Milkop 08.08.2006 00:50:05 (muokattu 08.08.2006 00:52:16) | |
---|
Jokohan olisi aika tätäkin ruveta lämmittelemään? Eli keskustelua Nelosella alkavasta HBO:n Rome-sarjasta. Itse olen muutaman jakson jo katsellut ja vaikuttaa ihan lupaavalta. Tuotantoarvot ovat ainakin korkeat ja touhu tuntuu muutenkin ihan uskottavalta, vaikka heput englanniksi haastavatkin. Luulen, että tulee seurailtua yhtä innokkaasti kuin muitakin HBO:n sarjoja. Edit: parit linkit: http://www.nelonen.fi/rooma/http://www.hbo.com/rome/ Niin ja sarja alkaa siis Suomessa 30.8. |
gorgonoidi 08.08.2006 01:00:17 | |
---|
Tätä voisi jopa alkaa katsomaan. Uskon että on hyvä sarja. |
möyssy 08.08.2006 01:03:22 (muokattu 08.08.2006 01:03:52) | |
---|
Canal+ on tainnu näitä jaksoja jo näyttää ja parikin niistä on tullu katteltua. Aika tylsiltä vaikuttivat. Oli sarjalta kovat odotukse. dynynyy. |
aleksi 08.08.2006 03:50:52 | |
---|
Jep, vähän turhan kovilla odotuksilla lähdin tätä aikoinaan Canal plussalta seuraamaan. Ensimmäiset kolme jaksoa meni vielä sitä panemista katsellessa, mutta sekin väheni dramaattisesti sarjan edetessä. Muistaakseni kuudes jakso oli viimeinen katsomistani ja vaikka se kieltämättä jäi melkoisen herkulliseen kohtaan - juoni rakentuu hiljalleen - jäi tuon katsominen silti tuohon. Ehkäpä sitten, kun maraton pyörähtää tuolta samaiselta satelliittikanavalta, niin katson. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
zodoff 08.08.2006 09:07:29 | |
---|
Kaiken Roomaan liittyvän on pakko olla hyvää. Caesar presidentiksi. KIRJOITTAKAA KANSALLISUUDET PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA VITUN URPOT! |
Loijaa 08.08.2006 10:04:17 | |
---|
Pitäähän sitä kattoa, jos kerran Conan- meininkiä on luvassa. Ohjaajana kun kuulemma on John Milius. Ja tykkään muutenkin historiasta, en minä sitä muuten opiskelisi. That's The Way That It Is |
Tympee Huttunen 08.08.2006 10:12:30 (muokattu 08.08.2006 10:14:04) | |
---|
Pitäähän sitä kattoa, jos kerran Conan- meininkiä on luvassa. Ohjaajana kun kuulemma on John Milius. Conan-meininki on TODELLA kaukana tästä sarjasta:) Ensimmäisen kauden Canal+:lta sivusilmällä seurailin. Iso pettymys oli, koska odotin jotain Gladiator-tyylistä juttua. Sarja olikin ihmissuhdedraamaa hienoissa kulisseissa. Joka jaksoon oli myös ympätty joku alastonkohtaus. Aina välillä tuli taisteluita, mutta todella harvassa ne olivat. Alkukaudesta luulin, ettei sarja vain lähtenyt kunnolla käyntiin, mutta eipä se leimahtanut liekkeihin ollenkaan. En myöskään ymmärrä, miten juuri tämä sarja on historian kallein. Ei se visuaalisesti edes niin hieno ollut. Itse odotin sarjalta ehkä liikaa ja petyin pahasti. Jos joku odottaa tästä Ozin tai Six Feet Underin jatkajaa, pettyy kyllä pahemman kerran:( |
Loijaa 08.08.2006 10:16:29 | |
---|
Ensimmäisen kauden Canal+:lta sivusilmällä seurailin. Iso pettymys oli, koska odotin jotain Gladiator-tyylistä juttua. Sarja olikin ihmissuhdedraamaa hienoissa kulisseissa. Joka jaksoon oli myös ympätty joku alastonkohtaus. Aina välillä tuli taisteluita, mutta todella harvassa ne olivat. No voi prkl. That's The Way That It Is |
