Aihe: Tatuointikokemuksia?
1 2 3 4
18is9
08.10.2003 13:02:31

Kyllä tuossa selvästi lukee "lose", se l-kirjain on vain tyylitelty hiukan erikoisesti.

Lyllä siinä minusta lukee ihan selvästi että loose, mutta paniikissa on sitten koetettu korjata yhdistämällä L ja o.
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
matales
08.10.2003 14:44:07
Mulla on tossa vasemmassa kädessä peukalon ja etusormen välissä pienen pieni ruumisarkun kuva, eikä sitäkään tehty 10 minuutissa.

Ihan pakko kysyä, mistä idea tuohon?
"Ennen oli kaikki parempi, ku afrikan apinamiehet soitti vaan yhtä säveltä ja huusi 'hungala bungala' kuorossa. Nykyisin kaikki on huonommin."
salmivaara
08.10.2003 14:44:49

Lyllä siinä minusta lukee ihan selvästi että loose, mutta paniikissa on sitten koetettu korjata yhdistämällä L ja o.

Mikäpä minä olen tuohon enää sanomaan, 16 väriä käytössä katos.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Jani The Rock
08.10.2003 17:38:39

Ihan pakko kysyä, mistä idea tuohon?

En yleensä kauheasti kuvitustani selittele, mutta menköön... Stephen Kingin kirjassa Musta Torni IV puhuttiin aika ikävästä joukkiosta nimeltä Suuret Ruumisarkunmetsästäjät, joilla oli kaikilla tällainen tatuointi juuri tuossa kohtaa kädessään. Heti kun olin sen kirjasta lukenut, paukahti päähän että helvetti, minäkin haluan semmoisen. Heillä tosin oli sininen ruumisarkku, minulla musta.
Butcher baby - they`re gonna put you away!
depe
31.10.2003 17:00:00

Kyllä siinä varmaan lukee ihan tarkoituksella Born to Loose. Enpä tiedä, että mitä tuo tarkoittaa (tuskin ainakaan sitä "syntynyt löysäämään"), mutta eiköhän se jotain kohtalaisen coolia ole, kun esim. Johnny Cashilla on tuon niminen biisi ja mm. Mötley Cruen Dirt-kirjassa on tuon niminen luku...
Sammakko
31.10.2003 20:04:53

Isopappa oli taiteilija. Pitäiskö tatuoida joku sen maalaama/piirtämä juttu?

Joroisen vaakuna on aika siisti (se on nimittäin isopapan suunnittelema) http://www.edu.joroinen.fi/kolma/VAAKUNA1.gif
The Banton Kun Kui Experience
Mimi
03.11.2003 14:05:46
Kyllä siinä varmaan lukee ihan tarkoituksella Born to Loose. Enpä tiedä, että mitä tuo tarkoittaa (tuskin ainakaan sitä "syntynyt löysäämään"), mutta eiköhän se jotain kohtalaisen coolia ole, kun esim. Johnny Cashilla on tuon niminen biisi ja mm. Mötley Cruen Dirt-kirjassa on tuon niminen luku...

joo siis englannin kielihän on täynnä kaikenlaisia sanontoja joita muistaakseni kutsutaan idiomeiksi.. Esim semmoinen fraasi kuin The die is cast tarkoittaa suomeksi arpa on heitetty,( ellei mun kaverini kovin paljoa valehdellut).... Ja tuonhan voisi suomentaa aivan eri tavalla... En tosin tiedä kuuluuko tuo born to loose tohon idiomi kastiin... vaikea sanoa...
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." per aspera ad astra
Blue Moon
03.11.2003 17:08:44

Kyllä siinä varmaan lukee ihan tarkoituksella Born to Loose. Enpä tiedä, että mitä tuo tarkoittaa (tuskin ainakaan sitä "syntynyt löysäämään")

Eiköhän se tarkoita ihan samaa kuin "Born to Lose". Molempia kirjoitusasuja ("lose", "loose") käytetään tarkoitettaessa samaa asiaa.
- It's been a long time coming -
Kihtiukkeli
05.11.2003 08:40:59

Joo, ehkä noin, mutta jos teettäjä on halunnut kopioida Motörheadin slogania "Born to lose, live to win", syntyy tahatonta komiikkaa. En ole kyllä aiemmin nähnyt noin sitä kirjoitettavan tarkoitettaessa samaa kuin "lose", mutta olkoon ja menköön.

Vielä idiomeista: hyllyssäni on "Oxford Dictionary of English Idioms", eikä se ainakaan tunnistanut tuota idiomiksi. Ei se siis voi olla idiomi.

