Aihe: Misery Signals - Single Mirrorsilta
1
morb
08.08.2006 20:24:09
Misery Signalsin tulevalta Mirrors -albumilta on laitettu sinkkubiisi kaikkien kuultavaksi osoitteeseen:

http://www.myspace.com/miserysignals

Itse tykkäsin ensimmäisesta albumista todella paljon. Eikä tätä uuttakaan paskaksi voi haukkua, mutta totuttelua se ehkä hieman kuitenkin vaatii. Haastatteluissa pojat lupasivat tehdä tulevasta levystä hieman helpommin lähestyttävän, ja tämä pitää kyllä paikkaansa. Etenkin soundimaailman suhteen tuo sinkkubiisi on muuttunut melkoisesti HevyDevyn kolkoista ja massiivista mölinöistä. Myös biisirakenne on hieman yksinkertaistunut, vaikkakin vanha tatsi on edelleen säilytetty. Uusi laulaja on myös hiukan enemmän perusjenkkiä kuin aikasempi. Joka tapauksessa Failsafen tiimoilta odotan kovia tulevalta lätyltä.

Keskustelu aiheesta toivottavaa.
"Hell is the sound of razors going through flesh. I'm just here to turn up the volume."
Charles Bronson
09.08.2006 15:40:52
Tykkäsin enemmän Jessen huutotyylistä ja niistä emopuhekohdista... Mutta kyllä uusi levy noiden parin maistiaisbiisin perusteella kuulostaa perkeleen hyvältä. Kuuluu mun tämän hetken odotetuimpien levyjen listalle.
We express ourselves in loud & fashionable ways.
morb
09.08.2006 17:42:39
Omasta mielestä on ainakin hyvä juttu että bändi on pitänyt kuitenkin uuden laulajan myötä saman huutolaululinjan kun aikaisemminkin, eli ei ole laitettu cleani-kertsejä tms. BFMV-matskua (älkää nyt suuttuko kukaan). Rankkaa jyskettä ja roimasti tunnetta samassa paketissa onnistuu harvoilta yhtä hyvin.
"Hell is the sound of razors going through flesh. I'm just here to turn up the volume."
morb
09.08.2006 17:47:20
Oon muuten kuullu jotain huhua että noi pojat olis alumperin Jazz-muuskoita tms. Tietääkö kukaan pitääkö paikkaansa. Saattapihan olla että on esim. käyty jazzi-koulua tms. hässäkkää.. Joka tapauksessa kovin taidokkaasti vetävät.
aleksi
09.08.2006 18:12:40
Oon muuten kuullu jotain huhua että noi pojat olis alumperin Jazz-muuskoita tms. Tietääkö kukaan pitääkö paikkaansa. Saattapihan olla että on esim. käyty jazzi-koulua tms. hässäkkää.. Joka tapauksessa kovin taidokkaasti vetävät.

Ainakin sellaisessa bändissä vaikuttivat kuin 7 angels 7 plagues, joka ei kyllä ainakaan jazzia ollut.

Joo tuo vanhempi levy iski aikoinaan todella kovaa, mutta tuli lopulta aika nopeasti kuunneltua loppuun. Toki vieläkin noi vanhat hitit soidessaan saavat pään nytkymään. Uusi biisi (myspacessa) vaikuttaa ihan ok:lta. Soundit on vähän keventynee, mikä melkein aina on pelkkää plussaa. JOssain muualla oli tuolta uudelta levyltä joku toinen maistiaisbiisi, mutta se oli muistaakseni aika roskaa. Ei mitään Misery Signalsin tyylistä, vaan melko suoraviivainen, jopa tylsä nykäisy. Eiköhän tuo levy kuitenkin tule hankittua. Katsotaan miltä sitten tuntuu.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
thescientist
10.08.2006 12:24:38
Ei tämä Failsafe mitenkään huonolta kuulosta ollenkaan. Tykkäsin kuitenkin enemmän Zaraskan huudosta kuin tämän uuden kaverin, mutta eihän Karlikaan mitenkään huonosti vedä.

Of Malice and the Magnum Hearthan on varmaan parhaimpia metalcore/emometal/whatever-lättyjä mitä olen kuullut.
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Lerneri
10.08.2006 18:45:33
Aivan kuin olisin joskus kuullut tällaista aiemminkin...
WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR.
morb
11.08.2006 22:48:46
Aivan kuin olisin joskus kuullut tällaista aiemminkin...

"I have no ears"
JivE
12.08.2006 12:10:01

Itse diggailin ihan kympillä biisiä. Uusi levy lähtee kyllä poistoon kuhan ilmestyy.
morb
06.09.2006 21:27:29
Mirrors on aivan järkyttävän kova levy. Ei kestä olla kuuntelematta melkein joka päivä. Ja joka kerta melkein löytyy uusia koukkuja ja mahtavia juttuja. Aivan mieletöntä musikaalisuutta. Uus laulakin sopii kun nenä päähän.
"The truth will always get the best of you inside or out ."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)