Aihe: Kun kellohame heilahtaa
1 2 3 4
Begemoth
04.08.2006 06:17:37
WW rulaa. työ tekiäänsä kiittää.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
paice60
04.08.2006 14:26:20
En minä rupia tollasten amatöörien takia pulttia ottamaan, mutta jos tulet kadulla vastaan niin JUMALAUTA turpiis saat .)
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
KoskPaavo
04.08.2006 16:14:27
En minä rupia tollasten amatöörien takia pulttia ottamaan, mutta jos tulet kadulla vastaan niin JUMALAUTA turpiis saat .)

Heh, reilu meininki, niinkuin eräs Huuhaa Innasen taulukin on nimeltään "Reipas mies selviää kiperästäkin tilanteesta parilla rivakalla nyrkiniskulla".
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
R.Syke
04.08.2006 16:16:27 (muokattu 04.08.2006 17:04:20)
Heh, reilu meininki, niinkuin eräs Huuhaa Innasen taulukin on nimeltään "Reipas mies selviää kiperästäkin tilanteesta parilla rivakalla nyrkiniskulla".

Ja Paice parilla rivakalla lattiatomi-iskulla? Pa- pam.

Edit: En tuu ottaan turpiin, jos minua tarkoitat.
Tankero
04.08.2006 18:45:22

Aivan ja suuri oppi-isäni Rok-Renne tapasi sanoa, että piruakos sitä inttämään, turpiin vaan. Voittaja on oikeassa.
Varmasti, vissiin.
Timi
04.08.2006 20:54:56
Älä siinä heti meitin humalaisten höpinöistä ala ärvästelemään. Kunhan keekotan ja sörkötän punkuissani.

Minäkin innostun pienesä sievässä seuraamaan ja kommentoimaan näitä juttuja.Ei aina osu ihan kohilleen!Mutta ei kai sen niin väliä ole!
Kylmän viileesti!
Timi
04.08.2006 21:02:14
Opetelkaa sanat ulkoa, plokatkaa biisit. Jos ei korva riitä, lopettakaa kaikenlainen musiikin harrastaminen.

Edit: typo.

Voi Kiesus!Minun pieneen päähäni ei sitten millään uppoa sanat ulkoa.Kadehdin niitä joilta se taittuu.Niinku Havukainen
Kylmän viileesti!
artope
04.08.2006 22:18:42

Minun pieneen päähäni ei sitten millään uppoa sanat ulkoa.Kadehdin niitä joilta se taittuu. Sama vika meitsillä per..le.. kun ei muista niin ei muista.
"siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin"
vesku.ka
04.08.2006 23:26:50
Minun pieneen päähäni ei sitten millään uppoa sanat ulkoa.Kadehdin niitä joilta se taittuu.Niinku Havukainen

Meidän bändissä on siinä mielessä hyvä homma että, solisti pystyy normaali-illan vetään ilman pahveja, samoin kaikki soittajat. Kiva olla keikalla kun ei tartte plärätä kansioita ja voi vetää biisejä vähän niinkuin "sopivassa" järjestyksessä. Jotenkin siitä tulee itsellekin semmonen ammattimaisempi meininki kun ei ole kansioiden takana soittajat piilossa ja biisit lähtee suurinpiirtein heti kun saadaan sovittua mitä vedetään.

Ei muuta.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
KoskPaavo
05.08.2006 00:30:41
Meidän bändissä on siinä mielessä hyvä homma että, solisti pystyy normaali-illan vetään ilman pahveja, samoin kaikki soittajat. Kiva olla keikalla kun ei tartte plärätä kansioita ja voi vetää biisejä vähän niinkuin "sopivassa" järjestyksessä. Jotenkin siitä tulee itsellekin semmonen ammattimaisempi meininki kun ei ole kansioiden takana soittajat piilossa ja biisit lähtee suurinpiirtein heti kun saadaan sovittua mitä vedetään.

Ei muuta.

Olis se vähän kornin näköistäkin jos pystöllä olis koko ajan pahvit edessä
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
El Condor
05.08.2006 01:27:37

Joskus oli TV:n jossain tanssiohjelmassa pystö, jolla oli urku edessä. Tätä urkua ko. artisti paineli oikealla kädellä ns. tiiliskivi-metodilla, ja vasen käsi oli särmästi koko ajan pikkutakin liepeessä kiinni. Se se oli komian näköstä. Pyrkikää siihen.
Pittää koittaa yrittää.
jeppeq
05.08.2006 02:31:42
Aivan ja suuri oppi-isäni Rok-Renne tapasi sanoa, että piruakos sitä inttämään, turpiin vaan. Voittaja on oikeassa.

Ei kai tämä renne vaan Mäntässä asu ? Tuossa on "naapurivaltiossa" yks sen niminen..
Valehtelisin jos väittäisin
uruttaja
05.08.2006 08:50:40
Ei kai tämä renne vaan Mäntässä asu ? Tuossa on "naapurivaltiossa" yks sen niminen..

Ei ole sieltä päinkään. Tämä on sen verran kova Renne, että pelkän nimen mainitseminen väärässä yhteydessä on pahasta.
R.Syke
05.08.2006 09:09:48 (muokattu 05.08.2006 09:11:47)
Joskus oli TV:n jossain tanssiohjelmassa pystö, jolla oli urku edessä. Tätä urkua ko. artisti paineli oikealla kädellä ns. tiiliskivi-metodilla, ja vasen käsi oli särmästi koko ajan pikkutakin liepeessä kiinni. Se se oli komian näköstä. Pyrkikää siihen.

-Rampe ja Naukkis?

Tolla metodillahan täällä suunnilleen kaikki soittaa :D

Siinä tulee melodiat ja harmoniat yhtäaikaa.

Eipä silti. Olen nähnyt trumpetistikin, joka ottaa soittokalun käteensä oikealla kädellä ja vasen on taskussa....
Ukko
05.08.2006 10:24:33

Kornimman näköistä oli kun meitin rock päntin vokalistilla oli keikalla nuottiteline lappuineen edessä.
Tankero
05.08.2006 12:29:31
Ei ole sieltä päinkään. Tämä on sen verran kova Renne, että pelkän nimen mainitseminen väärässä yhteydessä on pahasta.

Niin on ja kovalta seudulta kotoisin. Kuten sen yhden Jepen hyvin tunteman kitaristin isäkin. Ja Lea.
Varmasti, vissiin.
Tankero
05.08.2006 12:30:18
Kornimman näköistä oli kun meitin rock päntin vokalistilla oli keikalla nuottiteline lappuineen edessä.

Komp tähän. Pärmit ei ihan kuulu rockkeikalle.
Varmasti, vissiin.
Tankero
05.08.2006 12:31:16
Niin on ja kovalta seudulta kotoisin. Kuten sen yhden Jepen hyvin tunteman kitaristin isäkin. Ja Lea.

Sinä se olet muistaakseni Renneä kätellytkin.
Varmasti, vissiin.
El Condor
05.08.2006 12:40:34
Eipä silti. Olen nähnyt trumpetistikin, joka ottaa soittokalun käteensä oikealla kädellä ja vasen on taskussa....

Ai jaa, oot sitten ollut mun keikalla...
Pittää koittaa yrittää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)