efunkelist 07.07.2006 14:18:52 | |
---|
No nyt kun kuuntelin ääninäytteet niin pitää munkin lisätä palettiin tuo hyytelökalaplektra :o sen verran hyvin helisi akustinen. Tuleekohan siitä seuraava mnetin engl screamer? :D |
efunkelist 31.07.2006 12:03:22 | |
---|
Jesh. Ylityöpalkat tuli joten ei tehny kipeetä liipasta heti ensimmäiseksi siitä €35 plektra.comin tilaukseen :) Tulee jellfishiä ja niitä muitakin erikoisia ja parit tavalliset. Onhan se kiva saada aina jotain uutta pientä leluiksi. Ja voihan noista enemmänkin saada irti, etenkin äänityksiin. Eikä o iso raha, etenki ku vertaa johonki €100 pedaaliin jota ei sittenkään ole tullut käytettyä ensihuuman jälkeen... Mutta ei pidä tietenkään ajatella sitä että rahaa meni 30 ja sillä saa "vain kourallisen plektroja" ;) |
sus 31.07.2006 14:17:00 | |
---|
No nyt kun kuuntelin ääninäytteet niin pitää munkin lisätä palettiin tuo hyytelökalaplektra :o sen verran hyvin helisi akustinen. Tuleekohan siitä seuraava mnetin engl screamer? :D Mitä engl screamerista tuli? Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
efunkelist 31.07.2006 18:58:31 | |
---|
Mitä engl screamerista tuli? sitähän hypetettiin yhessä vaiheessa tosi paljon. eli siitä tuli yliarvostettu. näin itse asian ainakin näen. nyt useampaa eri engliä testanneena totean että ei tuo mulle ainakaan sovellu, ennemmin vaikka fireball tai thunderball. mutta ei välttämättä engl ensinkään, ensin pitää testiä orange ;) |
KaRa 01.08.2006 02:57:53 (muokattu 01.08.2006 02:58:17) | |
---|
Jaa a... joku rikastuu jossain päin maailmaa. Pitäsköhän itekki keksiä jotain.... joo, leikkaan varpaan kynteni, ostakaa pois, 8e + pk, saatte vadun makeet plekut niist! En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
kunkitarasoi 01.08.2006 19:18:42 | |
---|
..en myis kyllä varpaankynttäni 8egellä, sattuu liikaa.. mutta vakavasti puhuen tuo jellifishi on vaan edelleen paras ton akustiseni kanssa. On kaveritkin katellisia ja jokunen on tehnyt jo hankintoja myös.. heh. |
efunkelist 01.08.2006 22:48:08 | |
---|
..en myis kyllä varpaankynttäni 8egellä, sattuu liikaa.. mutta vakavasti puhuen tuo jellifishi on vaan edelleen paras ton akustiseni kanssa. On kaveritkin katellisia ja jokunen on tehnyt jo hankintoja myös.. heh. Tilasitko plektrasta? Tuliko nopeasti? Melkein gasia pahempi on se kun tavara viimein on tilauksessa ja etukäteen maksettu... urg |
SuvantoJ- 02.08.2006 01:27:05 | |
---|
Tilasitko plektrasta? Tuliko nopeasti? Melkein gasia pahempi on se kun tavara viimein on tilauksessa ja etukäteen maksettu... urg Jos aivan sietämättömäksi käy odotus niin kannattaa muistaa tämä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=129052 . Jos ei lopputulokseen ole tyytyväinen, niin ainakin sai kulutettua muuten piinallista odotteluaikaa :) Ja jos ihan aiheeseenkin liittyen, niin voisi kyllä hyvin itsekin tilata Jellifishin ja vähän muutakin Plektra.comista, tilikin kun tuli edellispäivänä ja tuo itsetehty meduusa kuulostaa kuitenkin varsin mainiolta. |
efunkelist 02.08.2006 12:45:08 | |
---|
Jos aivan sietämättömäksi käy odotus niin kannattaa muistaa tämä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=129052 . Just joo, hämärryin täysin yllättävästä palkkanauhasta ja hurahdin ostamaan jotain minkä olisin tehnyt ihan yhtä hyvin itse. Niinpä niin. No, kunhan orig jellyfish tulee niin täytyy kokeilla verrokiksi tehdä ite tuollainen (vaikka itseasiassa sitä joskus kauan aikaisemmin mietin..?) mutta paksummista kielistä. Tai kokeilla muita hämyplekuviritelmiä. |
toxic 03.08.2006 08:50:13 (muokattu 03.08.2006 08:50:26) | |
---|
Saako noita mistään päin Suomea? |
efunkelist 03.08.2006 12:24:47 (muokattu 14.08.2006 14:57:31) | |
---|
www.plektra.com , postitse. Tänään tuli, eli nopea palvelu B) Akustinen kitara on lainassa, varmasti toimii sillä paremmin kuin sähköllä. Sähkön kanssa en saanut tuosta vielä ekalla kokeilulla mitään irti, vaatinee ihan oman tottumuksensa pikkaustekniikkaan. Tilasin myös wirething-plekuja, sama homma. Akustiselle parempia varmasti. Mulla lienee muutenkin vähän "väärinopittu" pikkaustekniikka ihan ylipäiten kun en noilla saanu mitään aikaiseksi. Eri homma se on sitten akustisen kanssa. Lievä pettymys, mutta kyllä näistä paljon enemmän on iloa kuin muutamasta hana-oluesta eikä sen enempää menny rahaakaan! |
joo.. plektrasta, plektrasta. eihän tolla hinnalla saa kun pari bisseä ja ne menee kusena viemäriin. Jellistä on ollut iloa pidempään vaikka olutkin on hyvää;) kyllä tuo akustisella toimii loistavasti.. sähkis vaatii enemmän. Mutta ainakin siellä www.jellifish.com sivulle se poju käyttää sitä ihan jännästi :) soundit on aina tietysti makuasia.. |
Humppajussi 04.08.2006 19:06:59 | |
---|
Itsekäs plektra? |
guitarist1991 10.08.2006 21:02:33 | |
---|
Itse ostin ensin orig. jellifishin, mutta en tykännyt siitä "suhinasta", joten tein nylonkielestä ja 5sentin kolikosta itse, ja paljon paremmin toimii(mielestäni) |
juikka111 10.08.2006 23:24:20 | |
---|
Itse ostin ensin orig. jellifishin, mutta en tykännyt siitä "suhinasta", joten tein nylonkielestä ja 5sentin kolikosta itse, ja paljon paremmin toimii(mielestäni) Miten sait ne nailonkielet siihen kolikkoon kiinni? Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
SuvantoJ- 11.08.2006 11:22:01 | |
---|
Miten sait ne nailonkielet siihen kolikkoon kiinni? Jollain liimapistoolilla ainakin luulisi saavan hyvin kiinni. M.A.C.H.O. # 3 - Why don't they just call him Girl George? |
juikka111 14.08.2006 14:25:13 | |
---|
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
juikka111 14.08.2006 22:07:26 | |
---|
Eikö kukaan ole testannut? *höh* Olis ollu kiva kuulla kommentteja siitä, koska niitten kotisivuillahan mainostetaan kuinka kitaran sointi paranee ja kitaran ulkomuoto muuttuu kiinnostavammaksi. Jälkimmäisen uskon, mutta ensimmäisessä on hiukan epäilyjä. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |