Ostin tässä hiljattain CARVIN BC-135 kepin ja on aivan loistava kitara..parhaimpia kitaroita millä olen soittanut. schallerin talla ja loistavat carvinin H-S-S mikitys. onko kellään muilla kokemuksia carvinin kitaroista edit: klikkaa avatar kuvaa niin siellä o isompi kuva kitarastani kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää |
Tuo on muuten BC-130, minulla oli joskus tuollainen. Eri värinen tosin. Hyvä! Nyt on DC-145 vuodelta -89. Vanhemmalla (eli enemmän stratoa muistuttavalla) bodyllä. Neckthru, humbucker-stacked humbucker-humbucker -mikitys puolituksilla, eebenpuuotelauta, 2 oktaavia, reverse -lapa, Kahler Flyer -talla jne. Äärimmäinen hevikeppi periaatteessa, mutta soundikirjo on todella monipuolinen. Sillä soitaa lähes mitä vain. Loistavia keppejä Carvin tekee, vähänlaisesti liikkuu täällä suomessa ja yllättävän halvallakin aina silloin tällöin. Ruotsissa jo on kovempi hintataso. Kyllä tuo oma 145 on ihan vertailukelpoinen minun Custom Shop Jacksonini kanssa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Tuo on muuten BC-130, minulla oli joskus tuollainen. Eri värinen tosin. Hyvä! Nyt on DC-145 vuodelta -89. Vanhemmalla (eli enemmän stratoa muistuttavalla) bodyllä. Neckthru, humbucker-stacked humbucker-humbucker -mikitys puolituksilla, eebenpuuotelauta, 2 oktaavia, reverse -lapa, Kahler Flyer -talla jne. Äärimmäinen hevikeppi periaatteessa, mutta soundikirjo on todella monipuolinen. Sillä soitaa lähes mitä vain. Loistavia keppejä Carvin tekee, vähänlaisesti liikkuu täällä suomessa ja yllättävän halvallakin aina silloin tällöin. Ruotsissa jo on kovempi hintataso. Kyllä tuo oma 145 on ihan vertailukelpoinen minun Custom Shop Jacksonini kanssa. Sun vanha kitara toi bc-135 onkin... kiitoksia vielä loistavasta kitarasta. kielilukot on vaan vissiin tuuma kokoa ku ei perinteiset sovi. kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää |