lxi 15.07.2006 22:19:17 | |
---|
kun mä kuolen, mun Steinbergerini saat kun mä kuolen, mun Steinbergerini saat ei oo lapaa kaulan päässä pitää vireen joka säässä kun mä kuolen, mun Steinbergerini saat The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Jani The Rock 15.07.2006 22:22:46 | |
---|
Kun mä kuolen "tyttöystäväni" saat kun mä kuolen "tyttöystäväni" saat sitä Kyllikiksi kutsu hyvät kyydit antaa hutsu kun mä kuolen "tyttöystäväni" saat Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
lxi 16.07.2006 01:48:19 | |
---|
kun mä kuolen niin et mitään multa saa kun mä kuolen niin et mitään multa saa olet rasittava loinen vittu, etsi joku toinen! kun mä kuolen niin et mitään multa saa The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Qsysi 16.07.2006 21:40:42 (muokattu 16.07.2006 21:53:43) | |
---|
Kun mä kuolen mun Falconini saat kun mä kuolen mun Falconini saat siitä maksoin ihan liikaa kun en tajunnut mä tinkaa kun mä kuolen mun Falconini saat Kun mä kuolen vanhat levyni sä saat kun mä kuolen vanhat levyni sä saat ei oo niitä montaa Captain Jackia ja muuta sontaa kun mä kuolen vanhat levyni sä saat Kun mä kuolen vanhat maiharini saat kun mä kuolen vanhat maiharini saat merkki niiden Jalas tuntuu pahalt potku mahas kun mä kuolen vanhat maiharini saat Jälkiabortti, anyone? |
Cmoon 20.07.2006 20:43:33 | |
---|
kun mä kuolen vanhat rumpuni sä saat kun mä kuolen vanhat rumpuni sä saat Huono ääni, suotta valvot rikkoessas tärykalvot kun mä kuolen vanhat rumpuni sä saat |
Spadee 20.07.2006 22:16:58 (muokattu 20.07.2006 22:18:07) | |
---|
Kun mä kuolen vanhan miekkani sä saat Kun mä kuolen vanhan miekkani sä saat Sitä käytti Teräsbetoni Ja suonis virtaa testosteroni Kun mä kuolen vanhan miekkani sä saat Kun mä kuolen niin vaimoni sä saat Kun mä kuolen niin vaimoni sä saat Se on jo ihan pelle vikisee kun koittaa helle Kun mä kuolen niin vaimoni sä saat Kun mä kuolen niin sormeni sä saat Kun mä kuolen niin sormeni sä saat Niil onnistuu tilutus Ei nimeni oo Romulus Kun mä kuolen niin sormeni sä saat ajatuskatko :D Saapukaa helvettiin, voitte nähdä minut siellä. |
Toveri 20.07.2006 23:16:58 | |
---|
Kun mä kuolen Alfa Romeoni saat Kun mä kuolen Alfa Romeoni saat Löytyy ratti sekä penkit jättää kakkoseksi jenkit Kun mä kuolen Alfa Romeoni saat Kun mä kuolen pussilakanani saat Kun mä kuolen pussilakanani saat rasva keltaan värjäs rääsyn eväs kylmän ilman pääsyn Kun mä kuolen pussilakanani saat Kun mä kuolen ruumisarkkuni sä saat Kun mä kuolen ruumisarkkuni sä saat Mut oota ensin että maadun Madot järsii ykköslaadun Kun mä kuolen ruumisarkkuni sä saat Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Vainhaalee 21.07.2006 01:04:46 | |
---|
Kun mä kuolen vanhat vitsini sä saat Kun mä kuolen vanhat vitsini sä saat Niille vain ne naiset nauraa Joiden päät jo ovat harmaat Kun mä kuolen vanhat vitsini sä saat Kun mä kuolen vanhan tukkani sä saat Kun mä kuolen vanhan tukkani sä saat On se mallii tuubi Saadaan sulle uusi luukki Kun mä kuolen vanhan tukkani sä saat Inspiration for birth control |
phren 25.07.2006 15:57:55 | |
---|
Kun mä kuolen vanhat käsineeni saat kun mä kuolen vanhat käsineeni saat Ne työhanskat on ja siksi jäänet käyttämättömiksi kun mä kuolen vanhat käsineeni saat |
Jani The Rock 25.07.2006 16:44:48 | |
---|
