scriptwriter 09.08.2006 11:22:36 | |
---|
mistä olis turvallisinta tilata piilarit?onko omakohtasia kokemuksia? |
Wooz 09.08.2006 13:10:39 | |
---|
mistä olis turvallisinta tilata piilarit?onko omakohtasia kokemuksia? http://www.lenses4net.fi , pari vuotta olen tilannut ja aina on tullut nopeesti perille ilman mitään sählinkiä. Ja oisko ollu 200e tilauksissa saat vielä laskun kanssa ne. |
tähtivaeltaja 09.08.2006 13:18:41 | |
---|
http://fi.lensway.com/prova_oss.jsp Katoppa, ^ tuolta saa ilmasiksi (5€ toimituskulut) piilareita. "Tarjous koskee ainoastaan kymmentä paria kertakäyttölinssejä tai yhtä paria kuukausilinssejä." 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
etsin nimenomaan mustia,valkoisia ja kirkkaan vihreitä ehkä,eli mistähän sais halvimmalla esim. noita wild eyes-piilareita? edit:olen köyhä opiskelija |
Stibe 09.08.2006 19:01:43 | |
---|
Onkohan tietoa, voisko njostain saada sellaisia Halloween-piilolinssejä? Itse metsästän sellaisia, jotka on ihan vaaleat, niin että siinä ei ole pupilliakaan. Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
mz 09.08.2006 19:07:17 | |
---|
Offtopiccina pieni tämmöinen valistuksen sana, että testatkaa hyvät ihmiset kuitenkin silmänne ennen piilareiden käytön aloittamista, yleensä noi piilolinssikokeilut ei maksa mitään. Tarpeeksi raiskattuja silmiä ei ole enää helppo korjata, esim. hyvä kaveri sai ikuisen piilarikiellon sen jälkeen kun vihdoin oli mennyt lääkäriin liiallisen piilarinkäytön pilaamien sarveiskalvojen kanssa. Kaikille piilarit ei sovi ollenkaan. Ihan btw: Ite rupesin käyttämään tossa loppukeväästä tämmösiä uutenlaisia day&nite-piilareita, jotka ovat siis yöt ja päivät päässä kuukauden putkeen. Välillä kun ottaa pois silmistä, niin hyvin pärjää, olkoonkin että silmät nyt vähän tuppaakin rähmimään aamuisin ja punoittaa ehkä vähän normaalia enemmän. Suosittelen silti kokeilemaan, jos lasien käyttö kyllästyttää tms. Noniin, se offtopicista, jatkakaa... Shit is shit. Nothing more, nothing less. |
Mimi 10.08.2006 21:37:34 | |
---|
Offtopiccina pieni tämmöinen valistuksen sana, että testatkaa hyvät ihmiset kuitenkin silmänne ennen piilareiden käytön aloittamista, yleensä noi piilolinssikokeilut ei maksa mitään. Tarpeeksi raiskattuja silmiä ei ole enää helppo korjata, esim. hyvä kaveri sai ikuisen piilarikiellon sen jälkeen kun vihdoin oli mennyt lääkäriin liiallisen piilarinkäytön pilaamien sarveiskalvojen kanssa. Kaikille piilarit ei sovi ollenkaan. Lisää offtopikkia: Erittäin totta. Mulla itselläni on piilarit, mutta oli kyllä hitusesta kiinni, että olisi jäänyt nuo saamatta. Mulla tuppaa sarveiskalvo hiertymään, mutta piilareita voin kyllä käyttää, kunhan muistan käyttää myös kostutustippoja hiertymien estämiseksi. Kannattaa ainakin käydä tarkistuttamassa silmät ja jos vahvuuksia tarvitsee niin kysymässä neuvoa optikolta, ennen kuin menee netistä tilaamaan. Ihan btw: Ite rupesin käyttämään tossa loppukeväästä tämmösiä uutenlaisia day&nite-piilareita, jotka ovat siis yöt ja päivät päässä kuukauden putkeen. Välillä kun ottaa pois silmistä, niin hyvin pärjää, olkoonkin että silmät nyt