Aihe: Pelien odotus- ja ennaltahehkutusketju
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
wrshredder
07.08.2006 12:58:06
Muahaha! +
Kuullostaa herkulliselta, enskuussahan tän pitäs tietääkseni ilmestyä. Pakkohan tämä on kai ostaa , nin hauskalta kuullosti..
Joo ,noita kuviahan otetaan tietääkseni juonen mukaan todisteiksi.

Ostan aika varmasti X360 tässä kuussa, vähän ennen laajakaistani avautumista. Rahat on jo koossa ,mutta hd-näyttöä ei ole ,paitsi tietokoneen näyttö ,mutta siihen pitäisi ostaa jonkinlainen vga(naaras,naaras) liitin ,että toimisi..
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
Jormaz
07.08.2006 14:19:29
Saint's Row vaikuttaa aika komealta. http://youtube.com/watch?v=sU_ov8NkPcA
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
MaD PiAnIsT
07.08.2006 14:22:40

Tietääkö kukaan, että käännetäänkö kyseistä peliä PC:eelle?
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Tempura
07.08.2006 18:29:42

Demosta nuo pätkät kaikki. Olen runnonut demoa aika monta tuntia, ja kyllähän se hyvältä näyttää. Eikä se aivan niin sarjakuvamaista ole mitä on annettu ymmärtää. Ei ne GTA:tkaan mitään realismipommeja ole. Hienot varjostukset ja heijastukset autonpelleistä kruunaavat koko komeuden. Enkä voi kehua piirtoetäisyyttä tarpeeksi. Pelialuetta näkee kauas, ja vaikutelma on hieno.

Ja tuota, pyörinee sulavasti vaikka ruudulla possahtelisi enemmänkin tavaraa. Moni valitti demon kanssa ruudunpäivitysongelmista, itse en törmännyt niihin kertaakaan. Paskimmillaan peli oli jotain 15 fps, mikä ei ole enää täysin sulavaa mutta täysin pelattavaa, ja törmäsin tällaiseen vain kerran tai kaksi. Lisäksi valmiissa versiossa on todistettavasti viilattu vielä hommaa niin, että takkuamisia ei tule, tämä on jo varmistettu monelta taholta.

En vielä saanut demossa junaa putoamaan raiteiltaan, sen kuulemma pitäisi onnistua.

Niin, semmoinen kiva homma jäi vielä pelistä kertomatta, että siinä on olemassa sellainen asia kuin "gang notoriety" tai sinnepäin, kirjoitusasusta en ole varma. Jos laitat turhan paljon tietyn jengin väkeä paskaksi, niin kyseinen jengi alkaa jahtaamaan sinua. Sitä en tiedä, ulottuuko tämä vain kyseisen jengin hallitsemiin kaupunginosiin, mutta kuitenkin välillä huomaa kun eteen kiilaa auto, josta nousee pari vihaista jengiläistä pyssyjen kanssa. Buaha.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Tempura
07.08.2006 18:36:28
Tietääkö kukaan, että käännetäänkö kyseistä peliä PC:eelle?

Näillä näkymin ei, mutta yleensä, jos peli menestyy, niin muita alustoja otetaan harkintaan.
carnation
07.08.2006 19:12:56
Nyt tuli kokeiltua muutamaan otteeseen Dead Risingin demoa X360:lla...

Ai perhana kun kuulosti hauskalta peliltä. Itse olen tippunut vähän kärryiltä näistä nykypeleistä, kun ei niin mahdottomasti kiinnosta enää eikä minkäänlaista konsoliakaan löydy. Resident Evil 4:n tappomeiningit kolahtivat viimeksi ja nyt kyllä himottaisi hakata tuota Dead Risingia, sen verran hilpeältä tapaukselta vaikutti.
lethus1
08.08.2006 09:09:28
Dead Rising (demo) toimi mielettömän hyvin eilen vittumaisen duunipäivän jälkeen pelatessa. Avot nollissa aivottomia zombeja kasaan. Ostoskärryt ainakin rules.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
wrshredder
08.08.2006 12:11:41
Jos on hyvä ja iso putkitelkkari, niin ei sekään paska ratkaisu ole. Toki HD-kuva on nimensä veroista, mutta on hieman väärin luultu, ettei tavallisella telkkarilla näyttäisi hyvältä.

Niin no joo, mulla on sellane 21" ,hyvyydestä en tiedä :D
Vanhan poksin pelit näyttävät tietääkseni paremmilta just normaalitelkuissa kun hd-näytöissä ne sahalaidat paistaa oikee kunnolla.. mene ja tiedä.
Vois pelata Halon taas..
Shitmanek
08.08.2006 12:36:37
Niin no joo, mulla on sellane 21" ,hyvyydestä en tiedä :D
Vanhan poksin pelit näyttävät tietääkseni paremmilta just normaalitelkuissa kun hd-näytöissä ne sahalaidat paistaa oikee kunnolla.. mene ja tiedä.
Vois pelata Halon taas..

Minun mielestäni HD-telkkarit eivät käytä niitä isoja resoluutioita elleivät voi. Ainakin meidän HD-valmiuksin varustetulla laitteella voi pelata vaikka PS2:ta niin että pelit näyttävät ihan samalta kuin muissakin televisioissa.
"By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon)
Synnyttäjä
08.08.2006 12:46:42

Dark Star One

http://darkstarone.ascaron.com/gb/gb_darkstarone/home/home.php

Sivujen perusteella ei nyt välttämättä niin hyvää kuvaa saa, mutta kun X3:kin meni ohi, niin kyllä nuo sadat tutkittavat aurinkokunnat houkuttaa. Kunhan vaan juoni on edes tasolla "kiinnostava". Tuollaiset "oikea simuloitu galaksi" -tyyppiset viritykset kun usein tuppaavat olemaan vähän tylsiä taulukkolaskennan omaisia tuotoksia.