Kun mä kuolen vanhat siittiöni saat kun mä kuolen vanhat siittiöni saat varastot on vähän niukat oli farkut liian tiukat kun mä kuolen vanhat siittiöni saat Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Zarmo 29.07.2006 15:52:22 | |
---|
Kun mie kuolen, niin tän näppikseni saat kun mie kuolen, niin tän näppikseni saat välissä on leivänmurut munakarvat, sätkäpurut kun mie kuolen, niin tän näppikseni saat |
tus 02.08.2006 14:48:53 | |
---|
Kun mä kuolen vanhat kasettini saat. Kun mä kuolen vanhat kasettini saat. Kypsyy lailla hienon viinin biisit Kake Randeliinin. Kun mä kuolen vanhat kasettini saat. Whujuuh! KAKEE! Oke sano Satu |
Jani The Rock 02.08.2006 15:06:13 | |
---|
Whujuuh! KAKEE! Kake on kurko. Mut kun mä kuolen vanhat hampaani sä saat. Kun mä kuolen vanhat hampaani sä saat. Reikäiset kuin tahkojuusto, kas kun mull` on hauras luusto. Kun mä kuolen vanhat hampaani sä saat. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Kun mä kuolen vanhat sukkani sä saat kun mä kuolen vanhat sukkani sä saat niillä ryötetty on pankki ja juotu joka lantti kun mä kuolen vanhat sukkani sä saat Kaikki oikeudet luovutetaan |
Jani The Rock 04.08.2006 17:34:33 | |
---|
Kun mä kuolen salasanani sä saat. Kun mä kuolen salasanani sä saat. Sitten sulla riittää kivaa, nätit tytöt pistää privaa. Kun mä kuolen salasanani sä saat. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
tatta 09.08.2006 11:21:17 | |
---|
kun mä kuolen wanhan mieheni sä saat kun mä kuolen wanhan mieheni sä saat klamydia taikka kuppa, kaupan päälle musta-sukka.... kun mä kuolen Wanhan mieheni sä saat....... Tatta the orginal Grazy Mama |
enary 09.08.2006 20:57:38 | |
---|
Kun mä kuolen vanhan nenäni sä saat kun mä kuolen vanhan nenäni sä saat se ei mitään enää haista, vaikka pannulla se paista kun mä kuolen vanhan nenäni sä saat kun mä kuolen korkokenkäni sä saat kun mä kuolen korkokenkäni sä saat niistä katkenneet on korot niillei kävele ees porot kun mä kuolen korkokenkäni sä saat Bassoni on yleensä lyömäsoitin. |
tatta 10.08.2006 22:05:57 | |
---|
kun mä kuolen wanhan mieheni sä saat kun mä kuolen wanhan mieheni sä saat klamydia taikka kuppa, kaupan päälle musta-sukka.... kun mä kuolen Wanhan mieheni sä saat.......
----------------------------------- kun mä kuolen vanhat biisini sä saat kun mä kuolen vanhat biisini sä saat, niitä kunnellut ei kukaan, mutta ruumiini saat mukaan... kun mä kuolen vanhat biisini sä saat..... Tatta the orginal Grazy Mama |
Toveri 10.08.2006 22:45:32 | |
---|
Kun mä kuolen perseneitsyyteni saat Kun mä kuolen perseneitsyyteni saat Olen kuten pytty viilii Enkä pelkää nekrofiilii Kun mä kuolen perseneitsyyteni saat Pahoittelen. Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Tapio79 15.08.2006 18:20:58 | |
---|
Kun mä kuolen tyhjät pulloni sä saat Kun mä kuolen tyhjät pulloni sä saat Niit on monta suurta kassii Kun viet kauppaan, tulee massii Kun mä kuolen tyhjät pulloni sä saat Kun mä kuolen jukkapalmuni sä saat Kun mä kuolen jukkapalmuni sä saat Kanna varovasti tätä Lienee sisus täysin mätä Kun mä kuolen jukkapalmuni sä saat Kun mä kuolen vanhat verkkarini saat Kun mä kuolen vanhat verkkarini saat Niis on vanhaa pelkkä aate Täysin käyttämätön vaate Kun mä kuolen vanhat verkkarini saat Kun mä kuolen vanhan muijani sä saat Kun mä kuolen vanhan muijani sä saat Vuosia jo paljon täyttää Mut voi vielä hyvin käyttää Kun mä kuolen vanhan muijani sä saat Derekit eivät pakene. |