Aihe: Ibanez artcore
1 2
ministeri
04.08.2006 11:01:16
No, minua GASittaa kovasti ES335-tyyppinen kitara. Olen myös katsellut tuota Tokain uusittua mallia ES-110 joka tuli siis ES-100 tilalle:
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/161/es__100.phtml

Sitä sais hieman läpikuultavalla Cherry-värillä, kuten ES335-tyyppisen kitaran kuuluisikin olla :)
No mutta, kova battle tulossa. Tokai ES-110 vs. Ibanez AS103.

Jos olisin 335:sta nyt hankkimassa testaisin tän vaihtoehdon:

http://www.aronsoitin.fi/PublishedS … ge&pageID=9&itemcode=RSA-55
Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta
Kiinankeisari
04.08.2006 13:07:31
Onneks olkoon. Itse testasin tuota viime kesänä ja siitä asti on GAS vaivannut. About kuukausi sitten testasin AS83, eli astetta kalliimpi malli. Tykkäsiin siitä vielä enemmän, testasin molempia vierekkäin. Saattoi tosin johtua siitä että AS73 oli vähän huonosti säädetty, kielet rämisi jne. mutta soundeiltaan lähes identtinen. Tykkäsin myös ulkonäöstä hitusen enemmän. Siinä syyt miksi AS83 tulee olemaan seuraava keppini (sitten joskus, tod näk. syksyllä).

testailin kyllä sitä kalliimpaakin mallia, mutta oli kyseinen yksilö vähän huonoissa säädöissä, ja se ulkonäkö oli mulle viimestään se juttu mikä tökkäs. jotenkin ne otelautaupotukset on mun silmään liian bling-blingiä.
nyt oon tolla omalla skeballani soittanu kahet reenit bändin kans, ja vieläkään ei löydy mitään pientäkään huomautettavaa: ei kierrä, saundi on hyvä, toimii kaikennäkösten pedaalien kans, jne. mun käteen tuommonen iso kitara tuntuu tosi hyvältä, on persoonallisempi kun ne iänikuset lankkukitarat.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Wahi
04.08.2006 16:20:51 (muokattu 04.08.2006 16:22:32)
testailin kyllä sitä kalliimpaakin mallia, mutta oli kyseinen yksilö vähän huonoissa säädöissä, ja se ulkonäkö oli mulle viimestään se juttu mikä tökkäs. jotenkin ne otelautaupotukset on mun silmään liian bling-blingiä.
nyt oon tolla omalla skeballani soittanu kahet reenit bändin kans, ja vieläkään ei löydy mitään pientäkään huomautettavaa: ei kierrä, saundi on hyvä, toimii kaikennäkösten pedaalien kans, jne. mun käteen tuommonen iso kitara tuntuu tosi hyvältä, on persoonallisempi kun ne iänikuset lankkukitarat.

Joo, itsekin eka ajattelin että liian koristeellinen tuo AS83, mutta kun talosta löytyy jo yksi sunburst (strato) niin ajattelin että olisi vähän vaihtelua. Ja ne potikan nupit on ihan hirveät AS73:ssa. Muuten kyllä hyvä. Soundeissa ei taida juurikan olla eroa.

Saako muuten kysyä, paljonko kustansi?
Shine on You crazy Diamond.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)