-Prokitaristi- 08.08.2006 11:57:19 (muokattu 08.08.2006 12:44:04) | |
---|
Myös yksi vaihtoehto olisi Peavey Bandit. Käytettynä liikkuu reilusti alle 350 euron, ja se on parassaundinen testaamani trankkupeli. |
Kanavanvaihtopedaali ei kuulu kauppaan. Harmikseni entuudestaan omistamani yksinappinen Hughes&Kettnerin pedaali ei toimi ollenkaan tämän kanssa(Tartteeko joku? Kympillä lähtee). Olishan se mukava vaihdella kanavaa ja laittaa efektit päälle jalalla kun käsillä tuppaa olemaan muuta hommaa.. Toisaalta kuten sanottua luulen pärjääväni yhdellä kanavalla per biisi. Särökanava on ok, muttei erityisen namu. Olen varma, että sillä pärjäisi kyllä ihan hyvin siinä epätodennäköisessä tilanteessa ettei sattuisi pedaalilauta olemaan käytettävissä. Minä kun olen tällainen vanhan koulun ukko, niin korvaan sopii parhaiten alhaiset gain-asetukset. Metallimiesten valinta tämä tuskin on muutenkaan jo retroulkonäkönsäkin takia. Plussapuolella on mainittava, että tämä on ensimmäinen vahvari jonka esille asettamista vaimokaan ei vastusta. Tämä on tärkeä pointti näin tossun alaisessa todellisuudessa elävälle. Mitä enemmän soittelen, sitä enemmän pidän värkistä. Useinhan asia on päin vastoin. |
Eschaton 08.08.2006 14:18:05 (muokattu 08.08.2006 14:54:21) | |
---|
Myös yksi vaihtoehto olisi Peavey Bandit. Käytettynä liikkuu reilusti alle 350 euron, ja se on parassaundinen testaamani trankkupeli. Sehän liikkuu uutenakin alle 350 euron. Edit: H&K edition blue kannattaa käydä testimässä. Kakkos kitaristilla on edition blonde mikä on ihan ok rokkiin nyt ainakin. Some people just wont take fuck you for an answer...its just a matter of bullets. |
Alphie 08.08.2006 22:37:03 | |
---|
Joo tuolla bändikaverilla on kanssa tuo HK:n Sininen (H&K Edition Blue) ja ihan jees vahvari onkin. Sillä makso 60w 199€ uutena (ilman efektejä) että aika hyvä hinta-laatusuhde tuossa onkin. Tässä tuli nyt tosin sellanen probleema, että pitäs päättää ottaakko kitara vai vahvistin.. Rahaa ei oo rajattomasti harmi kyllä. |
slowfinger 08.08.2006 23:13:14 | |
---|
onko kukaa koittanu laneyn tf50:stä ? onko hyvä ? Olen omistanut tommosen muutama vuosi sitten. Ääntä lähtee bändi toimintaan riittävästi. Clean on ihan hyvä ja säröt ok, tosin ei ihan huiput mutta menettelevät. C:stä... |
Eschaton 09.08.2006 09:06:55 | |
---|
Joo tuolla bändikaverilla on kanssa tuo HK:n Sininen (H&K Edition Blue) ja ihan jees vahvari onkin. Sillä makso 60w 199€ uutena (ilman efektejä) että aika hyvä hinta-laatusuhde tuossa onkin. Juu hinta-laatusuhde noissa on kyllä paikallaan. Some people just wont take fuck you for an answer...its just a matter of bullets. |