FlatOutFucked 03.11.2003 16:02:29 | |
---|
Cobainin elämänkerta kertoo faktaa Kurtin elämästä myös ennen rokkitähteyttä. Se oli paljon sekopäisempää kuin mitä rokkistarana oleminen... Kurt oli seinähullu, mutta loistava musiikki, esiintyminen ja lavakarisma hänellä kyllä oli... Samassa kirjassa oli myös kyseinen lausahdus mainittu... Ja varmasti Guns ' n roses ja muut joivat enemmän... Tarkoitatko sitä Sandfordin kirjoittamaa elämänkertaa. Se on kuulemma täyttä paskaa (olen kyllä itsekin sen lukenut monta kertaa). Esim. Jack Endino sanoo nettisivuillaan, että ei ole koskaan nähnyt niin paljon keksittyä tarinaa yksien kansien sisällä. mm. sitä Reciprocal -sekoilua (kaatoi olutta miksauspöydälle jne...) ei koskaan tapahtunut. Ja niistä nukeista vielä: kirjassa luki "paskalla tahrittuja nukkeja ja figuriineja" s.72. Ja se juustomakaronijuttu on RS:n haastattelusta (27.1.94). Enhän nussi pilkkua en. |
Stain 03.11.2003 16:27:59 | |
---|
Tarkoitatko sitä Sandfordin kirjoittamaa elämänkertaa. Se on kuulemma täyttä paskaa (olen kyllä itsekin sen lukenut monta kertaa). Esim. Jack Endino sanoo nettisivuillaan, että ei ole koskaan nähnyt niin paljon keksittyä tarinaa yksien kansien sisällä. mm. sitä Reciprocal -sekoilua (kaatoi olutta miksauspöydälle jne...) ei koskaan tapahtunut. Ja niistä nukeista vielä: kirjassa luki "paskalla tahrittuja nukkeja ja figuriineja" s.72. Ja se juustomakaronijuttu on RS:n haastattelusta (27.1.94). Enhän nussi pilkkua en. Luulenpa et siinä on vähän paisuteltu juttuja.. mut kyllä suurinosa varmaan tottakin on. Olihan Kurtilla myös sairaiden/terveiden vaginoiden valokuva-albumi ja tyttöystävän mukaan kaikki "ällöttävä" kiehtoi. Onkohan se "eläintarha" juttu totta, että Kurtilla olisi ollut kilpikonnia ja vaikka mitä lintuja ym. eläimiä vapaana siellä olympian kämpässä? Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
FlatOutFucked 03.11.2003 16:50:35 | |
---|
Luulenpa et siinä on vähän paisuteltu juttuja.. mut kyllä suurinosa varmaan tottakin on. Olihan Kurtilla myös sairaiden/terveiden vaginoiden valokuva-albumi ja tyttöystävän mukaan kaikki "ällöttävä" kiehtoi. Onkohan se "eläintarha" juttu totta, että Kurtilla olisi ollut kilpikonnia ja vaikka mitä lintuja ym. eläimiä vapaana siellä olympian kämpässä? Oletko nähnyt "sappyn" videon. siinä on kilpikonna. Cobainin eläinrakkaus kompensoi hänen ihmisvihaansa. Tottahan on, että aika monia meistä kiinnostaa kaikki ällöttävä, sitä ei vain myönnetä. Esim. jos kulkee onnettomuuden ohi, niin varmasti katsoo, että jos vaikka näkyisi raatoja. |
Stain 03.11.2003 17:10:53 | |
---|
Oletko nähnyt "sappyn" videon. siinä on kilpikonna. Cobainin eläinrakkaus kompensoi hänen ihmisvihaansa. Tottahan on, että aika monia meistä kiinnostaa kaikki ällöttävä, sitä ei vain myönnetä. Esim. jos kulkee onnettomuuden ohi, niin varmasti katsoo, että jos vaikka näkyisi raatoja. Joo, olen nähnyt, tais siinä kissakin vilahtaa :) Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Bluesmies 03.11.2003 17:11:06 | |
---|
Cobainin eläinrakkaus kompensoi hänen ihmisvihaansa. Vittu mitä paskaa!!!! Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
no ku kaik o jo ehotettu, niin ehdotan UFO:n Pete Wayta. Itse madman Ozzynkin mukaan tämä ukko paini ihan eri luokassa hänen kanssaan, kun kyse oli doupeista.. oh loh! now the body of one soul I adore
wants to die
you have always told me you'd
