samsonov 05.08.2006 14:00:50 | |
---|
Oon käyny Ozzyn kaa pizzal ja Wylde on käyny kylässä All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Meisseli 05.08.2006 14:33:55 | |
---|
Pakenin gangstereita johonkin pikkuklubiin missä AC/DC soitti parhaillaan. Hyppäsin lavalle ja soitin bassolla hell's bellsiä, gangsterit eivät löytäneet minua. Naiset hakee mua tanssimaan,vaan en lähde twistaamaan,koska en oo Travolta ja on niin hikiki.
www.strangefruit-band.com |
Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet? Oli jossain stagella guitar duelit, jossa vetäisin stratolla Michael Angelo Bation Speed Kills videon tilusetit. Unessa setin lopulla kitarasta rupesi irtoamaan kaula, mutta sain homman päätökseen. Kyllä, olin kovin tiluttaja. Aamulla oli plekukäden ranne sijoiltaan (oikeasti). Sattu muuten ihan helvetisti ruksauttaa paikalleen. Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
zeplin song 05.08.2006 16:25:30 | |
---|
näin tässä yhtenä yönä sellaista unta että Mudhoney tuli soittamaan Kuopion torille. jotenkin minä ja kaverit olimme eksyneet backstagelle,liikuttiin siellä ja puhuttiin Mark Armin kanssa. Mudhoney rupesi soittamaan ja me kavereiden kanssa mentiin hyppivän yleisön sekaan ja päästiin riehumaan ihan eturiviin. Keikka kun sitten oli loppunut,menimme taas backstagelle ja puhuttiin taas kaikkea Markin kanssa. Jotenkuten saimme ylipuhuttua Markin,että hän ja bändin muut jäsenet tulisivat minun luokse yöksi. No,siitä me sitten lähdettiin. bussilla ajettiin ja kotiini bändin vein. kuunneltiin jotain musiikkia ja puhuttiin. siihen sitten heräsin. joo,aika kummallista. nimittäin näin oikeasti Mudhoneyn pari viikkoa sitten Ilosaarirockissa.. olisi kyllä ollut mahtavaa,jos oikeasti olisin päässyt juttelemaan Mark Armin kanssa. I want every fucking girl
in the world to pick up
a guitar and start screaming. |
Legioonalainen 05.08.2006 17:57:19 | |
---|
Harvemmin näyttää musiikkiin liittyviä unia, mutta paras on ehdottomasti tämä: Olen jonkun kaverini kanssa mummolassa takapihalla, jossa on paljon marjapensaita. Yhtäkkiä Deathchainin Bobby Undertaker ilmestyy moottorisahan kanssa paikalle ja alkaa jahtamaan meitä. Muistaakseni kaveristani tuli jauhelihaa, ja uni päättyi ennen kuin koin saman kohtalon. |
Mustikkamuffinssi 05.08.2006 18:03:15 | |
---|
Tuossa joku aikaa sitten näin unen jossa Axl Rose antoi mulle turpaan. Olin gunnareitten jonkun keikan joissain ihmeen afterpartyssa, ja mun kaveri kertoi jonkun hyvän jutun. Sille sitten nauroin, ja Axl luuli että nauroin hänelle. Turpaanhan siinä tuli. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
apenaattori 05.08.2006 19:04:58 | |
---|
Taas tuli himmeitä rockunia nähtyä. Olin Suzi Quatron keikalla kitaristina ja basistina oli Jope Ruonansuu. No, Jope päätti tehdä stage diven mutta koska oli niin läski niin ei viitsinyt hypätä suoraan yleisöön vaan kierähti lavan reunalta typerän näköisesti selälteen yleisöön. Että sellaista. Voi myrkky. |
The Nakkisormi 05.08.2006 19:48:31 | |
---|
Taas tuli himmeitä rockunia nähtyä. Olin Suzi Quatron keikalla kitaristina ja basistina oli Jope Ruonansuu. No, Jope päätti tehdä stage diven mutta koska oli niin läski niin ei viitsinyt hypätä suoraan yleisöön vaan kierähti lavan reunalta typerän näköisesti selälteen yleisöön. Että sellaista. Ehkä himmein uni 4-evör. + Rock And Roll Over! |
