Paperilyhty 02.11.2003 12:23:23 | |
---|
Ohessa mikä lie uutisankka eilisaamun sanomalehdestä ;) "Saksalaiset tutkijat väittävät, että ammattimuusikoilla on isommat aivot kuin muilla. Jenassa tehty tutkimus vertasi ammattimuusikoiden, amatöörisoittajien ja soittotaidottomien ihmisten aivoja. Tulosten mukaan ammattimuusikoilla on muita enemmän harmaita aivosoluja. -Havaitsimme, että musiikillisen harjoittelun määrä vaikuttaa harmaiden aivosolujen määrään." Mielenkiintoista. That is the fucking buzz! |
Basismi 02.11.2003 12:59:35 | |
---|
Muusikolla täytyy olla paljon aivosoluja tuhottavaksi juomalla. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Makuupussimies 02.11.2003 22:16:21 | |
---|
Näin on. "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
"G-strings are for strippers" |
JulGubbe 02.11.2003 23:38:11 | |
---|
Se, että pää on isompi ei tarkoita sitä, että siellä on isommat aivot. Kusta se vaan on. Kyllä pukki tietää! |
Ta Wicked G 03.11.2003 07:50:45 | |
---|
Se, että pää on isompi ei tarkoita sitä, että siellä on isommat aivot. Kusta se vaan on. No niin, no aika monihan on ainakii mulle sanonu että mulla olis keltaista nestettä päässä. Mutta mitähän se on? Kertokaa se mulle... On kai sillä musiikin harrastamisella ja aivojen koolla (tai ainakii kunnolla ja vireydellä) tekemistä keskenään. Fuck the reality! I'm going home! |
lapio 03.11.2003 08:29:00 | |
---|
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää... -Jep olen nähnyt Fireflysin kolmesti livenä. |