Aihe: Missä vika?
1
föödel
09.08.2006 20:26:01
Ostin kesän alussa musamaailmasta sellasen F-10 starter paketin, missä tuli siis F-10 kitara, ESP styrkkari ynnä muu tarvittava. Nyt on ongelma se että kun laitan vahvarin päälle niin kiertää niin vimmatusti ja aina kun instrumenttijohto osuu johonkin tulee aina tappavan voimakas räminä vahvarista. Olen viimeistään jouluna ajatellut ostavani rolandin microcuben, joka on huomattavasti parempi vahvistin kuin tämä paketissa tullut p***a mutta riittääkö uusi ja laadukkaampi johto lopettamaan tuon räminän, ei kierto minua niin haittaa?
J.RA
09.08.2006 22:19:59
Toi on ihan normaalia. Luulen. Mikäli ymmärsin itse ongelman :)
-Sellasta se vaan on-
Lento-V-mies
09.08.2006 22:31:14 (muokattu 09.08.2006 22:32:43)
Minä sain kaupasta ilmasiksi jotain ihan kökköjä skitta-kaapeleita ja ihan hyvin toiminu microcubessa. Ei ne rämise silleen. Jos niiden päälle astuu tai potkasee vahingossa niin sillon SAATTAA räsähtää, muttei aina. Kiertoa ei Squierillani tule koskaan, mutta Gibsonilla kiertää niin että ei mitään tolkkua vaikka olisi 3m päässä styrkkarista. Tavallaan mun Squierillani jos käännän volumen kaakkoon, niin se microcube on ihan hiljainen, mutta Gibsonilla tarvii vain hipaista kitaraa niin alkaa kohista (johtuu ehkä paremmasta puun resonoimisesta). Voi olla että toi sun pakettis oli vähän huono laatuinen, en osaa sanoa.

Hassu juttu muuten. Mun entisen kitaraopettajan über(paska)kitara jossa oli 200e (kpl) single coilit (merkkiä en muista) humisi pahasti kun taas Squierini single coilit olivat hiljaa.. nää huminat ja kierrot siis ovat nähtävästi kalliiden kitaroiden haittoja, hähä.
Ziggy Bubba
09.08.2006 22:38:35

Sanottakoon tähän väliin, että piuhoissa jos joissain ei kannata säästää.

Lähes järjestäen nuo halpikset (Ssnaket sun muut) kyrvähtää jo kevyen käytön jälkeen, vähintäänkin pätkimisen ja rutinan asteelle. Reilulla kympillä saa jo piuhan jota ei tartte heti olla päivittämässä. Tämän hetkinen Hot Lineni palvelee jo kolmatta vuotta kotikäytössä :)
www.mikseri.net/sigkk My musique
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)