Juuri samanlaisten lusmuoppilaiden takia joudun antamaan historian tutkielmista hylättyjä arvosanoja, kun tutkielmia on kopioitu suoraan netistä tai ties mistä. Tiesitkö, että toisen tutkimustyön plagioiminen ja omiin nimiin pistäminen on rikos ("Öhmannin menetelmä")? Koulussa valmiiden töiden käyttäminen on sama kuin lunttaus ja itse olen lätkäissyt koko kurssin arvosanaksi nelosen tai jättänyt arvostelematta, jos käry on käynyt. Kyllä se opeakin v*tuttaa kun nuo samat lusmut roikkuvat samoilla kursseilla uudestaan ja uudestaan ja teettävät opellekkin paljon ylimääräistä hommaa. Tee vaan itse koko homma omin avuin, eikä siten mistä pääsee vähimmällä. Opiskelussa olisi tarkoitus oppia jotakin. Älä ole luuseri, vaan käytä mahdollisuus oppimiseen, kun se kerran suomalaisessa hyvinvointivaltiossa on mahdollista ja lähes ilmaista. Marssi vaan kirjastoon itse etsimään matskua. Kirjastovirkailijat osaavat neuvoa hyvin mistä teoksista voisi olla apua. Työn iloa! "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Mikä Ville Itälän menetelmä? Sekoitatko Jari Viléniin? Pakko iskeä lusikkansa tähänkin soppaan... Eli: Miten on mahdollista että sellainen huijari saa olla poliittisessa virassa? Muutenkin niin nilkin ja vilungin oloinen äijä, että oikein hirvittää. Selkään sille pitäisi antaa. No, kyllähän Juhantalokin aina vain äänestettiin takasin eduskuntaan... Lizard in a bottle yeah! |
Pakko iskeä lusikkansa tähänkin soppaan... Eli: Miten on mahdollista että sellainen huijari saa olla poliittisessa virassa? Muutenkin niin nilkin ja vilungin oloinen äijä, että oikein hirvittää. Selkään sille pitäisi antaa. No, kyllähän Juhantalokin aina vain äänestettiin takasin eduskuntaan... Puhut totuuden sanoja. Ja kuka vielä kehtaa sanoa, ettei äänestämisellä voi muka vaikuttaa. Jotkut sen Kakenkin on sinne eduskuntaan äänestänyt. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Eli: Miten on mahdollista että sellainen huijari saa olla poliittisessa virassa? Muutenkin niin nilkin ja vilungin oloinen äijä, että oikein hirvittää. Selkään sille pitäisi antaa. Sen takia, että jotkut ovat sen sinne äänestäneet. Vaikka en itsekään Vileniä liiemmälti arvosta, niin parempi näin, kuin että olisi joku demokratian ulkopuolinen elin sanomassa kuka eduskuntaan saa päästä ja kuka ei. Ihmisillä vain nyt sattuu olemaan sellaiset päättäjät, kuin ihmiset itse haluavat. Joukkoon sitten mahtuu Halmetta ja Vileniä. Jos nyt yhtään lohduttaa, niin ei mene muilla maillakaan yhtään sen paremmin, vrt. Bush, Haider tai Le Pen. Parempi kuitenkin näin, kuin vaikkapa diktatuurin alla. Ole jazzkitaristi - osta PM100. |
Ihmisillä vain nyt sattuu olemaan sellaiset päättäjät, kuin ihmiset itse haluavat. Joukkoon sitten mahtuu Halmetta ja Vileniä. Jos nyt yhtään lohduttaa, niin ei mene muilla maillakaan yhtään sen paremmin, vrt. Bush, Haider tai Le Pen. Parempi kuitenkin näin, kuin vaikkapa diktatuurin alla. Tässä kohtaa demokratia-keskustelua mulle tulee aina hirveä halu siteerata Douglas Adamsia.
``It comes from a very ancient democracy, you see ...'' ``You mean, it comes from a world of lizards?'' ``No,'' said Ford, who by this time was a little more rational and coherent than he had been, having finally had the coffee forced down him, ``nothing so simple. Nothing anything like so straightforward. On its world, the people are people. The leaders are lizards. The people hate the lizards and the lizards rule the people.'' ``Odd,'' said Arthur, ``I thought you said it was a democracy.'' ``I did,'' said Ford. ``It is.'' ``So,'' said Arthur, hoping he wasn't sounding ridiculously obtuse, ``why don't people get rid of the lizards?'' ``It honestly doesn't occur to them,'' said Ford. ``They've all got the vote, so they all pretty much assume that the government they've voted in more or less approximates to the government they want.'' ``You mean they actually vote for the lizards?'' ``Oh yes,'' said Ford with a shrug, ``of course.'' ``But,'' said Arthur, going for the big one again, ``why?'' ``Because if they didn't vote for a lizard,'' said Ford, ``the wrong lizard might get in."
|