viu-listi 09.08.2006 11:45:32 | |
---|
kertokaahan..onko joku täällä oleskentelevista tilannu thomannilta jotaki..ku mua kiinnostas sieltä pari juutttuu mut kuka tietää kuitenkaan kun netistä tilaa että onko se siltikään luotettavaa, vaikka kyllä thomann kuulostaa todellakin luotettavalta ainakin sivujensa perusteella.?? kiitos vastauksista. |
ekikoo 09.08.2006 11:49:23 | |
---|
Väittäisin varsin luotettavaksi paikaksi, ainakaan itselläni ei ole ollut toistaiseksi mitään ongelmia puljun kanssa (eikä kyllä liikaa kokemustakaan). Maksaminen on sinänsä ollut osaltani huoletonta kun verkkopankista olen tilisiirrolla maksanut, kyllä kama on perille tullut. Mutta onhan tuota juttua ollut eräässä omassa topicissaan, jossa kaikilla ei ole homma mennyt niinkuin olisi pitänyt... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Super-Jari 09.08.2006 12:00:54 | |
---|
Mutta onhan tuota juttua ollut eräässä omassa topicissaan, jossa kaikilla ei ole homma mennyt niinkuin olisi pitänyt... Ei tuo mikään Thomannin yksinoikeus ole :) Kerran olen T-kaupasta tilannut ja homma toimi hyvin. |
Jonte 09.08.2006 12:02:35 | |
---|
kertokaahan..onko joku täällä oleskentelevista tilannu thomannilta jotaki..ku mua kiinnostas sieltä pari juutttuu mut kuka tietää kuitenkaan kun netistä tilaa että onko se siltikään luotettavaa, vaikka kyllä thomann kuulostaa todellakin luotettavalta ainakin sivujensa perusteella.?? kiitos vastauksista. Puolenkymmentä kertaa olen tilannut. Aina on tavara ollut mitä piti olla. Joskus menee aikaa, kun siellä haalitaan kamat sikäläisiltä maahantuojilta. Hyvä palvelu. Ainoat miinukset on, että ei pääse etukäteen testaamaan, ja rahti on aina 20 eur. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
ekikoo 09.08.2006 12:09:39 (muokattu 09.08.2006 12:11:49) | |
---|
Ei tuo mikään Thomannin yksinoikeus ole :) öööööö Tarkoitatko että tomppa ei ole ainoa paikka jossa ongelmia ilmenee vai oliko lauseessani havaittavissa jokin toinen merkitys? e: ja rahti on aina 20 eur. Itse laskisin tämän plussaksi, vähän isommalla jengillä tilatessa kuluja ei ole nimeksikään. Vai onko jossain halvemmat kulut? All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
-septimisti- 09.08.2006 12:45:22 (muokattu 09.08.2006 12:45:43) | |
---|
Noin lyhyesti. Kyllä se thomann on erittäin luotettava. Huijatuksi joutumisen mahdollisuus on hyvin hyvin pieni. Aina kannattaa kuitenkin varautua siihen että toimitukset voivat venyä tai että tuote on viallinen. Näin se on kyllä kaikkien kauppojen kanssa. |
StoRBa 09.08.2006 12:54:55 (muokattu 09.08.2006 12:55:58) | |
---|
Kyllä on aina tullut kaikki tilaukset luotettavasti ajallaan perille kotipostiin. E: Ja takuuhuoltokin toimii, joskin asian sumpliminen ongelmatilanteessa on huomattavasti hankalampaa kun ei voi mennä paikan päälle asiaa puimaan. Mutta pitävät huolen että kaikki pelittää niinkuin on sovittu. |
Jeltz 09.08.2006 13:43:28 | |
---|
Ne pari kertaa kun on Thomannin kanssa takuuasioiden merkeissä ollut tekemisissä, ovat ainakin sujuneet mainiosti, ja muutenkin on palvelu pelannut hyvin. Puolisenkymmentä kertaa olen tuolta tilauksia tehnyt, ja kimppatilauksissa postikulut tosiaan pienenevät näppärästi. Joidenkin tuotteiden kohdalla toimitusajat saattavat olla pitkiä, mutta tuohan nyt ei ole Thomannin vika, vaan tavarantoimittajien. |