carnation 08.08.2006 11:19:06 | |
---|
Hmm. Aiheensa puolesta ei niin mahdottomasti kiinnosta, mutta ehkäpä se HBO jota on totuttu pitämään laadun takeena, houkuttelee tarkastamaan ainakin muutaman jakson. Kattellaan. |
wrshredder 08.08.2006 12:06:06 | |
---|
Pitää juu katsastaa jos vaan muistan.. Jos vielä OZ jatkuisi samaan aikaan niin voe elämä.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Johnny Buzz 08.08.2006 13:10:12 | |
---|
Pitää juu katsastaa jos vaan muistan.. Jos vielä OZ jatkuisi samaan aikaan niin voe elämä.. OZ alkaa uusintana muistaakseni syyskuun alussa. Esitysaika siinä yhentoista kieppeillä maanantai-iltaisin. |
carnation 08.08.2006 13:14:46 | |
---|
OZ alkaa uusintana muistaakseni syyskuun alussa. Esitysaika siinä yhentoista kieppeillä maanantai-iltaisin. Nelosen teksti-tv:llä (s. 344) lukee, että Oz alkaa keskiviikkona 23.8. klo 23.20. Nelosen FAQ-osiossa taas seisoo tuo 11.9. Kumminhan se sitten on... Nyt menee vähän aiheesta ohi, mutta ei se mitään. |
Johnny Buzz 08.08.2006 13:30:00 | |
---|
Nelosen teksti-tv:llä (s. 344) lukee, että Oz alkaa keskiviikkona 23.8. klo 23.20. Nelosen FAQ-osiossa taas seisoo tuo 11.9. Kumminhan se sitten on... Nyt menee vähän aiheesta ohi, mutta ei se mitään. Ootas mä tsekkaan. Pikku hetki. |
Johnny Buzz 08.08.2006 13:31:25 | |
---|
Ootas mä tsekkaan. Pikku hetki. Uusinnat alkaa maanantaina 11.9. |
juuso a 08.08.2006 13:31:58 | |
---|
Minä taas tykkäsin sarjasta mutta prkl kun pukkaavat niin hitaasti pihalle sitä toista kautta että on jo kerennyt melkein unohtamaan mitä ekassa kaudessa tapahtui. Hyvin näyteltyä, helvetin siistit kulissit ja kauniita naisia unohtamatta kunnon machoilua. Loistava sarja. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle |
booster 09.08.2006 10:51:55 | |
---|
Sarja olikin ihmissuhdedraamaa hienoissa kulisseissa. Doh. Vähän niinkuin Deadwood ilmeisesti. |
wrshredder 09.08.2006 10:54:02 | |
---|
Uusinnat alkaa maanantaina 11.9. Luotan tähen. kiitos! + Ihme ku ei oo vielä mainostettu? Mut ei enempää oftopikia. loppu. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Niin ja sarja alkaa siis Suomessa 30.8. Toivottavasti ei tule aivan yöllä, koska koulut painaa päälle. Kuullostaa kyllä mielenkiintoiselta sarjalta. Rupean varmasti katsomaan. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
carnation 09.08.2006 11:29:10 | |
---|
Syksyllä näyttää tulevan jälleen kerran paljon seuraamisen tai ainakin tsekkaamisen arvoisia sarjoja kuten Oz, Rome, Prison Break, Lost (2. kauden jaksot Suomessa, 3. kauden jaksot jenkeissä), House, Sopranos... toivottavasti Rescue Men ja Carniválen uusia jaksojakin alettaisiin näyttämään pikkuhiljaa. Huh. |
Osmo 09.08.2006 13:33:34 | |
---|
Syksyllä näyttää tulevan jälleen kerran paljon seuraamisen tai ainakin tsekkaamisen arvoisia sarjoja kuten Oz, Rome, Prison Break, Lost (2. kauden jaksot Suomessa, 3. kauden jaksot jenkeissä), House, Sopranos... toivottavasti Rescue Men ja Carniválen uusia jaksojakin alettaisiin näyttämään pikkuhiljaa. Huh. Mikäs tuo House on? Pixies. |