not live past 25 |
Freakz 04.11.2003 08:02:46 (muokattu 04.11.2003 12:31:07) | |
---|
Tarkoitatko sitä Sandfordin kirjoittamaa elämänkertaa. Se on kuulemma täyttä paskaa Taitaa olla sama. En ole kuullut mistään, että se olisi p*skaa, mutta paljon mahdollista... Ainahan noita väritetään, mutta kyllä siinä on sellaisiakin osia, joiden on pakko ainakin suurinpiirtein pitää paikkaansa. Se ainakin on kirjoitettu uskottavan tuntuisesti, eikä siinä mitenkään ylistetä Kurtia vaan pikemminkin kerrotaan hänen olleen aika mulkku... Oli kuitenkin hyvää luettavaa, piti paikkaansa tahi ei... Aika on soittaa, aika on kuolla. |
Paskaskitta 04.11.2003 11:18:36 | |
---|
Mä oon edelleen Kurt Cobainin kannalla. Lapsena se luuli olevansa Alien joka tuli tutkimaan maan elämää, joten maan lait eivät koskeneet häntä. Sit sille määrättiin Valiumia ja rauhottavia ku se oli seittämän (kai) Tietääks kukaan mistä sais tota Kurtin päiväkirjaa? Ja kertooks se jotain sen sekoiluista? " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
Freakz 04.11.2003 12:33:21 | |
---|
Sit sille määrättiin Valiumia ja rauhottavia ku se oli seittämän (kai) Amfetamiinia pillereinä. Ja kirja ei ole mitään sekoilua, vaan asiallista tekstiä, joka sisältää paljon järkevää juttua keikoista ja bändin vaiheista... Aika on soittaa, aika on kuolla. |
-Mickill- 04.11.2003 15:08:22 | |
---|
Tietääks kukaan mistä sais tota Kurtin päiväkirjaa? Kaveri osti ainakin ihan Suomalaisesta Kirjakaupasta, hinta oli jotain 20-30 esannahkaa.. Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
Paskaskitta 04.11.2003 15:54:41 | |
---|
Kaveri osti ainakin ihan Suomalaisesta Kirjakaupasta, hinta oli jotain 20-30 esannahkaa.. Kiitof... Sinne siis " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
jenni.rotten 04.11.2003 22:37:36 | |
---|
Rankin/sekopäisin hemmo rockin historiassa Pitääkö nimen omaan olla HISTORIASSA? Anteeksi kun en vaivautunut lukemaan ketjua läpi, vaan vastaan että GLENN DANZIG. Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
vantage 05.11.2003 09:34:12 | |
---|
GLENN DANZIG. Miten niin Danzig eiköhän pöllömpiäkin löydy... Mää kallistuisin tuohon GG Alliniin, niinkuin tuossa edellä jo mainittiin. Heavy Metal Is The Law |
Wk 05.11.2003 12:23:12 (muokattu 05.11.2003 12:23:45) | |
---|
Ozzy. The Osbournes on mun mielestä sen idioottimaisin tempaus... Wk |
Jani The Rock 05.11.2003 13:43:34 | |
---|
Ozzy. The Osbournes on mun mielestä sen idioottimaisin tempaus... Eiköhän se ole ennemminkin Sharon Osbournen tempaus. "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
Wk 06.11.2003 08:17:21 (muokattu 06.11.2003 08:17:35) | |
---|
Eiköhän se ole ennemminkin Sharon Osbournen tempaus. No ehkä idea on Sharonin, mutta ei kaikkeen kummiskaan pitäs suostua... Aiemmin pidin Ozzya edes jokseenkin myyttisenä hahmona, mutta nyt se todella on myyny sielunsa... Wk |
pehko 06.11.2003 09:14:11 | |
---|
Mike Patton Kärtsy YARRRR!!! |
Kipi 06.11.2003 09:48:58 | |
---|
Keith Moon ja Slash |
reijoteppo 06.11.2003 09:56:19 | |
---|
Mojo Nixon ja Hemmo Helsingistä. |
salmivaara 06.11.2003 14:11:49 | |
---|
No ehkä idea on Sharonin, mutta ei kaikkeen kummiskaan pitäs suostua... Aiemmin pidin Ozzya edes jokseenkin myyttisenä hahmona, mutta nyt se todella on myyny sielunsa... Ozzy sold his soul for rock'n'roll jo aikaa sitten. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |