lasol 13.07.2006 13:59:57 | |
---|
-Jätkällä menee varmaan hiuslakkaa -Ihme ruuhkatukka -Vitun variksen pelätin Kun oli violetti letti päältä niin huudeltiin amiksessa: "ootko pudonnu maalipurkkiin." ei siis, on siis |
Keppis 13.07.2006 16:42:32 | |
---|
"kato Teräsbetoni!" Päivän nokkelin.
http://www.mikseri.net/fobia |
Rakkikoira 13.07.2006 16:52:36 | |
---|
Olen 70-luvulta karannut (joku), en muista mikä. Näin sanoo hopparit. |
Zam. 18.07.2006 16:10:51 | |
---|
-Vittu sä oot niin ruma että ketään ei oikeesti kiinnosta yhtään mihinsuuntaan kampaat jakauksesi.- Ja minä olen tietoinen tästä. Enkä valita! |
Stibe 18.07.2006 17:58:33 | |
---|
Moppi ja Jellonanharja Parempi katsoa katua, kuin kaatua ja katua, ettei katsonut katua... |
Lord of the strings 18.07.2006 22:42:11 | |
---|
"Ihana, saanks letittää?" Progejätkät on naistenmiehiä... "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
Askorbiinihappo 19.07.2006 17:55:22 | |
---|
"Tukkas on ku petolinnun perse!" tai "Huomenna mennään kyl parturiin",molemmat rakkaalta isältäni. Mitä järkee ostaa paksummat kielet ei yleisö sitä huomaa |
Ritsku 23.07.2006 16:34:04 | |
---|
-sun pää on ku petolinnun perse . -kivat korvakarvat ! LEGENDAARISTA ! |
Ritsku 23.07.2006 16:34:21 (muokattu 23.07.2006 16:35:06) | |
---|
ja noi sanoi rakas isäni ja eräs pikkutyttö. LEGENDAARISTA ! |
Metallica mies 28.07.2006 11:16:26 | |
---|
en tiedä johtuneeko tukasta, mutta todella monet keski ikäiset kännikalat on luullu mua tytöksi :D, esim. kävelin ohi , ni totesivat - "kyllä nuo nuoret naiset on kauniita" joo o .. ukko joskus kattelee vähän aikaa silleen "sanoisko vai ei" ja sit kysyy "meinasitkos vielä miten paljon kasvatella tuota tukkaa" .. onhan noita tapauksia.. So fun, light entertainment! |
Stalkah 31.07.2006 16:46:10 | |
---|
"Ihana, saanks letittää?" pukkas joskus samaa vikaa.. ja arvaa vaa miten siinäki kävi. ehkä vähän offtopic mutta kaverin äiti kysyi kaverilta minun läsnäollessa että "mikset pidä hiuksia kiinni niiku (minun nimeni) pitää?". noh, tähän kaverini "en oo tyttö.". tälle nauroin iteki, oli sen verran tilannekomiikkaa.. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
Legatus 31.07.2006 23:03:36 | |
---|
Kasvatusvaiheessa sanoivat Hasselhoffksi 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Bonesaw 31.07.2006 23:08:08 | |
---|
Tossa eilen illalla oltiin porukassa viettämässä iltaa. No,joku sitten kertoi jonkun jutun,jota en heti ymmärtäny. Kysäsin,että "siis niin mitä",jonka jälkeen kuuluu huutoo "leikkaa tuo lettis,nii ymmärrät jostain jotain"
Oli hassua. |
Nieby 01.08.2006 23:44:32 | |
---|
pukkas joskus samaa vikaa.. ja arvaa vaa miten siinäki kävi. ehkä vähän offtopic mutta kaverin äiti kysyi kaverilta minun läsnäollessa että "mikset pidä hiuksia kiinni niiku (minun nimeni) pitää?". noh, tähän kaverini "en oo tyttö.". tälle nauroin iteki, oli sen verran tilannekomiikkaa.. näin sanoin! mutta en oikeasti tarkoittanut sitä--. |
Pikkuveli: "Meinasitko milloin mennä parturiin?!" Vittu se turpa kiinni välillä! Äiti: "Kyllä sulle toi käy, hienompi toi on kun ne amisletit" Äitee puhuu asiaa! Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Da Make 05.08.2006 18:10:03 | |
---|
"Sulla on ihania rastoja takatukassa." Itse en vielä siinä vaiheessa tiennyt niistä mitään. |
Cuchulainn 05.08.2006 20:20:22 | |
---|
Pirun ärsyttävässä kasvatusvaiheessa koulun käytävällä eräs nasaaliääninen tyyppi sanoi tsekkitukaksi. Nosti hymyn huulille, sillä näyttihän tämä vähän moiselta silloin, ei paljoa kuitenkaa! Muutoin on ollut jokseenkin hiljasta. Äitin suusta tais kerran kuulua "etkö vois siistiä tuota hamppuas" ja kavereilta sitä perus sul-on-ihan-v!tun-pitkä-letti-jo -lausahdusta. Menestykseen on kaksi sääntöä: 1) Älä koskaan paljasta kaikkea. |
zodoff 05.08.2006 21:54:53 | |
---|
"Sulla toi tukka vaan kasvaa." - Kaverihan tietää asioista! "Hoho, Jone Nikula." - En ole varma mitä tästä pitäisi ajatella. "Tuo pitkä tukka sopii sinulle." - Isoisä se jaksaa yllättää. "Vähän makeepitkäsiistiupeejee fleda!" - Otin tukan ponihännältä ja annoin hiusten hulmuta tuulessa. Pikkupojat vastakkaiselta kadulta olivat myytyjä tästä tekosesta. Eivät nuo mitään mahtavia kommentteja ole, mutta ainoat, mitä olen tähän mennessä saanut. Kukaan ei ole kadulla huudellut miulle mitään legendaarista. Ei tarvitsekaan, kiitos. KIRJOITTAKAA KANSALLISUUDET PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA VITUN URPOT! |
Cathy 06.08.2006 17:48:52 | |
---|
mulle sanottii et näytän kynityltä kanalta xD ja et näytän töyhtöhyypältä. |
Lento-V-mies 06.08.2006 22:20:06 | |
---|
Hei, tulikin yksi mieleeni... "Mitä saisi neidille olla?" Tuli ravintolassa tommonen kommentti tarjoilijalta, kun se luuli oikeasti mua tytöksi, heh... No, silloin olinkin tosi nuori ... siis joskus ala-asteella toi tapahtu ja hiukset vielä roikku silmillä.. Nyt se kyrsis jo vähän enemmän, hehe ;) |