Aihe: Tilulilulei..
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Kitarmän
26.07.2006 00:15:10
Vaikka Vain musiikki ei muuten iskisikään, niin kannattaa kuitenkin kokeilla levyä nimeltä Sex & Religion. Kyseinen kiekko on nimittäin Vain muuta tuotantoa paljon "bändimäisempi" ja moni biiseistä on oikeasti hieno sävellys. Kun levyn vielä kruunaa levyn ilmestyessä vasta 19-vuotiaan Devin Townsendin käsittämättömän upeat vokalisoinnit, niin tämähän on suorastaan pakko-ostos taidokkaan kitaroinnin ystäville.

Myös Passion&Farfare levy on jotain tähän suuntaan... paljon hienoja biisejä
-Prokitaristi-
29.07.2006 19:38:05
Myös Passion&Farfare levy on jotain tähän suuntaan... paljon hienoja biisejä

Hienoja biisejä juu, muttei mitenkään niin "bändimäinen" levy, toisin kuin esim. juuri tuo S&R.
Kasperi Tervonen
30.07.2006 00:44:41
Bodom-tilu ei liity tiluttamiseen mitään. Niissä sooloissa on käytetty mielikuvitusta, ja ne ovat täysin erilaisia sooloja. Tilu sooloiksi ne lasketaan, koska ne ovat nopeita. Ja enpä Youtubessa nyt ketään kovin pahasti ryssivää Bodomi tilutta jaa ole nähnyt, mutta kun mennään Eruptionia ja Ynkkää soittaviin 12 vuotiasiin, niin siinä on jo rima alitettu :) Jopa jotkut Metallican soittajat.

Voi jeesus mitä paskaa.
"Mun musiikkityyli on enemmän satanistinen death metalli" -bodomer
-Prokitaristi-
01.08.2006 11:57:12
Voi jeesus mitä paskaa.

Totta turiset, perkele.
JS
01.08.2006 12:02:21
Totta turiset, perkele.

Kyllä näin on, saatana.
Do you the Devil's work >-)))> #20
-Prokitaristi-
01.08.2006 12:24:56
Kyllä näin on, saatana.

Tosi ku vesi, helvetti.
ollikainen
01.08.2006 13:00:53

Bodom-tilu ei liity tiluttamiseen mitään. Niissä sooloissa on käytetty mielikuvitusta, ja ne ovat täysin erilaisia sooloja. Tilu sooloiksi ne lasketaan, koska ne ovat nopeita. Ja enpä Youtubessa nyt ketään kovin pahasti ryssivää Bodomi tilutta jaa ole nähnyt, mutta kun mennään Eruptionia ja Ynkkää soittaviin 12 vuotiasiin, niin siinä on jo rima alitettu :) Jopa jotkut Metallican soittajat.

Katso omat videosi niin näet pahasti ryssivän Bodom tiluttajan, ajatteleppa nyt vähän...
Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier
musatuukka
01.08.2006 13:25:39 (muokattu 01.08.2006 13:29:30)
Joskus tilua ei pidä säästellä vaan antaa niin sanotusti virrata ulos.. mä soitan aina fiiliksellä enkä koskaan mieti mihin vauhtiin tämä nyt menee..

ja tuo bodom-tilu huvittaa kyllä.Kaikki Alex Laiho-Wannabe halpapaskahevikeppi tilulilluttajat pitäis pieksää maan tasalle ja hävittää seuraavassa kuuraketti-lähetyksessä.
Jazz se on saatanan musiikkia!
Stibe
01.08.2006 13:36:50
Onko se teiltä jotaki pois jos jokku teinit haluaa tilutella? Kai sitä saa soitella mistä itse tykkää ja mitä haluaa

komp.

Virhe jne..jne..
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota!
Humu
01.08.2006 13:37:25
Alex Laiho-Wannabe halpapaskahevikeppi tilulilluttajat pitäis pieksää maan tasalle ja hävittää seuraavassa kuuraketti-lähetyksessä.

Minusta ei ainakaan tarvii ja mitä hiton väliä sillä on soittaako ne halvalla paskalla hevikepillä vai 4000 euron kitaralla?!

Jostain se on alotettava enkä usko, että viiden vuoden päästä yksikään noista on enää mikään Laiho-Wannabe!
samueld
01.08.2006 14:08:47

Minusta ei ainakaan tarvii ja mitä hiton väliä sillä on soittaako ne halvalla paskalla hevikepillä vai 4000 euron kitaralla?!

Jostain se on alotettava enkä usko, että viiden vuoden päästä yksikään noista on enää mikään Laiho-Wannabe!

