Aihe: Jadesoturi
1 2
Mechanizm
02.08.2006 10:52:17
Suomalais-kiinalainen seikkailutoimintaleffa Jadesoturi saa maailman ensi-iltansa Toronton filmifestareilla syyskuun puolivälissä. Suomen ensi-ilta on 13.10., ilmeisestikin aika suurella kopiomäärällä.

Elokuva vaikuttaa mielenkiintoiselta sekoitukselta suomalaista ja kiinalaista mystiikkaa ja kansantaruja, kerrottuna perinteiseen kiinalaiseen wuxia tyyliin.
Toivottavasti tarina jaksaa kantaa eikä olla sorruttu viimevuosina turhankin kliseiseen toimintaan. Ja täytyy tosiaankin toivoa että myös ulkomailta löytyy menestystä ja kotimaisen elokuvan tuotanto saisi piristysruiskeen ja kannustaisi rohkeampiin ideoihin.

Kotisivut löytyy osoitteesta
www.jadesoturi.net

Traileri tulee näytille elokuun puolessavälissä.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
MaD PiAnIsT
02.08.2006 10:54:15

Mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Ei varmaankaan muuta, että odotan traileria. Sivujen perusteella vaikutti aika hyvälle. Puhun vasta trailerin jälkeen.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Milkop
02.08.2006 13:33:32

Tuon voisi melkein käydä katsomassakin, kun wuxia-leffoista muutenkin tykkään. Ja onhan leffassa sentään Markku Peltola.
Juugeli
02.08.2006 13:35:58
Ja täytyy tosiaankin toivoa että myös ulkomailta löytyy menestystä ja kotimaisen elokuvan tuotanto saisi piristysruiskeen ja kannustaisi rohkeampiin ideoihin.

Tätä toivon ennen kaikkea. Itse leffa ei vielä tässä vaiheessa älyttömästi kiinnosta, mutta odotellaas nyt.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Mechanizm
02.08.2006 14:01:38
Tuon voisi melkein käydä katsomassakin, kun wuxia-leffoista muutenkin tykkään. Ja onhan leffassa sentään Markku Peltola.

Kuulostaa luettuna aika hassulta yhtälöltä, Markku Peltoja ja wuxia.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
Butcheri
03.08.2006 22:35:37
Kyllä ainakin sivujen perusteella heräsi mielenkiinto. Visuaaliset seikat ovat kuvien perusteella kohdallaan ja tämä kulttuurien sekoittaminen on hieno idea.

Toivotaan vaan että tätä ei pilata tuhnulla juonella.
Armenia, Monaco ja joku kolmas röpömaa tuhoutuivat meteorisateessa.
Landola59
03.08.2006 22:36:44
Toivotaan vaan että tätä ei pilata tuhnulla juonella.

Väinämöinen käy vetäsemässä keisaria nekkuun.
MaD PiAnIsT
03.08.2006 22:56:10

Väinämöinen käy vetäsemässä keisaria peppuun.

Tuo se olisikin jotain.
wrshredder
03.08.2006 23:08:11
Jadesotureiden.net .,, hahaha!!1

eiku, oli mulla jotain tärkeääkin sanottavaa,, hmm. Niin tätä on kuvattu Porissakin! jee!
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
MaD PiAnIsT
04.08.2006 10:02:37

Niin tätä on kuvattu Porissakin! jee!

Jadet painelee yyterin hiekoilla ja eksyy nakurannalle ja sitten tämän elokuvan genre muuttuukin aivan toiseksi.
G-mies
04.08.2006 11:48:05
Jadet painelee yyterin hiekoilla ja eksyy nakurannalle ja sitten tämän elokuvan genre muuttuukin aivan toiseksi.

Visa Mäkinen ohjaa toimintajaksot!
For great justice.
carnation
04.08.2006 12:02:34
Minusta tuntuu, että tämä on samanlainen räpellys kuin se Kohtalon Kirja.
Mechanizm
04.08.2006 20:16:22
Minusta tuntuu, että tämä on samanlainen räpellys kuin se Kohtalon Kirja.

Ei kai sentään, sehän oli kahden jannun koulun lopputyösi tekemä viritys. Ja siinä mielessä se olikin varsin kunnianhimoinen ja budjettiin nähden taitavasti tehty. Ei se muuten hyvä ollut.
TiMiTheShiT
05.08.2006 07:23:30
jees tosta voi tulla vielä hyvä.....
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa
Fishbone Soldier #1
Brian May jr.
06.08.2006 21:40:06
Outo juttu muuten, mä kuulin tästä elokuvasta ekan kerran moontv:ltä, siinä oli se yks elokuviin painottuva ohjelma. Eli jo aivan helvetin kauan aikaa sitten. Luulin että koko projekti olisi kuopattu kun ei ole mitään kuulunut vuosiin, mutta eipä sittenkään; hyvä niin.
Vettä!
Juugeli
06.08.2006 21:47:24
Outo juttu muuten, mä kuulin tästä elokuvasta ekan kerran moontv:ltä, siinä oli se yks elokuviin painottuva ohjelma. Eli jo aivan helvetin kauan aikaa sitten. Luulin että koko projekti olisi kuopattu kun ei ole mitään kuulunut vuosiin, mutta eipä sittenkään; hyvä niin.

Minä taisin kuulla Jyrkissä tästä ekan kerran.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Juugeli
21.08.2006 21:43:04
http://www.jadesoturi.net/sneakpreview/

No niin, nyt löytyi jo traileri. Aika patsastelulta tuo mulle näyttää, mutta enhän minä mitään tajuakaan näistä lentelyleffoista.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Brian May jr.
22.08.2006 09:32:01
http://www.jadesoturi.net/sneakpreview/

No niin, nyt löytyi jo traileri. Aika patsastelulta tuo mulle näyttää, mutta enhän minä mitään tajuakaan näistä lentelyleffoista.

No olihan tuo nyt aika omaperäistä. Leffassa on siis yhdistetty kiinalaiset wushu-lajit, kiinalaiset itse, suomalaiset ja nykyajan tampere?
Vettä!
Sir Henri
22.08.2006 09:56:21
Leffassa on siis yhdistetty kiinalaiset wushu-lajit, kiinalaiset itse, suomalaiset ja nykyajan tampere?

Juu ja Kalevala. Ei voi kavereita ainakaan varman päälle pelaamisesta moittia. Mielenkiintoisin (osittain)suomalaiselokuva pitkään aikaan. Ainakin ennakkoon.
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)