carnation 06.08.2006 14:19:45 | |
---|
Hullua meininkiä viime yönä. Olin kaverini kanssa kutsunut Maj Karman Herra Ylpön vieraaksi ja esitimme hänelle inttiaiheisen arvoituksen joka meni kuta kuinkin näin: "Mitä alikersantti sanoi alaiselleen lomilla?" Molemmat tiesimme vastauksen, mutta Ylppö ei tiennyt, ei sitten millään. Jossain vaiheessa Ylppö alkoi tunkea lyijytäytekynien lyijyjä ihonsa alle turhautuneena. Vastausta emme koskaan Ylpölle kertoneet, mutta se olisi kuulemma ollut "ei mitään, koska he eivät tapaa lomilla." Ei helvetti. |
ekikoo 06.08.2006 14:29:32 | |
---|
Tää on ihan sairas, friikki sekä muutenkin hullu. Korostan sanaa friikki. Data-uni. Iron Maiden heitti keikkaa Wolfenstein Enemy Territoryn Gold Rush-kentän aukiolla. Näin tämän vision ehkä pari vuotta sitten. Sen jälkeen olen käynyt enemmän ulkona. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Super-Jari 06.08.2006 19:45:00 | |
---|
Olin Amorphiksen basistina keikalla. En saanut kamoista mitään ääntä ulos enkä kyllä osaa yhtäkään biisiä. Keikan jälkeen sitten roudailtiin kamoja takaisin treenikselle ja siinä sitten bändin jätkät alkoivat ihmettelemään että kuka helvetti minä olen ja miksi olin äsken lavalla. Hämmästelin hetken samaa ja heräsin. |
mango__ 06.08.2006 22:47:35 | |
---|
Mä näin kerran sellasta unta et olin Sentencedin kitaristina. Meillä oli keikka Tuskassa ja eka meiän piti soittaa vaan siinä hiekkakentällä mut siihen tuli niin paljo porukkaa kattomaan et päästiin päälavalle. Mä soitin 7-kielistä mustaa ESPiä enkä mä osannu soittaa yhtään biisiä. Kattelin sitten paniikissa toisen kitaran sormia että mitäs pitäis soittaa. Ainii kyl mä osasin soittaa Excuse Me While I'll Kill Myselfin jonkun melodian. Mut se ei pitkälle riittäny. Ja sit toisen kerran mä näin sellasta unta et mä olin Maidenin neloskitaristina. Siitä en kyl (onneks) muista sen enempää. Joskus näin kans sellasta unta et Ihsahn oli jollain festarilla soittamassa. Keikkaa oli kattomassa ehkä kaheksan tyyppiä. Ihmettelin unessa miks soitto kuullosti niin vaisulta mut sit tajusin et Ihsahn soitti ite kaikki soittimet. Inside crystal mountain, evil takes its form |
koera 06.08.2006 23:17:01 | |
---|
Unessani olin HIMin keikalla Provinssin päälavalla soittamassa johonki kipaleeseen soolon akustisella kitaralla. Kitaraahan mä en osaa soittaa käytännössä yhtään, joten se soolo oli sit sellanen, että näppäilin ääniä kitarasta ja totesin vaan et "auts, väärä ääni. auts, väärä ääni. jes, oikee ääni. auts, väärä..." Ja huvittavaa oli myös se, että en soittanut lavalla vaan siinä lavan edessä selin yleisöön. Mutta paljon oli jengiä ku selän taakse katoin!! Keikan jälkeen lähdin sitten etsimään bussia takaisin Helsinkiin, HIMin bussiin kun ei jostain syystä ollut asiaa.. Kaverini kertoi joskus unesta, jossa olimme jossain avaruudessa universumin laidalla soittamassa ja samalla itkimme, kun oli niin kaunista. Mahto olla hienoo! Se on huumori mikä naurattaa. |
Super-Jari 07.08.2006 09:14:34 | |
---|
