Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 558 59 60 61 62
hullu_ukko
09.08.2006 23:50:12 (muokattu 09.08.2006 23:51:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs.. En löytänyt haulla yhtäkään varsinaista topikkia tästä loistavasta pelisarjasta ja päätin aloittaa sellaisen. Itse olen ollut tähän sarjaan koukussa siitä parhautta hipovasta hahmon päältä kuvatusta GTA ykkösestä asti. Yritin tässä asentaa sen koneelle muistellakseni noita aikoja kun 7-vuotiaana pompin ympäri sitä kaupunkia tietämättä mitä pitää tehdä mutta huomasin että uusi kone ei suostu pyörittämään koko peliä. Niinpä sitten palasin noiden Ps2 versioiden pariin ja hetken kolmosta pelattuani päätin että nyt on pakko hommata se Liberty City Stories. Se peli oli kyllä pelattu läpi muutamassa päivässä mutta tämän jälkeen oli taas kiva siirtyä San Andreasin pariin ja voin todeta että sen pelin pelaamiseen en osaa kyllästyä. Taitaapa olla neljäs kerta kun pelailen tehtäviä läpi mutta silti peli tuntuu aivan loistavalta. Harmittaa vaan kun tuo konsoli alkaa kai vedellä viimeisiään ja kaikki pätkii jatkuvasti.
 
Mitä mieltä muut ovat tästä sarjasta?
 
E: Loistavaa :) röydin heti virheitä aloitusviestiin.
 
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Magic Bullet
09.08.2006 23:58:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas on kaikkien aikojen peli. Mikään ei voita sitä tunnetta kun menee mahdollisimman paskalla autolla sumuisella vuoristolla ja kuuntelee kantrimusaa.
 
Onko moni muu löytänyt sitä Jumbo jettiä sieltä Las Venturasin lentokentältä?
 
Deino
10.08.2006 00:01:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vice City on ehdottomasti paras. San Andreaksessa ei ole muuta hyvää kuin laajuus.
 
hullu_ukko
10.08.2006 00:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas on kaikkien aikojen peli. Mikään ei voita sitä tunnetta kun menee mahdollisimman paskalla autolla sumuisella vuoristolla ja kuuntelee kantrimusaa.

Onko moni muu löytänyt sitä Jumbo jettiä sieltä Las Venturasin lentokentältä?

 
Mikään ei ole parempaa kuin se kantrikanavan Amos Moses-renkutus. Onhan se Radio X myös kiva. Löytyy Alice in chainsia, ossia ja muuta kivaa.
 
Jumbo-jettiä? Saat kertoa tarkemmin..
 
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Bonesaw
10.08.2006 00:18:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas on kaikkien aikojen peli. Mikään ei voita sitä tunnetta kun menee mahdollisimman paskalla autolla sumuisella vuoristolla ja kuuntelee kantrimusaa.
 

 
Siis _NIMENOMAAN_ tuo. Mahtavaa.
 
Mutta siltikin musta Vice City on melkeen parempi. Mahtava fiilis ja aivan mahtava radiozydeemi.
 
Jormaz
10.08.2006 00:23:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä mä kuuntelin San Andreaksessa enimmäkseen kantrikanavaa. Köröttelin vaan ja kantri soi. Hermo lepäs. Sitten parit räjäytykset ja hektinen takaa-ajo ja sitten taas kantri soimaan.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
iir
10.08.2006 00:42:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Grand Theft Auto ja Grand Theft Auto London oli hienoja. Kylä noita uusimpiakin pelaa.
 
Tympee Huttunen
10.08.2006 00:49:53 (muokattu 10.08.2006 00:50:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas oli kyllä aika paska. Hirveän laajat kentät, joissa liian vähän sisältöä kokoon suhteutettuna. Olihan niissä toki enemmän sisältöä mitä Vice Cityssä, mutta laajuus oli vaan liikaa. Kuka sitä nyt jaksaa minuuttikaupalla ajella jossain maaseudulla. Lataustauot takaisin ja pienemmät kaupungit. Itse en koskaan oppinut SA:n kaupunkeja kunnolla. GTA, GTA3 ja Vice City ovat parhaita.
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
south_of_heaven
10.08.2006 01:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GTA Vice Cityä olen pelannut, en ole vielä koskaan jaksanut vetää läpi. Ne tehtävät osaa olla aika perkeleen vaikeita.
 
itki south_of_heaven
HungryFD
10.08.2006 01:13:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sitä GTA Vice Cityä on tullut pelailtua ihan viime aikoinakin. Loistava peli ja loistavat musat. Flash FM ja Wave 103 ovat parhautta.
 
"Blinding signs flap flicker flicker flicker. Blam pow pow!" THV-klubi #51
slipkorn
10.08.2006 01:16:18 (muokattu 10.08.2006 01:16:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitman-pelien ohella lempipelisarjani. Ja San Andreas on mahtavuutta, itekki meen jo neljättä kertaa läpi. Aivan käsittämätön fiilis lentää helikopterilla tai lentokoneella kaupungista toiseen, kun radiosta soi Free Bird. Tai mennä sinne helekkarin korkealle vuorelle, ajaa asuntoautolla alas ja hypätä palavasta ajoneuvosta kesken ilmalennon. Tai ampua vitusti porukkaa, lähteä autolla poliiseja pakoon ja laittaa soimaan joko kantria tai Radio X, jossa pauhaa parhaimmassa tapauksessa Rage Against the Machine.
 
