barnabas 03.11.2003 17:52:33 | |
---|
Onko kellään kokemusta Epiphonen LPCustomeista kun semmoista vähän meinannut kattoa. Että onko hyvä keppi vai kannataisiko kattoa jotakin toista Gibsonin kopioijaa. |
HulluSimo 03.11.2003 18:19:54 | |
---|
Täytyy nyt taas kerran suositella tarkastamaan noi Tokait. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
tikka 03.11.2003 18:29:18 | |
---|
joo ei kannata ostaa mulla on epiphone ja on aika skeida skeba. Matti Nykänen on kuningas!!!
ps.jokainen tsänssi on mahdollisuus ja "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." |
Dinorocker 03.11.2003 18:37:13 | |
---|
Mulla oli tommonen Les Paul Custom Epiphone lainassa. Ei todellakaan vakuuttanut. Gibson mikit.... I doubt it. |
p130 03.11.2003 19:11:34 | |
---|
Mulla oli tommonen Les Paul Custom Epiphone lainassa. Ei todellakaan vakuuttanut. Gibson mikit.... I doubt it. Ei niissä pitäisi mitään Gibsonin mikkejä olla. Paitsi Eliteissä/Elitisteissä. Designed by Gibson ei tarkoita samaa kuin made by Gibson. Mutta ihan hyviä yksilöitä noissa Epien nykymikeissä on ainakin silloin tällöin. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Dinorocker 03.11.2003 19:23:12 (muokattu 03.11.2003 19:26:08) | |
---|
Joo voi olla että oli designed by Gibson tai jotain...ei muista. EDIT: Mitä niissä suojamuoveissa tarkalleen lukee? |
Joo voi olla että oli designed by Gibson tai jotain...ei muista. EDIT: Mitä niissä suojamuoveissa tarkalleen lukee? Jotain tollasta, takana kuitenkin epin painatus. Tuo LP custom on mielestäni erittäin vituilleen hinnoiteltu, ulkonäkö ihan jees mutta kun saat kepin käteen niin tulee ritsamainen tuntuma. Tuon kepin homman nyt ajaa halvempikin korean epi tai tokai. Eli tuossa mennään siinä rajoissa että kannattaa ostaa halvempi tai säästää oikein kunnolla ja ostaa parempi. Ei suotta elämys. |
Dinorocker 03.11.2003 19:47:59 | |
---|
Jotain tollasta, takana kuitenkin epin painatus. Tuo LP custom on mielestäni erittäin vituilleen hinnoiteltu, ulkonäkö ihan jees mutta kun saat kepin käteen niin tulee ritsamainen tuntuma. Tuon kepin homman nyt ajaa halvempikin korean epi tai tokai. Eli tuossa mennään siinä rajoissa että kannattaa ostaa halvempi tai säästää oikein kunnolla ja ostaa parempi. Samaa mieltä. |
Metallica mies 04.11.2003 15:49:04 | |
---|
Pikkuveljellä on tuo epikan LP custom ja siinä on mielestäni gibsonin humpparit ainakin niissä suojamuoveissa luki jotain U.S.A. plaa plaa plaa ja niissä on tosi hyvä soundi. JAU JAU! |
-K- 04.11.2003 18:08:28 | |
---|
Pikkuveljellä on tuo epikan LP custom ja siinä on mielestäni gibsonin humpparit ainakin niissä suojamuoveissa luki jotain U.S.A. plaa plaa plaa ja niissä on tosi hyvä soundi. No niin lukee melkein jokaisen epin mikkien suojamuoveissa, jopa minun goth sgeeni. Kun vaihdoin kaverin valkoiseen epin lp customiin tallamikin luki mikin takapuolella että epiphone. Hyvä jos soundi kelpaa. Silti se on minusta liian kallis kitara hinta/laatu-suhteeseen verrattuna. Ei suotta elämys. |
Invader 04.11.2003 18:12:50 | |
---|
Itellä on joku ihme fiksaatio siitä että customin kannen tulee olla mahonkia. Siksi Tokai on valintani. Tosin, Tokaissa se lapakin tuo lisää silmäkarkkia verrattuna siihen epin lavankuvatukseen, hrr.. |
zoophyte 06.11.2003 20:45:15 | |
---|
Kyllä toi Elitist LP on hyvä, mielestäni parempi kuin Tokai. Mutta eipä mulla kauheesti Tokaista olekaan kokemusta... Ei kannata sekottaa noita japsi epiphoneja korealaisiin, eroa on kuin yöllä ja päivällä |