Aihe: Digitech JamMan
1 2
fridgebuzz
09.08.2006 10:06:56

Jokohan tätä pääsee Suomenniemellä jossakin kokeilemaan?

Tuskin pääsee, tuskin pääsee vielä amerikassakaan. En osaa sanoa kauanko kestää, kannattaa varmaan kysyä Bossin maahantuojalta?
npk
08.09.2006 10:22:52 (muokattu 08.09.2006 10:29:16)
En jaksanut odotella pikku-Bossia, vaan ostaa hurautin otsikon mukaisen Digitechin Jammanin :) Käyttäjäkokemuksia ei vielä ole kuin muutaman tunnin verran, mutta helvetin tyytyväinen kyllä olen tuohon ostokseen. Hauska soitella, kun saa taustan tehtyä helposti.

Internetskun mielipiteissä Bossin RC-20XL:n soundia parjattiin aika paljon... Digitechin vehkeessä äänenlaatu on yleisesti parempi kuin OK, mutta cleaneillä soundi ehkä hieman tummentui.

Ainut vaikeus käytössä on ensimmäisen raidan saamisessa kohdalleen (yllätys). Tätä on kuitenkin helpotettu aika paljon; saat halutettasi biitin taustalle ja nauhoitus alkaa vasta valitun tahtilajin ykkösellä.

Miinuksena bossin vehkeeseen verrattuna on ehkä rytmi-samplejen minimaalisuus (oli tiedossa jo etukäteen). Tosin niitä pitäisi saada importattuna laitteeseen USB:n läpi.
"Oh by the way, which one's Pink?"
leijona
13.11.2006 14:27:51 (muokattu 13.11.2006 14:40:58)
Eli Suomessa noin reilu 200€.. Hmm. Voisi olla järkevämpää sijoittaa vain suoraan tuohon JamManiin, alkaa hintaero olla sen verta pieni.. Toki uusi Boss on roudausystävällisempi mutta ei tuo JamMan nyt niin iso ole, että sen pohjalta kannattaisi alkaa ostopäätöksiä tehdä.

Thomannilla 159e, joten luulen, että Suomessa n.180e kun ei noilla muillakaan bosseilla niin suurta hintaeroa ole Suomen hintoihin verrattuna.

EDIT:oho, en huomannutkaan, että tämä oli vanha aihe..no anyway =)
panos
04.12.2006 01:04:41
toi rc-2 vaikuttaa aika mukavalta peliltä mut viel pitäs päästä kokeilemaan ennen kuin uskaltaa mennä ostamaan...
kissakissala
04.08.2007 13:03:59
Moi,

Mites toi Bossin RC-2 toimii vahvarin omien säröjen kanssa? Tarvitsenko siis säristinpedaalin siihen väliin vai onnistuuko vaikka vahvarin efekti-luupin kautta?
Ja muutenkin onkos kukaan onnistunut ostamaan tota Bossia? Kokemuksia?
Pekkapoika
19.06.2008 23:34:28
Huom! Olet kirjoittamassa yli 320 päivää vanhaan ketjuun!

Tiedän, mutta kirjoitan silti...

Onko tuossa JamManissa reverse- ominaisuutta, siis saako loopin käännettyä takaperin? Ja onko noissa Looppereissa se "recording time" yhden loopin maksimipituus, vai voiko (jos rec. time 16min) äänittää vaan esim. 8 min komppia ja 8 min sooloa päällekkäin?
Allekirjoitus
Bald Anus
20.06.2008 04:11:12

Hoho, hillomies! Digitech on kyllä lätkäissyt viimeaikoina melkoisen läjän kiinnostavia speduja.
Paskalla on tekijänsä
Puavali
12.07.2009 19:18:35
npk: ... Internetskun mielipiteissä Bossin RC-20XL:n soundia parjattiin aika paljon... Digitechin vehkeessä äänenlaatu on yleisesti parempi kuin OK, mutta cleaneillä soundi ehkä hieman tummentui.

Lieneekö samaa vikaa siinä Bossin isommassakin loopperissa RC-50? Toki tuo JamMan taitaa olla riittävä peli mulle, toi RC-50 olisi jo kaiken nauhoittava peli phantom-virtoineen ym.

Miinuksena bossin vehkeeseen verrattuna on ehkä rytmi-samplejen minimaalisuus (oli tiedossa jo etukäteen). Tosin niitä pitäisi saada importattuna laitteeseen USB:n läpi.

Ja gigaiseen muistikorttiin niitä sopisi aivan riittävästi. Taitaa tulla hankittavaksi tuo JamMan ihan piakkoin.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)