Aihe: PA-laitteet tanssiseuralle
1 2
musamies
03.08.2006 10:33:33
Meillä on treenikämpällä yhet teepoksit, joilla lähettiin kerran oikeen keikalle.

Omat kaiuttimet mitä olen ostanut olen koekuunnellut ja aikaissut/koonnut tutkien mitä on syönyt. Myös musiikkiliikkeessä tein näin, että aukaisin kaiuttimen, jota olin ostamassa.

Jos T-kaiuttimet läpäisisivät tämän seulan, niin miksei myös niitä voisi ajatella - siis koekuuntelun ja tutkimisen mistä osista ja miten on tehty.
Lennu
03.08.2006 11:32:31

Jos T-kaiuttimet läpäisisivät tämän seulan, niin miksei myös niitä voisi ajatella - siis koekuuntelun ja tutkimisen mistä osista ja miten on tehty.

No jos sä niin teet, niin teepokseja ei sun nurkissa ala pyörimään ;)
musamies
03.08.2006 16:50:39
No jos sä niin teet, niin teepokseja ei sun nurkissa ala pyörimään ;)

Olkoon vaikka Ö Boxeja, niin mulle kelpaa jos soi hyvin ja on hyvät osat...
rintapek
06.08.2006 16:39:00

Noniin nyt alkaa olla laitteet valittu ja budjettikin osapuilleen tuplaantui :)

Kerrotko mihin päädyitte ?
One kind of music only - the good kind
torben
07.08.2006 17:31:05
Kerrotko mihin päädyitte ?

Käytetty JBL Pro pääte ja kaiuttimet löytyivät tutulta (itse suunnitellut kaiuttimet), samoin räkki (EMS:n).

Mikseriksi tulossa Alesis Multimix 16USB ja CD:ksi Numarkin CDn22. Lisäksi tietysti tilauksessa telinettä, mikkiä, kuuloketta, tarvikelaatikkoa jne.

Alesis oli Thomannin efektimiksereistä ainoa järkevänhintainen, jota oli varastossa, johon saa räkkiraudat, ja joka mahtuu 400-mm räkkiin. Siinä tosin jostain syystä ei ole XLR lähtöjä signaalille mutta aina ei voi voittaa.

Pyrimme suunnittelemaan laitteiston niin että siinä ei olisi komponentteja joita on lähipiirissa paukahdellut, ja että sitä voi myöhemmin helposti laajentaa esim. hankkimalla bassokaapit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)