Joo. Mitä väliä sillä on. Suurin osa näistä kavereista soittelee vielä kaiken lisäksi yksin kotonaan, jolloin se ei kantaudu meidän muiden korviin ollenkaan. Paitsi, jos naapurissa yötä myöten tiluttavat. Sitten voikin taas olla aiheellista käydä sanomassa, että soittakeepa päiväsaikaan.

Musakaupassa mulle ainakin tulee sellainen lämmin haikeus, kun kuuntelee sitä kun kaveripiirin kitarakunkku esittelee kavereille Seek&Destroyn introa. Ollapa vielä tuollainen huoleton takatukka, jolle äiti silittää kalsarit ja sähkölasku on täysin tuntematoan asia. Been there, done that.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
JS
01.08.2006 14:15:11
jolle äiti silittää kalsarit ja sähkölasku on täysin tuntematoan asia. Been there, done that.

Offtopic: Silittää kalsarit? Silittääkö joku oikeesti kalsarit?
Do you the Devil's work >-)))> #20
samueld
01.08.2006 14:44:24 (muokattu 01.08.2006 14:44:44)

Offtopic: Silittää kalsarit? Silittääkö joku oikeesti kalsarit?

Sinua ei siis ole rakastettu koskaan? Mahtava laittaa äidin silittämät kalsarit jalkaan aamulla...
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Roitto
01.08.2006 15:17:22
Kalsareiden kuuluu olla ryppyset senkin narttu.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Humu
01.08.2006 16:02:16
Musakaupassa mulle ainakin tulee sellainen lämmin haikeus, kun kuuntelee sitä kun kaveripiirin kitarakunkku esittelee kavereille Seek&Destroyn introa. Ollapa vielä tuollainen huoleton takatukka, jolle äiti silittää kalsarit ja sähkölasku on täysin tuntematoan asia. Been there, done that.

Samanlainen fiilis tulee, kun lukee näitä juttuja...kun muistelee itseään noina hurjina nuoruusvuosina. Tekis mieli just hokee kaikille, ett katoppa 10 vuoden päästä, mitä mieltä oot tostakin asiasta...kun muuten jutut/asenne on juuri samanlainen, kuin itsellä tossa vaiheessa.

Mutt se on tosissaan iha piristävää välillä;D
Landola59
05.08.2006 11:00:00 (muokattu 05.08.2006 11:05:32)
TT kertoo: http://www.youtube.com/watch?v=Kk-eR-ZpUgk

kukin soittaa mitä haluaa. tilutuksessa karsitaan ne jotka haluaa opetella soittamaan oikeasti. jos tilu ei onnistu, sillon heitetään kitara nurkkaan, ja tällätavalla ns. wannabetiluttajat heitetään mäkeen. tilutus on siinä mielessä positiivinen asia että se karsii kitaristien määrää.
Jormaz
05.08.2006 15:24:46
"Mä luulen että mä haluisin oppia soittaa hitaammin. Mä osaan soittaa niin nopeesti et siin ei oo mitään järkeä enää. Tulee vastaan jo sellaset, niinku inhimilliset rajat ja, tota, ei pysty vetää enää nopeemmin koska ei erota enää ääniä toisistaan, ne on niin nopeita."

Klassista!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Juustonaksu
05.08.2006 18:46:20 (muokattu 05.08.2006 18:49:04)

Milloinkohan olen viimeksi nauranut yhtä makeasti 10 minuuttia putkeen. Kiitos tästä alkuillan piristeestä! :)

Onko nämä "Bodom-tilut" sitten sinfonista bluesia soitettuna nopeutetulla temmolla vai mitä? En nyt oikein ymmärrä.

No kettuillaan sitten: Mielestäni Laiho ei ole mitenkään järin luova niissä sooloissaan. Yllättävän moni licki on ripattu suoraan klassiselta puolelta ja kuuntelemalla esim. Vivaldin, Verdin, Mozartin ja Chopinin sävellyksiä voit tunnistaa melko tuttujakin melodioita ja kulkuja. Jos siis olet jokin CoB-fanaatikko.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Teemu K.
05.08.2006 21:14:20

No kettuillaan sitten: Mielestäni Laiho ei ole mitenkään järin luova niissä sooloissaan. Yllättävän moni licki on ripattu suoraan klassiselta puolelta ja kuuntelemalla esim. Vivaldin, Verdin, Mozartin ja Chopinin sävellyksiä voit tunnistaa melko tuttujakin melodioita ja kulkuja.

Totta turiset:
http://www.megaupload.com/fi/?d=LRDXS0TW
Kun tehdään kompromissi, kukaan ei ole tyytyväinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)