Silitikin odotan mielenkiinnolla. Pitäisi ilmestyä ihan näillä näppäimillä.
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
gorgonoidi
08.08.2006 13:04:57

Näyttää kyllä tosi murealta räiskinnältä. Varmasti siisti peli.
wrshredder
10.08.2006 15:37:15
Ýksi kysymys vielä Tempura:
Riittääkö x360 nettiyhteydessä väliin pelkkä laajakaistamodeemi vai tartteeko jotain muutakin. Luin että tarttis reitittimen,. ?
Ze Kink
10.08.2006 18:24:24
Näyttää kyllä tosi murealta räiskinnältä. Varmasti siisti peli.

Mua vaan häiritsee, että tuo oma ukkeli taas ottaa vaikka 5 luotia päähän ja jatkaa lahtaamista samaan malliin. Paljon enemmän fiilistä olisi jos se olisi oikeasti jotain autojen takana kyykkimistä ja lippaiden tyhjentämistä. Ja se joka ensin tekee virheen, kuolee. Tai laahustaa verissä ja käsi täristen koittaa tyhjentää viimeisiä kuteja ennen kuin taju lähtee.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Tempura
10.08.2006 20:03:06
Mua vaan häiritsee, että tuo oma ukkeli taas ottaa vaikka 5 luotia päähän ja jatkaa lahtaamista samaan malliin. Paljon enemmän fiilistä olisi jos se olisi oikeasti jotain autojen takana kyykkimistä ja lippaiden tyhjentämistä. Ja se joka ensin tekee virheen, kuolee. Tai laahustaa verissä ja käsi täristen koittaa tyhjentää viimeisiä kuteja ennen kuin taju lähtee.

Nuo pelit on vaan niin arcadetyylisiä, että tuskin näihin GTA-ripoffeihin mitään realismia sen enempää tungetaan. Yleensä tuollainen mainitsemasi realismi löytyy sitten peleistä joissa on vakavampi ja tarkkaan rajatumpi aihe joihin ne sopii. Sotilassimuista yms. Tietenkin, olisihan se mukavaa saada tuollaista realismia tämänkaltaisiin peleihin, mutta voisi karsia asiakaskuntaa hieman. Mikä on kyllä sääli.
Tempura
10.08.2006 20:06:13 (muokattu 10.08.2006 20:29:12)
Ýksi kysymys vielä Tempura:
Riittääkö x360 nettiyhteydessä väliin pelkkä laajakaistamodeemi vai tartteeko jotain muutakin. Luin että tarttis reitittimen,. ?

Tuota, en tiedä, itsellä on verkkokortin ja Boxin välissä pelkkä Zyxelin kuussatanen. Taitaa tuo ihan modeemi olla, eikä reititin ollenkaan. Reitittimiä sitten ehkä siinä vaiheessa, jos haluaa että PC on samaanaikaan verkossa. Itselleni riittää toinen kerrallaan. Käyppä vaikka tuolla pelit.fi-foorumeilla kyselemässä, siellä yleensä tiedetään nämä hommat aika nopeasti.

e: tiedä onko tuosta mitään apua: http://www.xbox.com/fi-FI/support/x … rted/live/HomeNetworking-Basics.htm

Vaikuttaa enemmän markkinointipuheelta kuin informaatiolta, mutta kuitenkin. kyllä mun käsittääkseni ihan modeemista suoraan toimii, ainakin itsellä.
wrshredder
11.08.2006 16:30:45
Vaikuttaa enemmän markkinointipuheelta kuin informaatiolta, mutta kuitenkin. kyllä mun käsittääkseni ihan modeemista suoraan toimii, ainakin itsellä.

Juu noin se taitaa olla , kunhan saa ne verkkoasetukset sitten kohdalleen..
Tempura
12.08.2006 06:57:53
Juu noin se taitaa olla , kunhan saa ne verkkoasetukset sitten kohdalleen..

Ei ole todellakaan mitään tietoa, että mitä ongelmia ihmisillä on ollut. Itselläni ei niin mitään. Ei tarvinnut kun lykätä verkkopiuha boksista modeemiin, ja antaa boksin itse tunnistaa asetukset. Siinä se. Ei tarvinnut edes säätää.

Sitten tosin voi olla pientä säätöö, jos haluaa välttämättä samaan aikaan pitää tietokoneen netissä.
wrshredder
12.08.2006 11:31:19
Ei ole todellakaan mitään tietoa, että mitä ongelmia ihmisillä on ollut. Itselläni ei niin mitään. Ei tarvinnut kun lykätä verkkopiuha boksista modeemiin, ja antaa boksin itse tunnistaa asetukset. Siinä se. Ei tarvinnut edes säätää.

Sitten tosin voi olla pientä säätöö, jos haluaa välttämättä samaan aikaan pitää tietokoneen netissä.

Jep , ei taida saada selvyyttä vaakon koklaamalla. Ei muu auta :D
Mutta kiitoksia kaikista avuista..
mikko1
12.08.2006 13:38:58
Dead Rising!!! Haluuko joku ostaa mulle xbox360:n?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)