Aihe: Imperanon, uutta materiaalia tarjolla.
1
J.Newkid
08.08.2006 14:07:53

http://www.imperanon.com/
Saatavilla kolme biisiä juuri valmistuneelta viiden biisin demo/promolta.
Kommenttia saa laittaa.
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
kid ego
08.08.2006 14:49:28
http://www.imperanon.com/
Saatavilla kolme biisiä juuri valmistuneelta viiden biisin demo/promolta.
Kommenttia saa laittaa.

Jaakko-kulta, käyn zekkaa nää heti ku pääsen himaan.
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
J.Newkid
08.08.2006 14:59:51

Jaakko-kulta, käyn zekkaa nää heti ku pääsen himaan.

Kiitti ku ilmotit =) *hali*
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
StoRBa
08.08.2006 15:13:51

Vaikka turhasta tilusta onkin päästy eroon ei tilalle ole löydetty tarpeeksi tavaraa täyttämään aukkoa. Jotenkin keskeneräisen kuuloista ja todella pelkistettyä. Vaikka kappaleet ovatkin huomattavasti omaperäisempiä, ei jatkuva keskitempoisuus jaksa pitää mielenkiintoa yllä koko kappaleen ajan. Ehkä tässä yritetään tehdä jonkinlaista rajavetoa vanhaan matskuun, mutta kyllä sitä silti tekisi mieli kuulla vähän monisäikeisempää tuotantoa... varsinkin kun tietää minkä kaliiberin soittajia äijät on. Joskus aikanani kuulin vanhemman version Corrodedista, jossa oli enemmän melodiakitaroita sekä puhdasta laulua. Siitä versiosta pidin erittäinkin paljon. Tämä uusi on todella riisuttu siihen verrattuna eikä mielestäni toimi niin hyvin.

Jatkakaahan sävellyksellisesti samaan suuntaan, mutta ottakaa vanhan matskun vahvuudet eli kova meno ja meininki mukaan!
kid ego
08.08.2006 18:09:26 (muokattu 08.08.2006 18:10:22)
Hyvältä kuulostaa, mutta edellämainittu matala syke on ehkä hieman rasittavaa pidemmän päälle. Meininkiä enemmän! Soitto- ja biisintekotaito on kuitenkin kohdallaan, ja luotan että taso ei pääse ainakaan laskemaan. Mikäs tilanne teillä nyt on keikkailun ja nauhoitusten suhteen? Innolla odottelen uutta rieskaa.

* hali *
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
kid ego
08.08.2006 21:55:51
Gaykalle lähetään, jahka saadaan treenattua ja jotain hyvää keikkaa järjestettyä. Lättyä ei tuu ilman uutta levydiiliä.

Promoa/demoa ei varmaan oo myynnissä?
Kuljukka
09.08.2006 02:29:04
Hyvältä kuulostaa! Plussa rapsahti.
mungiisi
09.08.2006 11:45:20
Mielestäni nämä uudet biisit ovat todella paljon parempia kuin Stained-albumi.
J.Newkid
09.08.2006 12:17:33

Promoa/demoa ei varmaan oo myynnissä?

Kyllä siitä pieni painos tulee myyntiin, melkovarmasti.
Bacchus
09.08.2006 18:17:52
Dead In The Waterissa on hieno väliosa, diggasin, ja Corrodedin junttaus toimii. Ihan mukavan kuuloista matskua, Corroded ja Dead In The Water toimii mainiosti. Set It Off ei oikein iskenyt.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Vipu
09.08.2006 19:02:28 (muokattu 09.08.2006 20:49:30)
Todella hyvää musaa!! siis tämä uusin levy mutta vanhemmat taas eivät oikein ole minun makuuni.
PROt on parhaita!
Juzzil
09.08.2006 22:42:59

Kyllä reilusti parempaan suuntaan ootte menossa! Biisit on parempia kun Stainedilla ja liikatilusta on päästy eroon! Jotain jäin kuitenkin vielä kaipaamaan...Ehkä just sitä menoa ja meininkiä, mitä debyytiltä löyty kohtuu mukavastikin!
perverssiä...
J.Newkid
11.08.2006 12:19:15

Jeees, aika hyvää palautetta
toba
11.08.2006 18:31:13

Set It Off on aika tylsä ku sihvonen ei sitten jaksanu näemmä enempää rustailla lyriikoita, aika perseestä että samaa virkettä pitää toistaa kokoajan, ja biisissä paras kohta olikin eka riffi. Dead In The Water oli toimivin ja paras.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)