Aihe: Synapedaali
1
Karlsson
23.10.2003 09:13:48
Onkos basistiveljillä (ja siskoilla?) kokemuksia noista synapedaaleista?

Hemmo kehui sitä Bossin vehjettä ja oman pikkutestailuni perusteella se on kyllä ihan kiva.

Elektro Harmonixin pedaali kyllä olisi miehekäs, mutta hintava ja Ainakin kitaraverio, jota olen testannut, oli aika pettymys.

Mites toi Akain Deep Impact?

Tarkoitus olisi saada semmoista jännää surinaa ja pörinää. Ei mitään autowah tai envelope filtteröintiä.
Sanotaanko, että semmoista bassoa kuin esmes Gardigansin Grand Tourismo -levyllä on. Kai..
Mies, jonka rumpukoneessa on kuulemma "legendaariset bongosoundit"...
nro5
23.10.2003 11:44:47
kokeilisin ehdottomasti digitechin x-sarjan bass synthiä. sitä myydään t-kaupassa n.100 eurolla.

mulla on laudassa kiinni eh:n bass micro synth ja akain deep impact. eh:ssa on hyvät analogiset retrosoundit ja pitkät 70-progen sweepit irtoaa mallikkaasti. myös perkussiiviset napsutukset ovat erinomaiset.

akain deep impact on digitaalinen ja sen myös kuulee. träkkäys on huippuunsa vietyä. 9 muokattavaa presettiä, joista vain osa mielestäni käyttökelpoisia. toisaalta voit ohjelmoida 9 samaa presettiä hieman eriversioina.

kummassakin pedaalissa on se ikävä puoli, että ne ovat kookkaita ja painavia. bossin synapedaalista en tiedä juurikaan. muutaman kokeilukerran perusteella en pitänyt siitä.
Niskamies
23.10.2003 16:46:29
tykkään siitä bossin synapedaalista, ja joskus semmosen hommaan. mutta silläkin on saksassa hintaa yli 200€.
Hanki presari ja ole tosimies!
Karlsson
29.10.2003 10:37:08 (muokattu 29.10.2003 10:37:19)
No, nyt on toi Boss hyllyssä. Tuli kontrabassokaupoissa Hemmolta osana maksua.

Vielä kun muistais ostaa patterit siihen...
Niskamies
29.10.2003 10:39:43
No, nyt on toi Boss hyllyssä. Tuli kontrabassokaupoissa Hemmolta osana maksua.

Vielä kun muistais ostaa patterit siihen...

onkos mielestäsi hyvä. saako chameleon saundeja, ite en saanu kokeillessa.
Hanki presari ja ole tosimies!
Karlsson
29.10.2003 10:44:51
Joo, kun siis en ole edes testannu. Hemmo löi sen käteen, että ota toi. Ja siis ei ole pattereitakaan vielä...

Mutta olen kyllä joskus pikaisesti testannut ja kyllähän tosta saa irti vaikka mitä.

Mutta en kele mitää chameleoneja tässä eti. Sori vaa.
Bassballs
29.10.2003 11:31:53

Tuota bossia olem minäkin kokeillut ja ilon lisäksi irtosi myös remakat naurut. Kun olisi rahaa, niin ostaisin. Bootsy-sundeja tekee mieli!
Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole.
piiroinenj
29.10.2003 13:45:31
"Et ottanu sinappia" "Ilmota nimes"
Karlsson
02.11.2003 23:00:16
Joo, nyt on Bossia tesmattu.

Aikas kiva ja löytyy kyllä soundia joka lähtöön. Ihan muutama soundi "seuraa" huonosti eli tracking ei ole ihan kohdillaan, mutta eipä päässy hirveesti haitttaamaan.

Jees peli.
"Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan
JR/Rajah
03.11.2003 10:41:39 (muokattu 03.11.2003 10:44:00)
Itselläni oli tuo Bossin pedaali, mutta en saanut siitä sopivaa saundia ja haluamaani pörinää aikaiseksi. Toinen suuri ongelma oli soittokumppanit. Aina kun Star Wars-elokuvien taistelukohtauksia muistuttavat vinkunat ja inahtelut alkoivat kuulumaan basson suunnalta, niin hymy venähti korvista perseeseen. Hehheh!

Laitetta pitää todella osata käyttää, muuten meno voi olla aika kauheaa. Laitteesta lähtee hienoja saundeja jos vain jaksaa säätää. Muiden käyttäjien kohdalla se on ollut mielestäni erittäin hyvän kuuloinen kapistus.
Muista synapedaaleista mulla ei olekaan mitään kokemusta.

??? Puhuttiinkohan tässä SYB-3:sta vai mistä??? Itse ainakin puhuin SYB-3 pedaalista...
voi äljäke sentään!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)