inkognito 03.08.2006 03:30:54 | |
---|
Onko tämä industrialia vääntävä yhtye ihmisille tuttu? Tutustuin tässä The Greater Wrong of the Right -levyyn, joka kuulosti kyllä ainakin parin kuuntelukerran perusteella todella lupaavalta. Saa suositella muitakin levyjä. Käsittääkseni kyseessä on ainakin suht. vanha yhtye. |
inkognito 03.08.2006 20:32:22 | |
---|
Siis mitä häh? Eikö kukaan muka ole tutustunut? |
Torniojaws 03.08.2006 20:58:19 (muokattu 03.08.2006 20:59:23) | |
---|
Kyllä vain on, mutta tämä sopisi paremmin tuonne elektronisen musiikin alueelle. Luultavasti löytäisit kohdeyleisönkin paremmin ;) |
inkognito 03.08.2006 21:07:42 | |
---|
No ehkä se :) |
maelstorm 05.08.2006 20:57:02 | |
---|
minulle todella tärkeä bändi. hienoa että palasivat. En tosin voi sanoa kuuntelevani kuin doomsday liveä, greater wrong of the rightia, processia ja last ritesiä. noita albumeita voisin suositella. ja uusinta live dvd boksia. Siivet. |
inkognito 06.08.2006 18:26:36 | |
---|
minulle todella tärkeä bändi. hienoa että palasivat. En tosin voi sanoa kuuntelevani kuin doomsday liveä, greater wrong of the rightia, processia ja last ritesiä. noita albumeita voisin suositella. ja uusinta live dvd boksia. Minkälainen toi liveDVD on? Olen kuullut huhuttavan, että siitä olisi liikkeellä joitain viallisia eriä, joissa ääni ja kuva eivät tule aivan yksi yhteen. Itselläni kiinnostaisi lähinnä nämä 80-luvun klassikkoäänitteet (esim. Too Dark Park). Ovat kuulemma melkoisen kaaottista ja pelottavaa meininkiä. |
Ihanan kaoottista ja kieroutunutta meininkiä bändillä. Tykkään hurjasti. Levyistä löytyy VIVISectVI, Rabies, Too Dark Park ja Last Rights, mutta muuta tuotantoa en ole kuullut. |
maelstorm 07.08.2006 19:17:22 | |
---|
Minkälainen toi liveDVD on? Olen kuullut huhuttavan, että siitä olisi liikkeellä joitain viallisia eriä, joissa ääni ja kuva eivät tule aivan yksi yhteen. Itselläni kiinnostaisi lähinnä nämä 80-luvun klassikkoäänitteet (esim. Too Dark Park). Ovat kuulemma melkoisen kaaottista ja pelottavaa meininkiä. Greater Wrong of the Right Live - on se mitä minä tarkoitin, ja mitä siitä muuta sanomaan kuin että hiton hieno on. Siivet. |