Vice Citya ja kolmosta tekis mieli taas pelata, paljonkohan nuo nykyään maksaa?
 
Bonesaw
10.08.2006 01:19:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Vice Citya ja kolmosta tekis mieli taas pelata, paljonkohan nuo nykyään maksaa?

 
No platiniumina sen pari kybää.
 
zorro
10.08.2006 01:38:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen ultimatekiihkoGta-fanaatikko. Jokaisessa sarjan pelissä on ollut hyviä ja huonoja puolia ja ihmisillä on kullakin erit lähtökohdat mistä gta:ssa pitävät. Minusta San Andreas oli aika paska.
 
Lemppari gta on gta3. Siinä oli parhautta kun kierreltiin anonyyminä tuppisuuna paikalliset rikollisjärjestöt ja seurattiin muitten ihmisten tarinaa. Se helpotti siihen peliin eläytymistä. Tuo liberty city storiesin (ps2) ilmestyminen oli maan mainio juttu, kun pääsi seuraamaan pohjustusta gta-kolmoseen varsinkin leonen perheen osalta.
 
seukki gta:han saisivat tehdä 1000kertaa vaikeammat poliisit. silleen että ei enää edes uskaltaisi ajaa päin punasia.
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
toxic
10.08.2006 01:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vice city = Parhaus
San Andrea = Hyvä
 
Vice cityssä on sitä jotakin. Helvetin hyvä soundtracki ja tunnelma. San Andreaksessa oli paljon uutta, mutta kaupungit olivat mielestäni surkeita ja tunnelmaa ei ollut sitten ollenkaan.
 
Amos Moses on kylläkin jäänyt mieleen :)
 
Deino
10.08.2006 01:46:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksihän ykkösestä ja Londonista tutut lenkkeilijät poistettiin uudemmista osista?
 
M.A.C.H.O. # 2
hullu_ukko
10.08.2006 01:54:28 (muokattu 10.08.2006 01:59:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksihän ykkösestä ja Londonista tutut lenkkeilijät poistettiin uudemmista osista?
 
Ne olis kyllä olleet ihan piristävä lisä. Ja kyllähän kakkosessakin (joka on mielestäni sarjan heikoin peli) on lenkkeilijäporukka mutta siinä ovat muistaakseni pukeutuneet elvispukuihin.
 
E: Tuolla aikaisemmin oli puhe siitä korkeasta vuoresta.. Onko kukaan kokeillut hypätä sieltä alas polkupyörän selässä? Huvittavaa sinänsä että health vähenee lähes yhtä vähän kuin normaalin kaatumisen aikana ;)
 
On muuten kivaa ammuskella alas niitä satunnaisesti yli lenteleviä koneita sillä maaliinhakeutuvalla ohjuksella :)
 
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
tähtivaeltaja
10.08.2006 01:59:40 (muokattu 10.08.2006 02:02:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas on uskomaton, tähän jopa yhtyy tietääkseni myös Niko 'HC' Nirvi. Onko mitään mukavempaa kuin ottaa kaljaa ja tutkia kaupunkeja ilman että liikaa pelailee tehtäviä? Tappaa ihmisiä, hätyytellä kyttiä, kustomoida autoja, ajella San fierron jne maalaismaisemissa ja ihmetellä muailmaa.
Voi että, maailmassa on vielä monta ihmistä jotka rakastuisivat tähän peliin jos vain joku näyttäisi että tällainen on olemassa.
...
Vice cityssä on sitä jotakin. Helvetin hyvä soundtracki ja tunnelma. San Andreaksessa oli paljon uutta, mutta kaupungit olivat mielestäni surkeita ja tunnelmaa ei ollut sitten ollenkaan.
 
Jännä homma, Vicen kasarijutut oli lähellä sydäntä, mutta Andreaksen vuosi 91' (tms) oli myös kiva skenaario. Vicen kartta oli tylsä ja lättänä verrattuna GTA III:n, ja etenkin Andreakseen. Hienoja hyppyreitä ja mäkiä, maastoja.
 
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Jormaz
10.08.2006 02:06:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivoisin vaan 1st person-näkymää ja äärimmäistä realismia tyyliin laaki ja vainaa, sillon puhuttais jo täydellisestä pelistä.
 
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
hullu_ukko
10.08.2006 02:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivoisin vaan 1st person-näkymää ja äärimmäistä realismia tyyliin laaki ja vainaa, sillon puhuttais jo täydellisestä pelistä.
 
Olis kyllä kiva. Ottaa hieman päähän nämä teräsmiehet jotka kestävät vaikka pudotuksen talon katolta asfaltille puhumattakaan siitä että voit hypätä lentokoneesta ilman laskuvarjoa ja selviät naarmuitta kunhan alla on vettä.
Muuten Gta:t ovat parhautta.
 
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last''
Lennu
10.08.2006 03:08:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

San Andreas on kesken. Miten ne kaupungit saa auki? Ei jaksais ihan pelaamalla vedellä. PS2 kyseessä.
 
nim. tahtoo kruisailemaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 558 59 60 61 62

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «