Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 567 68 69 70 71122 123 124 125 126
Wyled
06.08.2006 18:57:07
Tietääkös joku mistä saisi Opethin tämän vuoden kiertuepaitoja? Ankkarockissa näitä näin joillakin päällä. Eli jos joku tietää mistä sais tilattua niin kertokaahan.
Ahhe.
PomppoK
06.08.2006 20:09:15

Oon ihmetellyt Ankan vedon jälkeen, että miten ihmeessä Tuskassa settiin mahtui eilen kuultujen biisien lisäksi vielä White Cluster ja Ghost of Perdition, vaikka sielläkin vedettiin yhtälailla tunnin setti (vai vedettiinkö?) ja muistaakseni Åkekin heitti biisien välissä enemmän läppää kuin Ankassa.
"Youth... Optimism... Middle-age... Disappointment... Old-age... Senility and... Death."
Shitmanek
06.08.2006 20:11:59
Tietääkös joku mistä saisi Opethin tämän vuoden kiertuepaitoja? Ankkarockissa näitä näin joillakin päällä. Eli jos joku tietää mistä sais tilattua niin kertokaahan.

Tuskasta niitä ainakin sai ;)

Oon ihmetellyt Ankan vedon jälkeen, että miten ihmeessä Tuskassa settiin mahtui eilen kuultujen biisien lisäksi vielä White Cluster ja Ghost of Perdition, vaikka sielläkin vedettiin yhtälailla tunnin setti (vai vedettiinkö?) ja muistaakseni Åkekin heitti biisien välissä enemmän läppää kuin Ankassa.

Tuskassa oli vartti enemmän aikaa soittaa, ja taisi hieman mennä sen aikarajan ylikin tuo viimeinen biisi.
"By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon)
PomppoK
06.08.2006 20:24:20

Tuskassa oli vartti enemmän aikaa soittaa, ja taisi hieman mennä sen aikarajan ylikin tuo viimeinen biisi.

Noniin, muisti siis teki tepposensa jälleen.

Olisivat kyllä voineet vetää Ghost of Perdition jonkin biisin sijasta, tai ylipäätään varioida settiä muutenkin kuin tipauttamalla tietyt biisit soittoajan lyhentyessä.

Meni Åken jututkin hieman itsensä toistoks, sitä Suomi-Ruotsi -läppää tuli Tuskassakin. Ei se aivan niin hyvä juttu kuitenkaan ollut... :)
"Youth... Optimism... Middle-age... Disappointment... Old-age... Senility and... Death."
Heartwood
06.08.2006 21:02:09
Olisivat kyllä voineet vetää Ghost of Perdition jonkin biisin sijasta, tai ylipäätään varioida settiä muutenkin kuin tipauttamalla tietyt biisit soittoajan lyhentyessä.

Toivottavasti opettelevat Axenrotin kanssa mahdollisimman paljon uusia biisejä, jotta ei tarvitse samoilla höylätä koko ajan. Erityisesti bändin tylsimpiin lukeutuva Deliverance saisi jo pudota helvettiin keikkasetistä, parempiakin kappaleita löytyisi enemmän kuin reilusti.
"Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind" Romantikkoitkijät #42
Carpenter
06.08.2006 21:25:13
Martin Mendez on kyllä aivan mahtava basisti Ankkarock-keikan perusteella. Olin eturivissä Åkerfieldin ja Mendezin edessä ja bassosaundit kuuluivat tosi selkeästi. Tosi hienoa soittoa. Muutenkin tykkäsin kovasti, vaikka en kahta viimeistä biisiä ollut kuullut. The Leper Affinity oli kovin biisi.
Exhausted
06.08.2006 22:37:59

Erityisesti bändin tylsimpiin lukeutuva Deliverance saisi jo pudota helvettiin keikkasetistä, parempiakin kappaleita löytyisi enemmän kuin reilusti.

Mun mielestä oli tuon setin ainoa hyvä veto.
ekikoo
06.08.2006 23:25:45
Mun mielestä oli tuon setin ainoa hyvä veto.

Semmosta oon kuullut, että ihmisiä on moneen junaan
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
rakula
07.08.2006 12:00:41 (muokattu 07.08.2006 12:00:52)
Ei taida olla mikään loisto livebändi siis...

Oliko se tavastian keikka hyvä vae huono?
Ei voi lähtee jos on tullu
gorgonoidi
07.08.2006 12:03:49

Oliko se tavastian keikka hyvä vae huono?

Kyllä Opeth on omasta mielestäni aivan mahtava livebändi, mutta eihän se nyt millään jossain hikisillä festareilla voi toimia. Myös kappale valinnat olivat aika surkeita, mutta se on eriasia sitten kunnon keikalla.
MrHands
07.08.2006 12:22:45
Åkerfeldtin vitsit on ihan paskoja. Sais palata vanhaa thank you next song is -kaavaan.
MaD PiAnIsT
07.08.2006 12:57:06

Katso Lamentations niin näet live esiintymisen mallia. Kaikki vetää niin hyvin ku vaan voi ja fiilis oli ihan mahtava. Näki, että kaikki nautti lavalla olemista. Opeth toimii pienessä ja pimeässä paikassa kuten Lamentationsissa.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Jubeh
07.08.2006 15:33:38
Åkerfeldtin vitsit on ihan paskoja. Sais palata vanhaa thank you next song is -kaavaan.

Opethin foorumilla Miken mukaan hänellä on linjana puhua täyttä paskaa tai olla hiljaa ja ilmeisesti jossain vaiheessa se hiljaa oleminen alkoi kyllästyttään. Kyllä muhun ainakin Åken vitsin uppoaa ihan gybällä.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
south_of_heaven
07.08.2006 18:39:12
No nyt se opetti sitten iski, vaikka olikin vain 4 biisiä tms jotka soittivat ankassa, ja vaikka oli vitunmoinen rapula. Kyllä helvetin hienolta kuulosti ja näytti. Se viimeinen biisi, oliko Deliverance tai joku nimeltään iski perseelle todella hyvin. Åkerfeldtin örinät olivat vitusti paremman kuuloiset ja brutaalimmat livenä kuin levyllä mielestäni.

Ja hyvää läppää se ainakin mun mielestä heittää.
itki south_of_heaven
gorgonoidi
07.08.2006 21:05:29

No nyt se opetti sitten iski, vaikka olikin vain 4 biisiä tms jotka soittivat ankassa, ja vaikka oli vitunmoinen rapula. Kyllä helvetin hienolta kuulosti ja näytti. Se viimeinen biisi, oliko Deliverance tai joku nimeltään iski perseelle todella hyvin. Åkerfeldtin örinät olivat vitusti paremman kuuloiset ja brutaalimmat livenä kuin levyllä mielestäni.

Ja hyvää läppää se ainakin mun mielestä heittää.

Juu, kyllähän se iha hyvää läpää heittää, mutta näille faneille ketkä bändiä ovat jo kauemmin diiggailleet, ne alkavat kuulostaa toistavilta ja paskoilta. Karismaattinen mies joka tapauksessa. Hienoa että nyt uppoo sullekkin.
Jubeh
08.08.2006 03:00:27
Juu, kyllähän se iha hyvää läpää heittää, mutta näille faneille ketkä bändiä ovat jo kauemmin diiggailleet, ne alkavat kuulostaa toistavilta ja paskoilta. Karismaattinen mies joka tapauksessa. Hienoa että nyt uppoo sullekkin.

No eihän se ees oo kovin montaa vuotta tota komiikka heittäny tuolla lavalla, varmaan jostain '03 lähtien. Ei mua oo alkanu vielä kyllä yhtään häiritsemään ne Åken jutut.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
wanabekitaristi
08.08.2006 11:00:56
Sielä Ankkarockissa taisi olla YLE kuvaamassa. Koskakohan Opethin keikka tulee tv:stä.
gorgonoidi
08.08.2006 11:04:11

Sielä Ankkarockissa taisi olla YLE kuvaamassa. Koskakohan Opethin keikka tulee tv:stä.

Olisi kyllä kiva juttu jos sellaisen näyttäisivät.
ekikoo
08.08.2006 21:22:35
http://www.yle.fi/live/

Tuolta luultavasti näkee sitten jos on tulossa. Noista provinssipätkistä pitää kyllä katsastaa muutama.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)