hjukke 16.09.2005 10:23:57 | |
---|
Drunken lullabies:ista olen kuullut hyvää. Pitäisi itsekkin hommata kokonainen lätty eikä vaan poltettuja tuhruja kuunnella. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Jkob 16.09.2005 14:39:22 (muokattu 16.09.2005 14:49:52) | |
---|
Uppista. Nostetaanpa vanhaa ketjua, kun tämä orkesteri kiinnostaa. Olen muistaakseni kuullut pari biisiä tv:n välityksellä jossain sarjassa ja pidin niistä. Biisien nimistä ei mitään hajua. CDONilla näyttäsi olevan kolme levyä valittavana, "Within A Mile Of Home", "Swagger" ja "Drunken Lullabies". Mikähän noista olisi hyvä levy tutustumiseen? Osta kaikki ;) Pumpulta on ilmestynyt noiden lisäksi myös "Alive behind the green door" livelevy joka on mielestäni heikohko, tuntuu kuin olisi mankalla äänitetty. Itse aloitin Drunken Lullabiesillä joka mielestäni on paras levy. Swagger on ensimmäinen tuotos orkesterilta ja ehkä oli hieman tyyli vielä hakusessa (lue: Ei ehkä niin irlantilaishenkinen kuin uudemmat). Mainio tuotos siitä huolimatta. Within A Mile of Home on tuorein eepos. Muutama heikompi biisi mahdutettu mukaan mutta kuitekin hyvä levy. Ei kyllä voi sanoa huonoa sanaa tästä bändistä. Livenä yksi parhaista mitä olen nähnyt. Oikeasti tätä ei voi tarpeeksi kehua. Edit: Oli pakko pistää soimaan. (Within a mile of home oli lähettyvillä) Sellainen varoituksen sana että paikoillaan ei pysty olemaan kun Flogging Molly soi ja oluttakin tekee mieli. Omena ***seessä pitää homot loitolla |
arancia 16.09.2005 21:43:18 | |
---|
Ei kyllä voi sanoa huonoa sanaa tästä bändistä. Livenä yksi parhaista mitä olen nähnyt. Oikeasti tätä ei voi tarpeeksi kehua. Ruisrockissa näin itse ensimmäistä kertaa bändin livenä, ja täytyy sanoa että oli mahtava. Ehdottomasti viikonlopun parasta antia ja voisinpa sanoa keikan olleen yksi tunnelmaltaan parhaista kokemistani. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
carlos 17.09.2005 00:02:23 | |
---|
Sain kylkiäisinä Fullsteam Recordsin tilauksen yhteydessä jonku kokoelmaCD:n, jolla oli pari Flogging Mollyn biisiä. Joku light of a fading star tms. oli ihan sikakova biisi! Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
aikavaikea 04.11.2005 20:21:20 | |
---|
Drunken lullabies:ista olen kuullut hyvää. Pitäisi itsekkin hommata kokonainen lätty eikä vaan poltettuja tuhruja kuunnella. Hommasin. Toimii. Loistolevy! Kiitokset suosittelijoille. If I ever leave this world alive... All in all you're just another dick with no balls. |
Tarkastaja 04.11.2005 20:36:59 | |
---|
Ruisrockissa näin itse ensimmäistä kertaa bändin livenä, ja täytyy sanoa että oli mahtava. Ehdottomasti viikonlopun parasta antia ja voisinpa sanoa keikan olleen yksi tunnelmaltaan parhaista kokemistani. Meininkihän oli aivan loistava ja parasta lieni suomalaisten tulkinnat irlantilaisesta kansantanssista. |
Jkob 07.11.2005 14:26:47 | |
---|
Meininkihän oli aivan loistava ja parasta lieni suomalaisten tulkinnat irlantilaisesta kansantanssista. Ja tuiki perinteinen letkajenkka siellä anniskelualueella. Itse toki harrastin irkkutanssia. Omena ***seessä pitää homot loitolla |
