Al Pitrellin olen nähnyt vetävän tuon livenä paremmin,kuin Friedmanin koskaan. Jos meinaat rude awakeningia, niin se kuulosta itse asiassa aika huonolta jos vertaa alkuperäiseen. Siitä puuttuu juuri "se" juttu mikä tekee siitä hyvä. |
rakula 05.08.2006 15:41:23 | |
---|
Jos meinaat rude awakeningia, niin se kuulosta itse asiassa aika huonolta jos vertaa alkuperäiseen. Siitä puuttuu juuri "se" juttu mikä tekee siitä hyvä. Ei se kyllä sitä huonosti vetäse, itse ainakin yllätyin positiivisesti kun rudea katselin. Eihän se levyn versiota voita, mutta kyllä tuon minkä starlia laittoi. Ei voi lähtee jos on tullu |
Starlia 05.08.2006 18:49:53 | |
---|
mutta kyllä tuon minkä starlia laittoi. :) Ehkä se on kuitenkin pari kertaa soolon soittanut enempi kuin mä... |
Disposable 05.08.2006 19:47:22 | |
---|
Jos meinaat rude awakeningia, niin se kuulosta itse asiassa aika huonolta jos vertaa alkuperäiseen. Siitä puuttuu juuri "se" juttu mikä tekee siitä hyvä. Rude Awakeningillä on paskat soundit. Miksi bassorumpu pitää miksata nuis isolle että kitarat ja basso jää totaalisesti alle? /offtopic "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
rakula 05.08.2006 20:32:50 | |
---|
:) Ehkä se on kuitenkin pari kertaa soolon soittanut enempi kuin mä... en mä sun sooloa meinannu vaan sun laittamaa tota friedmanin sooloa : ) Ei voi lähtee jos on tullu |
Bonesaw 05.08.2006 20:48:40 | |
---|
Jos meinaat rude awakeningia, niin se kuulosta itse asiassa aika huonolta jos vertaa alkuperäiseen. Siitä puuttuu juuri "se" juttu mikä tekee siitä hyvä. En tiedä mistä se veto on. Ihan satunnainen pätkä vaan joskus Youtubesta löytyi. |
Pande 05.08.2006 20:53:44 (muokattu 05.08.2006 20:55:15) | |
---|
Ihan hyvinhän tuo meni. Loppu ainakin kuulosti täppäilyltä. Olisi myös voinut olla hiukan vähempi reverbiä mukana, niin olisi sitä kitaraakin kuullut sieltä kaiun takaa :D Möh, täälä sitä vaan kommentoidaan mun soittoa kun selkänsä kääntää! :P Starlialle tiedoksi että ei pelkästään kuulosta tappingilta vaan myös on sitä, silloin kun tuon soolon opettelin opettelin ilman tappingia ja se oli yhtä tuskaa mutta kyllä se sitten lopulta sujui. Tuota nauhoittaessa tästä oli vierähtänyt senverran aikaa, että ei sujunut kuin tappingilla enää (eikä suju nykyäänkään - enää ei ole aikaa treenata niin paljoa) :P Tuossahan on se alkup. soolo taustalla, joka lisää ennestään "kaikua" ja tuohon aikaan ei muutenkaan ollut käsitystä kunnon soundista joten se sisälsi liikaa reverbiä lähes poikkeuksetta. Efektinä vieläpä korg ax30g jonka soundimaailmassa ei todellakaan ole hurraamista. Enää ei ole energiaa opetella tuommoisia sooloja nuotilleen tai edes lähelle, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia :) Aivan loppuahan en edes yrittänyt opetella, menee jo naurettavan nopsaksi, joten tullut aina vaan sohlattua siihen jotain... Martylla muita opettelemisen arvoisia sooloja löytyy samalta levyltäkin useampia. Lucretiaa tulee vieläkin joskus soiteltua (pysyy tekniikka edes jonkinlaisena kun joskus soittelee nuotilleen näitä "tilusooloja"). "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |
Friedman 05.08.2006 20:54:15 | |
---|
Muistaaks kukaan millä hakusanalla sen sais ladattua? Se ois ihan pakko kuulla. |
Starlia 05.08.2006 21:26:13 (muokattu 05.08.2006 21:27:53) | |
---|
Starlialle tiedoksi että ei pelkästään kuulosta tappingilta vaan myös on sitä, silloin kun tuon soolon opettelin opettelin ilman tappingia ja se oli yhtä tuskaa mutta kyllä se sitten lopulta sujui. Tuota nauhoittaessa tästä oli vierähtänyt senverran aikaa, että ei sujunut kuin tappingilla enää (eikä suju nykyäänkään - enää ei ole aikaa treenata niin paljoa) :P Heh. Ei tuo siis ollenkaan huonolta tuo sinun vetosi kuulostanut. Se kaiun määrä vain hämäsi aikasta paljon, mutta eipä tuo mitään. Täppingillä minäkin tuon vedin ihan surutta kun ei sormet ja taidot veny muuhun... Ei itsellänikään tekniikka riitä vetämään kaikkea tuosta soolosta oikein, lopputiluista puhumattakaan. Jos joskus olisi jaksanut treenata, niin asia voisi olla toisinkin :-o |
Starlia 05.08.2006 21:26:48 | |
---|
en mä sun sooloa meinannu vaan sun laittamaa tota friedmanin sooloa : ) Myönnä nyt vain, että oli se munkin aika arsesta! =) |
Friedman 05.08.2006 23:53:23 | |
---|
Kuinkas vanhoja te ootte starlia ja pande? |
Volcom 06.08.2006 00:14:31 (muokattu 06.08.2006 00:14:47) | |
---|
Kuinkas vanhoja te ootte starlia ja pande? Virta päälle, katso jäsenkuvauksesta! 25 & 30. Vanhuksia siis... "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Friedman 06.08.2006 10:10:30 | |
---|
Virta päälle, katso jäsenkuvauksesta! 25 & 30. Vanhuksia siis... Kiitos lisäyksestä. |
kimurantti1 06.08.2006 13:07:57 | |
---|
Muistaaks kukaan millä hakusanalla sen sais ladattua? Miksi ladata, kun voi ostaa sen levyn aitona ja tukea lempibändiään? Mä en vain ymmärrää tätä latausjuttua...anteeksi off topic. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Bonesaw 06.08.2006 13:25:31 | |
---|
Miksi ladata, kun voi ostaa sen levyn aitona ja tukea lempibändiään? Mä en vain ymmärrää tätä latausjuttua...anteeksi off topic. Niinsiis,Friedman taisi tarkoittaa tuota Pitrelli-pätkää Youtubesta. Hakusanaa en muista. |
Friedman 06.08.2006 14:12:32 | |
---|
Niinsiis,Friedman taisi tarkoittaa tuota Pitrelli-pätkää Youtubesta. Hakusanaa en muista. Sitä juuri, sitä juuri :D |