Aihe: Fender Telecoustic
1
Jakkeko
07.08.2006 15:58:40

Noniin.. Tuollaiseen iskin silmäni. Tosin hivenen liian myöhään sillä laitehan on nykyään saatavilla enää Squierina.. Vai olenko väärässä?

Haluaisin nyt silti vielä kysyä, että jos jollain on tuollainen aikojen saatossa ollut niin mikä on tuomio? Hyvä vai huono? Muusikoiden.netin keskusteluissa ei ainakaan ole liian kehuttu..

Ja tietysti saa ehdottaa jos tietää jonkun paremman "kapea bodisen ja sähkökitaran kaulalla varustetun" akustisen.
ReBeat
07.08.2006 16:18:48

Ja tietysti saa ehdottaa jos tietää jonkun paremman "kapea bodisen ja sähkökitaran kaulalla varustetun" akustisen.

http://www.carvin.com/reviews_comments/AE185RV1.HTM
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Kitarasankari
07.08.2006 16:27:23
joskus tuli soitettua kaverin tele- ja stratacoustisilla ja ei kyllä oo juurikaan mitään hyvää sanottavaa. Akustinen soundi hirveä ja elektroniikatkin on mitä on...
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
juikka111
07.08.2006 17:16:19 (muokattu 07.08.2006 17:19:33)
Minäkin olen soitellut tuolla ja muovi kopasta ei oikein hyvää akustista soundia voi lähteä, mutta hyvä sillä on soittaa kun säädöt kunnossa. Se ainakin hyvä puoli. Ei mikit mitkään huiputkaan ole, mutta kyllä pärjää jos ei keikalle ole lähdössä. :) Niin ja suosittelen testaamaan Yamahan apx sarjan. Aivan lyömätön hintalaatusuhde. Kannattaa. Itsellä yamaha apx4a ja olen soitellut muillakin ja ovat kyllä hyviä.
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
elbowski
07.08.2006 17:28:04
Kramer Ferrington!

http://www.tommyguitars.com/i/DSC05773.JPG

Itse pidin akustisesta soinnista, sekä myös tatsista ja ulkonäöstä :)
Huttusella tämmöiseen törmäsin ja tyypittelin.
Vaihtakaa Epi LP Custom SG:hen, Jazzmasteriin, Teleen tahi Stratoon! (Kts. Tori-ilmoitus!)
J.Hollström
07.08.2006 17:39:44
Haluaisin nyt silti vielä kysyä, että jos jollain on tuollainen aikojen saatossa ollut niin mikä on tuomio? Hyvä vai huono?

Minulla oli ko. peli (sitä ensimmäistä ja ilmeisesti huonompaa sarjaa). Kiinassa tehty, en saanut stemmaamaan koskaan. Ohut soundi, joka on aika ilmeistä tolla konstruktiolla. Sähköpuoli oli ok, mutta se ei pelasta jos kitara ei akustisesti pelitä. En suosittele oman kokemukseni perusteella. Kramer Ferringtonkin on ollut, ja se oli astetta parempi.

Molemmathan on vähän akustisen ja sähkiksen välimaastosta, mutta ei kumpaakaan niistä.
juikka111
07.08.2006 18:04:45
Olisiko kellään tiedossa mitään telen mallista akustista? EN nyt tarkoita tuota telecoustikkia, koska se soi akustisesti niin huonosti. Joku jossa olisi käytetty jopa puutakin...
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.
Jakkeko
07.08.2006 21:22:15

Tuomio näyttäis edelleen olevan aika jyrkkä... Taidampa unohtaa koko jutun. Ajatus akustisesta telecasterista vaan houkutti, tosin paskaa on kai turha ostaa. Tuskin tuo merkin vaihtuminen Squieriksi ainakaan on laatua parantanut.
J.Hollström
07.08.2006 21:50:47
Tuomio näyttäis edelleen olevan aika jyrkkä... Taidampa unohtaa koko jutun. Ajatus akustisesta telecasterista vaan houkutti, tosin paskaa on kai turha ostaa. Tuskin tuo merkin vaihtuminen Squieriksi ainakaan on laatua parantanut.

Voihan niistä löytää ihan asiallisiakin yksilöitä. Itselleni sellaista ei sattunut. Tosin toi Squier-brändi sopii mielestäni paremmin ko. kitaralle, koska tällöin tulee selvästi ilmi että kyseessä on nimenomaan halvemmasta laatukategoriasta. Ilman muuta kannattaa kokeilla jos jossain hyllyssä roikkuu. Ideahan on tuoda semi-akustiseen kitaraan sähkökitaran soitettavuus. Jos sellaista hakee, niin ko. pelistä sellainen löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)