aleksi 07.11.2005 20:02:08 | |
---|
Within a mile of home ja Drunken lullabies ovat tulleet tutuiksi ja molempia voin lämpimästi suositella. "open hands to the wind" |
pliksu 08.11.2005 19:23:29 (muokattu 08.11.2005 19:24:10) | |
---|
Hieno bändi. Uusinta en ole vielä niin päässyt kuulemaan. Tai olen kerran, mutta ei siinä ollut samaa tarttuvuutta kuin Drunken Lullabies lätyllä. Itse tykkään bändin sanoituksista ja esim. juuri tämän jo mainostetun If I ever leave this world aliven kohdalla nousi ekoilla kerroilla valehtelematta pala kurkkuun ja kyynel silmäpieleen. Aivan upea teksti ja upea tunnelma. Ekalla kiekolla ollut The Worst Day Since Yesterday on ehkä toimivin biisin nimi vähään aikaan. "This land is your land and this land is my land, sure, but the world is run by those that never listen to music anyway." >-)))> |
Joonas 09.11.2005 03:55:52 | |
---|
Drunken Lullabiesiä on tullut kuunneltua, ja uppoaa meikäläiseen kuin Christy Mooren tuimemmat rallit aikanaan. Pogues on myös kova, kyl mää ne samaan genreen FM:n kera laittasin. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Laiskiainen 09.11.2005 08:24:10 | |
---|
|
Jkob 08.08.2006 22:00:53 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 272 päivää vanhaan ketjuun! Siitä perse kesä että festareilla ei nähnyt Flogging Mollya kertaakaan. Nostelempa kuitenkin tuon 25.7 julkaistun cd/dvd -härpäkän vuoksi. Tilaukseen meni, huomenna pitäisi tulla postissa mutta onko jollain jo etukäteen suurempaa tietoa pakkauksen sisällöstä, tai pikemminkin laadusta? 1. Laura 2. Drunken Lullabies (Acoustic) 3. The Wanderlust (Acoustic) 4. Another Bag of Bricks (Acoustic) 5. Tomorrow Comes a Day Too Soon (Acoustic) 6. The Likes of You Again (Live) 7. Swagger (Live) 8. Black Friday Rule (Live) 9. Within a Mile Of Home (Live) 10. What's Left of the Flag (Live) Biisilista on tuossa. Drunken Lullabies kuulosti nettiradiosta vähän kehnolta mutta.. Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
ozz3 08.08.2006 22:30:46 (muokattu 08.08.2006 22:38:05) | |
---|
Ankkarockissa tuli todistettua tämä. Olin kuullut paljon juttua ennakkoon livemeiningistä ja sen takia tuli koko festareille lähdettyäkin. Mutta voi jeesus, kun sen pääsi itse oikeasti kokemaan! Kyllä tunti hurahti rattoisasti helteen, hyvän meiningin ja irkku-punkin kanssa. Oli perinteistä pittausta, tanhua, rivitansseja, käsikynkkää... eikä kukaan todellakaan ollut mukana muita vahingoittamassa. En ole koskaan ollut niin väsynyt keikan jälkeen ja yhtä onnellinenkin olen ollut vain muutaman kerran. Yhtään keikkaa en enää jätä Mollyltä väliin. Levyltä on nyttemin tullut tsekattua ja toimii niinkin, kummasti jalat vaan vipattavat, vaikka en tanssia osaakkaan. Offarina sanottakoon, että Dropkick Murphy's oli myös oiva liveryhmä, mutta Molly veti selkeästi pidemmän korren. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Piepe 09.08.2006 14:30:36 | |
---|