Unessani olin HIMin keikalla Provinssin päälavalla soittamassa johonki kipaleeseen soolon akustisella kitaralla. Kitaraahan mä en osaa soittaa käytännössä yhtään, joten se soolo oli sit sellanen, että näppäilin ääniä kitarasta ja totesin vaan et "auts, väärä ääni. auts, väärä ääni. jes, oikee ääni. auts, väärä..." Ja huvittavaa oli myös se, että en soittanut lavalla vaan siinä lavan edessä selin yleisöön. Mutta paljon oli jengiä ku selän taakse katoin!! Keikan jälkeen lähdin sitten etsimään bussia takaisin Helsinkiin, HIMin bussiin kun ei jostain syystä ollut asiaa.. Kaverini kertoi joskus unesta, jossa olimme jossain avaruudessa universumin laidalla soittamassa ja samalla itkimme, kun oli niin kaunista. Mahto olla hienoo! Ai tämä vai? http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5608005 |
jusbe 07.08.2006 21:30:04 | |
---|
Olin jollain järjettömän isoilla festareilla (en muista millä) ja Ted Nugent tulee juttelemaan minulle noin tuntia ennen hänen keikkaansa ja hän sitten toteaa, että hän tarvitsee komppikitaristin keikalle. Noh minä sitten innokkaana ilmoittauduin mukaan. Nuge antaa settilistan mulle käteen ja häviää jonnekkin backstagelle. Mulle tulee hirveä paniikki kun huomaan, että en osaa yhtään settilistan biisiä, joten yritin hädissäni treenata näitä biisejä (ja minulla on vain tunti aikaa). Kun tuli keikan aika, sanoin nugelle, että en osaa ainoatakaan biisiä ja hän siihen tokaisee:"Ei se haittaa, soitat vaan playbackinä" Vedettiin sitten armoton show ja keikan keskivaiheilla nuge käskee jopa minut rumpujen viereen (sinne missä se basso on) koska olin varastamassa hänen show:taan... Sen jälkeen kaikki on hämärän peitossa. Life has a strange way to kick you in the nuts - Ozzy |
Basement 09.08.2006 11:05:25 | |
---|
On sitä tullut nähtyä kaikenlaista. Olen keikkunut mm. Vince Neilin reppuselässä kun kuvasimme Mötley Crüen videota Home sweet home. Muitakin Crüe-aiheisia unia on tullut nähtyä, kerran nukuin Mick Marsin sängyn alla... Vai olikohan se toisin päin? Olen myös lyönyt Gilby Clarkea (Suuresti ihailemaani muusikkoa! En koskaan tekisi niin) koska hän nauroi minulle. Jimi Hendrix on unessani herännyt kerran henkiin ja olen vieläkin sitä mieltä että se oli enneuni. |
Paradigma 09.08.2006 17:17:46 | |
---|
Juanes oli tulossa meille saunomaan. Käveltiin tossa polkua saunalle päin ja kerroin herralle että opettelin eilen soittamaan sitä yhtä sen hittiä. Se ei sanonu mitää, mut sen naamalla oli sellanen ilme "vitun kiinnostavaa" Mukana oli myös pakollinen musta fat guy. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
atimoc 09.08.2006 17:30:34 | |
---|
Olin unessa samana päivänä kahdella Motörheadin keikalla, ja jälkimmäisen jälkeen vokottelin Hannele Lauria lähikuppilassa. Mainittakoon, etten erityisemmin välitä Motörheadista saati Laurista. Motörheadin kitaristina oli Pete Townshend, ja Lemmy lopetti jälkimmäisellä keikalla soiton kesken, kun yleisöstä ei lähtenyt tarpeeksi ääntä. Olin myös Iron Maidenin kakkosbasistina (jostain syystä olen joka kerta bändiunissa nimenomaan basisti), tässä unessa soitin biisit jopa suunnilleen oikein, vaikka bassossa oli kahdeksan kieltä, ja ne oli kierretty kertaalleen kaulan ympäri. Emme soittaneet yhtään Maidenin omaa biisiä, vaan coveroimme Machinae Supremacya ja Bal-Sagothia. Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de |
Adrift 13.08.2006 20:29:28 | |
---|
Sairain rock-aiheinen uneni: Olin ystäväni ja Timo Käsmän kanssa katsomassa Iron Maidenia. Yhtäkkiä oltiin siellä lavalla, ja vedettiin Hallowed Be Thy Namea kuudella kitaralla...huhhuh?! |
THE RIPPER 13.08.2006 20:55:08 | |
---|
3 kertaa nähnyt ynkkä unia. ollu aika mielenkiintosia ja hauskoja ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |