BobHope 20.07.2006 13:41:05 | |
---|
Niin ja tässä Wigwamiin viime aikoina tutustuneena ehdottomasti parhaimmistoon kuuluu tuo Gustavsonin Jukka. Niin nerokasta soitantaa, että! |
Warmen 25.07.2006 22:06:29 | |
---|
Jens Johansson, Rick Wakeman, Janne Warman + joitain ûberhyviäpianisteja... . |
ekikoo 25.07.2006 22:55:57 | |
---|
|
Matthew 26.07.2006 22:06:38 (muokattu 26.07.2006 22:11:03) | |
---|
Bruce Hornsby Stevie Wonder Lyle Mays George Duke Richard Tee Michael McDonald Vince DiCola Dave Grusin Hornsbyn soitossa on sitä parasta amerikan meininkiä, mitä löytyy. Perin juurevaa matksua. Koolla ei ole väliä, kun sitä ei tarvitse käyttää. |
Wonder 26.07.2006 22:52:02 | |
---|
David Paich Steve Porcaro David Foster Stevie Wonder Dave Grusin Chick Corea Bruce Hornsby Kotimaisista Iiro Rantala on kyllä varsin kova...Ja tykkään kyllä myös Lenni-Kallen soitannasta :P |
Ossi 26.07.2006 23:43:45 | |
---|
Ja unohtui tietysti edesmennyt Billy Preston. Minusta aivan mahtavan musikaalinen ja sielukas juurisoittaja, jonka gloria lähtee siitä, mitä mies teki eikä siitä, että on siirtynyt taivaalliseen gospelporukkaan. Bruce Hornsbykin unehtu. Mahtava keikka taannoin Savoyssa. On aika haastavaa yrittää pitää lataus yllä parin tunnin ajan mies-ja-piano-systeemillä. Suomalaiselle yleisölle! Vissiin ihan tunnustettu heebo kiipparistipiireissäkin :P |
Synth 27.07.2006 10:47:13 | |
---|
Kauan eläköön Jens Johansson!!! Tykittäjiä löytyy varmasti parempiakin mutta ei ole toista joka hallitsee kaikki musiikin lajit paremmin... Jazzista sukkahousuheviin... Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |
EP 27.07.2006 15:05:49 (muokattu 27.07.2006 15:06:32) | |
---|
En ketään! Itseäni hieman.. ;o) |
Pylkkänen 30.07.2006 17:43:48 | |
---|
Paljon on nimiä tipahdellut, ja aika moneen pystyy yhtymäänkin. Listalta puuttuu muutama mielestäni ainakin kova nimi. Jan Hammer, Olli Ahvenlahti sekä Jukka Linkola. Viikset miehen tekee! |
EP 30.07.2006 19:10:25 (muokattu 30.07.2006 19:14:41) | |
---|
En ketään! Itseäni hieman.. ;o) Öh.. Toi oli vähän mauton juttu! Kosketinpaavoista esim: Gary Brooker Toivo Kärki Duke Ellington Esa Nieminen Kaj Chydenius Jopa Antti Hyvärinen, nykyään :) |
Tsuippa 01.08.2006 20:38:57 | |
---|
Jon Lord on ykkösjäpä. Sit Joensuun Jokela-ravintolassa soittaa sellainen Kemal-niminen jätkä, se kannattaa tsekata paikan päällä jos pystyy. |
Adawolf 01.08.2006 22:06:17 | |
---|
Kauan eläköön Jens Johansson!!! Tykittäjiä löytyy varmasti parempiakin mutta ei ole toista joka hallitsee kaikki musiikin lajit paremmin... Olet väärässä. My keyboard wants to kill yo mama. |
R.Syke 02.08.2006 03:53:06 | |
---|
Ihailen Jari Sillanpäätä, joka jaksaan kaikista kohuista huolimatta pistää musiikit kohdalleen. Ei huono. |
fidZi 03.08.2006 22:25:29 | |
---|
Sitten tulee jotain wannabe-tiluttajia kuten Jordan Rudess :P Kyllä se tilulilulirutus ärsyttää minuakin, mutta Rudessilla on myös oikein hieno tatsi kauniissa sointukuluissa pianolla sekä omaperäistä musiikkia. Ja on äijä ihan kivasti onnistunut pedagogiikassakin (Online Conservatory, Total Keyboard Wizardry jne). Eikä voisi väittää ettei esim. LTE:n teokset olisi hyvin sävellettyjä :) Enemmän silti arvostan maalailevia, kokeilevia artisteja. Et ce temps, où est-il allé? |
ekikoo 03.08.2006 22:58:24 | |
---|
Olet väärässä. Tätä jo odoteltiinkin. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
BobHope 05.08.2006 18:48:24 | |
---|
Kyllä se tilulilulirutus ärsyttää minuakin, mutta Rudessilla on myös oikein hieno tatsi kauniissa sointukuluissa pianolla sekä omaperäistä musiikkia. Ja on äijä ihan kivasti onnistunut pedagogiikassakin (Online Conservatory, Total Keyboard Wizardry jne). Eikä voisi väittää ettei esim. LTE:n teokset olisi hyvin sävellettyjä :) Enemmän silti arvostan maalailevia, kokeilevia artisteja. Juu näinhän se on. Jos pääsee yhdeksän vanhana yhteen maailman arvostetuimmista konservatorioista klassiselle pianolinjalle, niin ei voi olla ihan paska. |
Jordan Rudess, Jens Johansson, Mikko Härkin... onhan noita. Once you're in hell, only the devil can help you out. |
Dirk 08.08.2006 11:10:38 | |
---|
Bill Evans Keith Jarrett Jan Johansson Jacob Karlzon Michel Petrucciani Otmaro Ruiz Yleisesti ottaen ihannoin ihmisiä, joilla on takana mittava ura, mutta jotka jaksavat silti olla nöyriä ja antaa joka kerta musiikille kaikkensa. Esimerkkinä mainittakoon Pat Metheny. |
Adawolf 08.08.2006 11:42:22 | |
---|
Yleisesti ottaen ihannoin ihmisiä, joilla on takana mittava ura, mutta jotka jaksavat silti olla nöyriä ja antaa joka kerta musiikille kaikkensa. Esimerkkinä mainittakoon Pat Metheny. Mää en tajua, että jos soittaja olisi maailman huippua ja tietäisi itsekin sen, niin miks ihmeessä pitäis olla nöyrä? Itse ainakin tähtään siihen, että kun olen parempi kuin kukaan muu, niin mun ei tarvi alkaa nöyristeleen ketään. My keyboard wants to kill yo mama. |
Fuzzy Boner 08.08.2006 11:50:11 (muokattu 08.08.2006 13:56:36) | |
---|
Mää en tajua, että jos soittaja olisi maailman huippua ja tietäisi itsekin sen, niin miks ihmeessä pitäis olla nöyrä? Itse ainakin tähtään siihen, että kun olen parempi kuin kukaan muu, niin mun ei tarvi alkaa nöyristeleen ketään. Tsemppiä yrityksellesi vilpittömästi! Jos ikinä tarviit opettajaa tms niin älä epäröi ottaa yhteyttä COBiin. Kovimmat on aina nöyrimpiä. Ainakin useimmiten. MÖLLISTY |