Arttu90 06.08.2006 15:34:13 | |
---|
mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla? |
Twistyh 06.08.2006 17:25:42 | |
---|
älääääääääääh.. ei saa |
Twist 06.08.2006 17:28:57 | |
---|
Juu tää on perus.. EI Harley Bentonia. Ok ehkä ei ole omaa kokemusta, mutta moni voi olla samaa mieltä. ehkä... Oops, I twisted again... |
Miksi on aina pakko haukkua harley bentonia jos ei ole koskaan edes soittanut sellaisella? Kysyttiin käyttäjäkokemuksia ei mielipiteitä. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
Rypsolisti 06.08.2006 18:01:08 | |
---|
No Harley Bentoneissa on aika huono laatu, ei ole mulla henkilökohtaisia kokemuksia mutta kaveri osti Harrikan 12-kielisen akustisen. Talla irtosi siitä viikon jälkeen, lähetti sen takaisin ja sai uuden(tai voi olla että vanha korjattiin, en muista) ja talla hajosi uudestaan. Ilmeisesti nyt kitara on ihan kunnossa, ihan ok kuuloinen ja tuntunen se 12-kielinen oli. |
juikka111 06.08.2006 18:35:26 | |
---|
Mutta laatu on vaihtelevaa. Voi olla että jollekkin sattuu hyvä keppi ja jollekkin huono. Itselleni tuli hintaisekseen aivan loistava. :) Yhdelle kaverille tuli sama malli ja oli vielä parempi, kun taas toisen mallinen kitara toisella kaverillani oli aivan susi vehe. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
Rypsolisti 06.08.2006 18:50:40 | |
---|
Mutta laatu on vaihtelevaa. Voi olla että jollekkin sattuu hyvä keppi ja jollekkin huono. Itselleni tuli hintaisekseen aivan loistava. :) Yhdelle kaverille tuli sama malli ja oli vielä parempi, kun taas toisen mallinen kitara toisella kaverillani oli aivan susi vehe. Joo no toi on kyllä totta. Ehkä siis paremmin voisi kuvailla Bentonia niin että tosiaan laatu on ailahtelevaa. |