Siitä perse kesä että festareilla ei nähnyt Flogging Mollya kertaakaan. Nostelempa kuitenkin tuon 25.7 julkaistun cd/dvd -härpäkän vuoksi. Tilaukseen meni, huomenna pitäisi tulla postissa mutta onko jollain jo etukäteen suurempaa tietoa pakkauksen sisällöstä, tai pikemminkin laadusta? 1. Laura 2. Drunken Lullabies (Acoustic) 3. The Wanderlust (Acoustic) 4. Another Bag of Bricks (Acoustic) 5. Tomorrow Comes a Day Too Soon (Acoustic) 6. The Likes of You Again (Live) 7. Swagger (Live) 8. Black Friday Rule (Live) 9. Within a Mile Of Home (Live) 10. What's Left of the Flag (Live) Biisilista on tuossa. Drunken Lullabies kuulosti nettiradiosta vähän kehnolta mutta.. En tiedä mutta Lauran olen kuullut. Timanttia. Yllättävän erottuva jopa Flogging Molly -tuotannossa. Nimittäin kun se biisien tasapaksuus vähän vaivaa miuta tällaisessa musiikissa. Mutta on kyllä hieno bändi ja parasta humaltumismusiikkia. Enkä valitettavasti ollut Tavalla enkä Ankassa. Pylly. |
Ruisrockissa minäkin sain käytännössä ensikosketuksen tähän bändiin. Menin mielenkiinnosta katsomaan kun paljon on kehuttu ja ei tarvinnu pettyä. Aivan mieletön meininki! Hiki virtas ja porukka oli tajuttoman hyvin messissä koko keikan ajan. "Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JCM "Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer Kuuntele |
-Mickill- 10.08.2006 15:16:49 | |
---|
Jep, ankassa tuli taas Flogging Molly nähtyä ja kyllä ne jälleen kansaa tanssittivat niin maan perusteellisesti. Aivan loistava livebändi! There's nothing left to say but fuck you anyway. |
aziztcf 10.08.2006 18:34:44 | |
---|
Siitä perse kesä että festareilla ei nähnyt Flogging Mollya kertaakaan. Nostelempa kuitenkin tuon 25.7 julkaistun cd/dvd -härpäkän vuoksi. Tilaukseen meni, huomenna pitäisi tulla postissa mutta onko jollain jo etukäteen suurempaa tietoa pakkauksen sisällöstä, tai pikemminkin laadusta? 1. Laura 2. Drunken Lullabies (Acoustic) 3. The Wanderlust (Acoustic) 4. Another Bag of Bricks (Acoustic) 5. Tomorrow Comes a Day Too Soon (Acoustic) 6. The Likes of You Again (Live) 7. Swagger (Live) 8. Black Friday Rule (Live) 9. Within a Mile Of Home (Live) 10. What's Left of the Flag (Live) Biisilista on tuossa. Drunken Lullabies kuulosti nettiradiosta vähän kehnolta mutta.. Ei nuo akustiset vedot oikeen iske, mut livet toimii. Laura on parempi livenä Alive Behind the green doorilla. DVD on jees. musiikki on ku paskantamine |
MOIhei 11.08.2006 11:49:07 | |
---|
Huh huh tänä kesänä kaksi kertaa livenä nähny. Ruisrockissa ensi kertaa tutustuin bändiin ja hyvät rivitanssithan siellä lähti heti pystyyn ihan takarivissä sekä leirintä alueella. Ankkarokissa oli sitteen toinen kerta ja potki niin lujaa päähän. Sellasia tansseja en oo ikinä nähny. Miten on studio tuotannon puoli? Mitä levyjä suosittelette? Ain't it fun when you know that you're gonna die young
It's such fun
-Dead boys |
aikavaikea 11.08.2006 11:58:06 | |
---|
Miten on studio tuotannon puoli? Mitä levyjä suosittelette? Itsehän ostin ekana Drunken Lullabies -levyn (tämän saman ketjun suositusten myötä aiemmin), eikä sillä ainakaan vikaan voi mennä. Kertakaikkisen loistokas levy. There ain't no need for ya. Go straight to hell boys! |
Novac 12.08.2006 22:50:17 | |
---|
Flogging Molly on tosi kova. Livenäkin, kuulemma. mikä on olutta on nyt mennyttä... |