Kerran tilasin, nopeasti tuli... Olen tyytyväinen. itki south_of_heaven |
Jööhannes 09.08.2006 16:01:57 | |
---|
Minä olen tilannut suurimman osan kamoistani nimenomaan Thomannilta. Vaikka tavara tulee Saksasta, postikulut ovat tilauksen koosta riippumatta aina se sama 20 e. En tiedä, miksi Thomannista urputetaan niin paljon, mutta itsellä homma on ainakin toiminut aina hyvin. Kerran yksi pedaali jäi tulematta paketista, vaikka se luki laskussa. Otin yhteyttä, ja pedaali lähetettiin välittömästi ilman postikuluja. |
wardog 09.08.2006 16:54:39 | |
---|
Pari kertaa oon Thomannilta tilannu ja kummallakin kerralla homma toimi moitteettomasti. :) Aion myös jatkossa asioida tuolla. |
discominister 09.08.2006 16:59:47 | |
---|
Tilasin Thomannilta kitaravahvistimen, nuotti- ja kitaratelineitä, sekä muita kitaratarvikkeita ja olen ollut kauppaan erittäin tyytyväinen. Kaikki tuotteet tulivat ehjänä perille sovittuna toimitusaikana ja edullista oli. Myös asiakaspalvelu vastasi nopeasti kysymyksiin. |
Henko 09.08.2006 17:27:06 | |
---|
Tilasin reilu viikko sitten pystybasson sieltä. Nyt odotellaan. Nuo on kaiketi semmosta tavaraa siellä, että laittavat tilauksen tehtaalle vasta, kun on maksettu. Saa nähdä myös, minkälaisessa paketissa se tulee, kokoon nähden ei varsinaisesti kallis ole tuo 20e :) M.net onkin ämmien net. |
Super-Jari 09.08.2006 17:27:32 | |
---|
öööööö Tarkoitatko että tomppa ei ole ainoa paikka jossa ongelmia ilmenee vai oliko lauseessani havaittavissa jokin toinen merkitys? Ei vaan nimenomaan se että jokaisessa paikassa varmasti sattuu mokia, mutta ne mokat muistetaan vain yleensä paremmin kuin se että kamppeet tulee ajallaan ja ehjänä :) |
Anonymous-jazz 10.08.2006 10:04:27 | |
---|
T-kauppa toimii kuin junan vessa... Ei valittamista. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
moderndrummer88 10.08.2006 10:41:04 | |
---|
T-kauppa toimii kuin junan vessa... Ei valittamista. Samanlaisia kokemuksia mullakin HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
pliksu 10.08.2006 10:43:35 | |
---|
Podia, kaappia ja vahvistinta oon tilannut. Kaikki toimii kuten pitää. Vähän viimeksi oli vaikeuksia, kun piti maksaa etukäteen suuren hinnan vuoksik ja käsittelyssä meni ainakin odottajan kannalta liikaa aikaa. Silti kaikki tavarat ovat tulleet, sekä minulle että kavereilleni, siedettävässä ajassa ja ehjinä. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
kiriminni 10.08.2006 11:22:20 | |
---|
Kerran oon tilannut ja toimi hyvin.Silti mukavampi ostaa suomalaiselta kasvotusten ja ostinkin juuri Martinin kitarapajalta ,kun ennen ostoa sain sitä testailla(ensimmäisenä purettiin paketista). Se vaan vitutti ,kun näinkin hyvässä kitarassa särisi uutena,no siinä otti vain mikin johto kanteen kiinni joka säädettiin kuntoon. |
LarryHat 10.08.2006 13:59:28 | |
---|
Uskaltaisin väittää, että on se luotettava valinta asiointipaikaksi. Itse tilasin sielä nupin ja kaapin ja kaikki sujui ongelmitta. |
Master of Disguise 10.08.2006 14:15:51 | |
---|
Kerran oon tilannu ja luotettavaltahan se vaikutti. Kamat tosin tuli perille vasta melko pitkän odotuksen jälkeen. |