;) Edellinen kappale oli siis huumoria.
rockprinsessa
05.11.2003 09:22:08
mulla on olkapäässä sellanen aika pieni tähti, enkä usko että siihen kyllästyy...ei kuitenkaan niin näkyvällä paikalla että saa sen piiloon jos ei halua että näkyy...
" I see through the darkness My way back home The journey seems endless But I'll carry on "
Steve McBeach
06.09.2004 18:19:12
Mielenkiintoinen threadi. Olen itsekin nimittäin jo pari vuotta harkinnut tatuoinnin ottamista, ja tuo Motörhead slogan ja pataässä on jotenkin ollut jo mielessä pidempään, vaikka se ei sitten mitenkään uniikkia olisikaan.

Eiköhän se tarkoita ihan samaa kuin "Born to Lose". Molempia kirjoitusasuja ("lose", "loose") käytetään tarkoitettaessa samaa asiaa.

"Where I come from, or in a matter of fact where you come from it's called Born To Lose. Where I come from, it's called Born To Loose. Get it ya limeys?"

Näin (tai jotain sinnepäin) sanoi ainakin Johnny Thunders jollain levyllä kun spiikkasi kappalettaan Born To Lose.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Steve McBeach
06.09.2004 18:19:20 (muokattu 06.09.2004 18:19:57)
Anteeksi, tuli kahdesti.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Kitarasankari
15.09.2004 19:23:36 (muokattu 15.09.2004 19:49:46)

- tyytyväisyys (hintalaatu, käytetty taiteilija?)
- onko tullut katumusta
- miten on "kestänyt"
- tuliko ongelmia

-Olen ollut tyytyväinen, halvalla sain kun artisti on tuttu
-en ole katunut vielä hetkeäkään
-hyvin on kestänyt, toiseen kuvaan vähän laitatin väriä lisää kun kuului takuuseen
-ei tullut.

ei kannata miettiä liian pitkään, menee vaan hohto jos liikaa miettii kaikkia seurauksia ja sen sellaisia. Jos kerran kuvakin on selvillä niin ei muuta kun hakattavaksi vaan, katot vaan jonkun hyvän ja luotettavan tatuoijan.
Jazz is not dead...it just smells funny...
intiaani00
16.09.2004 21:56:13
joo-o mulla on sellanen inkkari homma.otettu jyväskylän red dragonissa ja tekijä oli ripa (risto pääkkönen)jos kiinnostaa käyä kattoo kuvaa niin hae red dragon tattooo,jyväskylä löytyy peite kuvista ennen ja jälkeen otos... ei kaduta yhtään ja hinta oli 300 euroo oikeasti 500 ,mut se diggas tehä sen kuvan niin tuli alennusta....ei kannata liikaa miettiä et ottaako jos ottaa uniikin kuvan jostain sellasesta aiheesta ,jonka tietää varmasti merkkaavan koko loppu iän niin ei hätää,mulla ainaki kuva on täysin uniikki ja se näyttää ja tuntuu paremmalta joka päivä! mitään ongelmia ei ole ollu jotain aivan pientä "ryyhelmää"/näppyä on tullu mut ne ei näy tuntee vaan jos hivelee ihoa=) ripalle voi myös lähettää kysymyksiä just kaikesta tollasesta ,jos haluu lisää informaatiota...ota ihmeessä jos siltä tuntuu et tatuoinnit vois olla sun juttu! ,ja sen voin kertoo et himo tulee kyllä ottaa lisää niitä!
Kassu
18.09.2004 20:19:16
Löytyy kokemuksia.

Tämä jälkimmäinen tribaali parani hiukan huonosti osittain. Lupasivat liikkeessä viimeistellä sen uudestaan tosa kuukauden päästä jos haluan. Pohdin tässä että menisinkö, ei niitä haalistumia huomaa jos tarkkaan ei katso. Kyllä varmaan pitää korjata se kun kerran ilmaista on.
konehes
18.09.2004 22:38:57 (muokattu 18.09.2004 23:04:51)
Akillesjänteeni alapuolella eli kantapäässä olevassa tilassa on teksti "HNS". Se tarkoittaa Halsuan nuorisoseuraa. Tatuoitsijakaverini teki. Maksuksi tein hänelle samanmoisen.
Vilhelmus
19.09.2004 23:45:25

Akillesjänteeni alapuolella eli kantapäässä olevassa tilassa on teksti "HNS". Se tarkoittaa Halsuan nuorisoseuraa. Tatuoitsijakaverini teki. Maksuksi tein hänelle samanmoisen.

Heh, tollanen sitten. Nimittäin Huhtamon Nuorisoseurassa samalla lyhenteellä on potkittu palloa jo vuosia :)
"Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera
Johnnyk
20.09.2004 03:48:24 (muokattu 20.09.2004 03:50:09)

Paljonkohan maksaisi muuten sellainen pieni (4 cm*2.5 cm) sydän ranteeseen?
To be honest, I don't know what I'm looking for
Kassu
20.09.2004 15:25:59
Paljonkohan maksaisi muuten sellainen pieni (4 cm*2.5 cm) sydän ranteeseen?

Jos on värejä niin paljon.

Mustavalkoisten hinnat koosta ja tarkkuudesta riippuen tossa koossa on yleensä 60-100 euroa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)