vähän tuppaakin rähmimään aamuisin ja punoittaa ehkä vähän normaalia enemmän. Suosittelen silti kokeilemaan, jos lasien käyttö kyllästyttää tms. Ittellä oli muutama vuosi sitten tuommoiset night&day linssit. Sain myöhemmin tietää, että olisi hyvä pitää edes kerran viikossa vuorokauden tauko niitten linssien kanssa. Mun erittäin asiantunteva silloinen optikkoni ei mua tuolla tavoin opastanut, vaan sanoi, että niitä voi käyttää kuukauden putkeen. Ei onneksi tullut mitään vaikeuksia niistä, vaikkein kertaakaan käyttänyt linssejä pois silmistä. Ei ilmennyt punoitusta eikä rähmimistä. Nyt mulla on jotkut erittäin hyvin hengittävät (o2 Optix?), joita voi myös pitää yöllä, mutta noita oon kehdannut käyttää max kolme yötä putkeen, sitten alkaa jo kuivumaan silmät vaikka kuinka käyttäisi tippoja. Mutta hemmetin hyvät linssit nuo on, verrattuna tavallisiin päiväpiilareihin. Rock is dead, long live paper and scissors! |
scriptwriter 11.08.2006 18:01:36 (muokattu 11.08.2006 18:04:02) | |
---|
Onkohan tietoa, voisko njostain saada sellaisia Halloween-piilolinssejä? Itse metsästän sellaisia, jotka on ihan vaaleat, niin että siinä ei ole pupilliakaan. kyllähän noita siis SAA vaikka mistä,mutta esim. knock out blackit on aikas kallis ostaa kumpaankin silmään,niitä kun saa ainoastaan 12kk malleina.että mistähän löytyisi näitä halvempia versioita? semmoset valkoset nyt saa vielä ihan kohtuuhintaan,olikos se nyt piilari.net..? edit:tsekkaa kohdasta wild eyes |
Stibe 14.08.2006 18:08:36 | |
---|
kyllähän noita siis SAA vaikka mistä,mutta esim. knock out blackit on aikas kallis ostaa kumpaankin silmään,niitä kun saa ainoastaan 12kk malleina.että mistähän löytyisi näitä halvempia versioita? semmoset valkoset nyt saa vielä ihan kohtuuhintaan,olikos se nyt piilari.net..? edit:tsekkaa kohdasta wild eyes Olihan nuo ihan hianoja, mutta ei wild-eyesin kotisivuillakaan ollu sellasia ihan vaaleita. Saalistus jatkuu... Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
discominister 14.08.2006 21:49:12 | |
---|
Ihan btw: Ite rupesin käyttämään tossa loppukeväästä tämmösiä uutenlaisia day&nite-piilareita, jotka ovat siis yöt ja päivät päässä kuukauden putkeen. Välillä kun ottaa pois silmistä, niin hyvin pärjää, olkoonkin että silmät nyt vähän tuppaakin rähmimään aamuisin ja punoittaa ehkä vähän normaalia enemmän. Suosittelen silti kokeilemaan, jos lasien käyttö kyllästyttää tms.
Itse sain optikolta yhden ilmaisen kokeiluparin näitä silikonilinssejä joita saa pitää yötä päivää kuukauden ajan. Hieman helpommin nuo menivät paikalleen, mutta päivän jälkeen alkoi tuntumaan todella epämiellyttävältä samalla tavalla kuin olisi käyttänyt normaaleja linssejä. |
Ritsku 01.09.2006 07:48:49 | |
---|
kannattaa mennä ihan silmälasi kauppaan, siellä ne neuvoo niiden käytöstä ja puhdistuksesta ja muusta. ja jos muuten ottaa piilarit, niin pitää otta tavalliset rillit niiden kanssa ALUKSI. ainakin mun kaverilla ja äidillä oli niin? LEGENDAARISTA ! |
scriptwriter 16.09.2006 20:27:46 (muokattu 16.09.2006 20:28:12) | |
---|
ei tarvi olla vahvuuksii nii tuskin otan laseja niiden kans. hurricane season |