Slinky 20.06.2006 13:47:55 | |
---|
E-mu kortin mukana tuli läjä softaa ja tuon Sonar LE:n rekisteröinkin jo netissä. Ajattelin, että mihin hintaan päivityksen saisin Sonar Studio Editioniin. "€99.00 SONAR 5 Studio for SONAR Customers" seisoo sivuilla. Luetaanko mut ton Sonar LE:n rekkaamisen myötä Sonar-asiakkaaaks, vaiko "€249.00 SONAR 5 Studio for Registered Cakewalk Customers" Kellään tietoa/kokemusta/aavistusta? -Slink |
Antti1 20.06.2006 14:07:59 | |
---|
Aavistus on ja se on tuo kalliimpi vaihtoehto. Mä joskus tutkin näitä, niin ei se niin halvaksi tullut edes tuolleen keplottelemalla. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Slinky 20.06.2006 14:24:04 | |
---|
Aavistus on ja se on tuo kalliimpi vaihtoehto. Mä joskus tutkin näitä, niin ei se niin halvaksi tullut edes tuolleen keplottelemalla. Jep, eipä tuota ilmaa hirveästi sitten enää jääkään kaupan hintoihin verrattuna, jos onpi tuo kalliimpi. |
mr_m 03.07.2006 21:31:18 | |
---|
Rekisteröityneille Sonar LE asiakkaille oli tässä touko-kesäkuussa tarjous upgradesta Sonar 5 versioihin. En muista paljonko ne maksoivat, mutta olivat kyllä halvempia mitä nuo mainitsemasi listahinnat. Mielestäni Sonar LE omistajia ei luokitella Sonar Customereiksi, vaan ainoastaan registered Cakewalk customereiksi. Eräs tapa säästää pari kymppiä päivityksissä on hankkia ensinnä Music Creator 3 softa kolmella kympillä. Tästä päivitykset tulevat jonkin verran listahintoja halvemmaksi. Hassua mutta totta. Mr_M, Sonar 5 PE |
EP 04.08.2006 15:26:02 | |
---|
E-mu kortin mukana tuli läjä softaa ja tuon Sonar LE:n rekisteröinkin jo netissä. Ajattelin, että mihin hintaan päivityksen saisin Sonar Studio Editioniin. "€99.00 SONAR 5 Studio for SONAR Customers" seisoo sivuilla. Luetaanko mut ton Sonar LE:n rekkaamisen myötä Sonar-asiakkaaaks, vaiko "€249.00 SONAR 5 Studio for Registered Cakewalk Customers" Kellään tietoa/kokemusta/aavistusta? -Slink Mä yritin tuolla rekisteröityä: http://www.cakewalk.com/Register/default.asp?PID=CWSL400 Ei onnistunut, mikähän siinä on? |
Ukko 04.08.2006 15:48:43 | |
---|
|
mr_m 04.08.2006 20:02:25 | |
---|
>Mä yritin tuolla rekisteröityä: > > http://www.cakewalk.com/Register/default.asp?PID=CWSL400> >Ei onnistunut, mikähän siinä on? Minulla oli aikoinani ongelmia tuon rekisteröinnin kanssa. Jostain syystä Cakewalkin mailit eivät tule perille kaikkiin sähköpostiosoitteisiin. Eli vaihtoehdot ovat kaiketi tässä: -koita toista sähköpostiosoitetta. (jos homma toimii, koodi tulee maililla ihan hetkessä). -soita Cakewalkin asiakaspalveluun. Numero on niiden nettisivuilla. Hyvää palvelua, olen pari kertaa soittanut. He pystyvät henk.koht. mailista lähettämään koodin uudelleen myös sellaiseen mailiin, johon tuo automaatti ei jostain syystä pysty (taustalla voi olla ISP spammifiltterit). Puhelu kai maksaa jotain. -Laita maili asiakaspalveluun. Tämä teoriassa toimii, mutta käytännössä vastauksia saa toisinaan odottaa seuraavaan elämään. Mr_M |
Tupi 06.08.2006 12:11:15 | |
---|
Kun päivittää vielä tämän kuun aikana Sonarinsa 5-versioon, saa Sonar 6:n ilmaiseksi sen ilmestyessä. |
mr_m 06.08.2006 23:28:38 | |
---|
Kun päivittää vielä tämän kuun aikana Sonarinsa 5-versioon, saa Sonar 6:n ilmaiseksi sen ilmestyessä. Tai jos odottaa ensi vuoden elokuuhun, niin saa version 7 ilmaiseksi kun se ilmestyy ;-) Sellaista tahtia tuntuu pukkaavan Cakewalk versioita. Mr_M |
Joo, kerran vuodessahan noita tuntuu nykyään tulevan. |