ministeri 06.08.2006 12:13:36 | |
---|
Tällaista hypistelin joku aika sitten. Mikkejäkään ei tarvinne vaihtaa: http://www.vintageguitar.com/gear/details.asp?ID=52 Joo. Toi Jorma on kova (..). Meidän toisella kitaristilla on moinen. Mikit on tosiaan paremmat kuin perus epissä. Liekö ihan gibson 57:t?? Kaula on tuntuvasti paksumpi kuin sheratonissa tai dotissa ja mahonkia. Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta |
J.C 06.08.2006 13:34:16 | |
---|
Totta puhuen, onko kukaan testannut Schecterin jazz eliteä? Kyseinen merkkihän on suht' kehuttu tuossa keskihintaisessa(+- 1000€) luokassa. Eräällä tutllani on tuo Jazz Elite, ja mahtava kitarahan se on. Kaula mukavan jämäkkä, viimeistely mahtavaa ja mikit erittäin hyvät. That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! Lemmy Kilmister |
Pentinpuro 07.08.2006 11:36:22 | |
---|
Joku viisas tiesi kertoa noista Sheratoneista, että kaikki parinkymmenen vuoden sisällä tehdyt olisivat kakkosia. Ykköset on tehty joskus vuosikymmeniä sitten. Tiedä sitten häntä. |
Joku viisas tiesi kertoa noista Sheratoneista, että kaikki parinkymmenen vuoden sisällä tehdyt olisivat kakkosia. Ykköset on tehty joskus vuosikymmeniä sitten. Tiedä sitten häntä. Mä ostin Sheraton II:n vuonna 1989 eli tuskin ainakaan 90-luvulla on ykkösiä tehty. Tässä valossa teoriasi pitänee paikkansa. |
ganes-rocker 07.08.2006 13:01:53 | |
---|
epin dot oli ihan hyväsaundinen eikä viimeistelyssäkään ollu moittimista. ainakaan siinä yksilössä mikä mulla oli. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
McNulty 07.08.2006 13:58:51 | |
---|
Sheraton I en tiedä, mutta John Lee Hookerin signature-Sheraton on ainakin made in USA vaikka lavassa lukeekin Epiphone. Hintaakin sillä oli jokunen eypo enempi mitä Sheraton II:lla. El zorrero más grande en el mundoTen soldiers wisely led will leave a hundred without a head. Osta kitara |
Jale 11.08.2006 16:50:42 | |
---|
Mulla on Sheraton 1 ja se on muistaakseni kasattu vuonna 95 tai 96. Käytin juuri asiantuntijalla huollossa ja aijai että on nyt entistäkin parempi kitara! Hyvä sustain ja pehmeä soundi. Mikkien vaihdosta haaveilen, vaikka ei nämä alkuperäisetkään niin huonot ole. Kaveriksi ostan joskus telecasterin tai muun kirkassointisemman ja kevyemmän kitaran. "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |