scriptwriter 09.08.2006 11:22:36 | |
---|
mistä olis turvallisinta tilata piilarit?onko omakohtasia kokemuksia? |
Wooz 09.08.2006 13:10:39 | |
---|
mistä olis turvallisinta tilata piilarit?onko omakohtasia kokemuksia? http://www.lenses4net.fi , pari vuotta olen tilannut ja aina on tullut nopeesti perille ilman mitään sählinkiä. Ja oisko ollu 200e tilauksissa saat vielä laskun kanssa ne. |
tähtivaeltaja 09.08.2006 13:18:41 | |
---|
http://fi.lensway.com/prova_oss.jsp Katoppa, ^ tuolta saa ilmasiksi (5€ toimituskulut) piilareita. "Tarjous koskee ainoastaan kymmentä paria kertakäyttölinssejä tai yhtä paria kuukausilinssejä." 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
etsin nimenomaan mustia,valkoisia ja kirkkaan vihreitä ehkä,eli mistähän sais halvimmalla esim. noita wild eyes-piilareita? edit:olen köyhä opiskelija |
Stibe 09.08.2006 19:01:43 | |
---|
Onkohan tietoa, voisko njostain saada sellaisia Halloween-piilolinssejä? Itse metsästän sellaisia, jotka on ihan vaaleat, niin että siinä ei ole pupilliakaan. Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
mz 09.08.2006 19:07:17 | |
---|