukana! Nobody cares what you feel. |
Mr. Morrow 13.08.2006 23:02:01 | |
---|
ps3 ei todellakaan ole yksikerroskalvo. kaksikerroskalvo demppirenkaalla ja siinä tulee falam slamkin mukana! Lainattua Soitin Laineen sivuilta: Remo - Powerstroke 3 yleisesittely: Powerstroke-idea kalvon alle lisättävällä vaimennusrenkaalla on Remon keksintö. Powerstroke 3 kalvo on Ambassador-paksuinen kalvo reunaa kiertävällä alapuolisella renkaalla, jolla poistetaan ei-toivottua ring-soundia. Tämä kalvo on eräs Remon suosituimmista kalvoista. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
fish-eye 13.08.2006 23:08:05 | |
---|
ei pidä paikkaansa. kalvossa itsessään lukee että 2 ½ kerros kalvo falam slamillä. tai sitten tässä on vain sekaannus käynyt. kyllä siinä minusta kaksikerrosta on. se on niinkuin pinstripe vahvikerenkaalla. nojoo ei se minua kuitenkaan haittaa vaikka ei olisi:D Nobody cares what you feel. |