mklami 02.11.2003 12:18:45 | |
---|
Terve, olen kuunnellut jo pitemmän aikaa Air:in soundtrackia elokuvaan The Virgin Suicides. Mielestäni erittäin toimivaa ja mielenkiintoista musaa. Mitä Airin levyä suosittelisitte seuraavaksi, kun niitä saa nyt CDON:sta aika halvalla? :) Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Treplev 02.11.2003 12:49:46 | |
---|
Mun mielestä Airin parhaat levyt ovat Moon Safari ja Premiers Symptomes -ep. Sitten tulee Virgin Suicides joka on myös loistava, mutta uudesta en sitten hirveästi pitänytkään. Tai ei siinä ainakaan You make it easyn tai High school loverin kaltaisia kuningasbiisejä ole. Ehkä niiden kannattaisi siirtyä kokonaan leffamusiikkiin. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Hienoisella jännityksellä odottelen Airin uutta, Nigel "Radiohead" Godrichin tuottamaa levyä. Saas nähdä miten käy, minäkään en tuolle 10,000Hz Legendille kamalasti lämmennyt. |
Jabbe 02.11.2003 13:19:45 | |
---|
Mä hommasin tuon AIRin triplaboxin tässä joku aika sitten. Virgin Suicides, Moon Safari ja Premiers Symptomes CD:t n. 25e hintaan, ja nuo on kyllä kaikki hyviä. Moon Safari kannattaa varmaan hommata, ainakin oma lempparini noista. 10000hz Legendiä en ole kuullut.. ei siis niinkään tutustumisen arvoinen? |
Vteich 02.11.2003 14:29:39 | |
---|
Moon Safari on se paras levy ihan selkeästi. Premiers Symptomes ja Virgin Suicides ST ovat aika samantyylistä, joskin aika tasapaksuja. 10 000 Hz Legend ON hyvä levy, ei vaan enää niin samantyylinen kuin edeltäjät. Paljon monipuolisempi ja vaatii enemmän kuuntelua. Sisältää loistavia biisejä kuten vaikka The Vagabond, Sex Born Poison, Don't Be Light ja Caramel Prisoner. |
mklami 02.11.2003 14:33:16 (muokattu 02.11.2003 14:34:11) | |
---|
Kiitos vastauksista! Entäpä tämä Everybody Hetz -levy, näyttäisi olevan julkaistu helmikuussa 2002 (CDONin tietojen mukaan), vuosi 10.000 Hz Legendin jälkeen. Kokemuksia siitä? EDIT: Huomasin just, että kyseessä on näköjään remix-levy... :) Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Vteich 02.11.2003 14:41:14 | |
---|
Juu, Everybody Hertz on 10 000 Hz Legendin biiseistä tehty remix-levy. Itse en ainakaan hirveästi diggaile kun joku Mr. Oizo on raiskannut Airin biisejä, joten hirveästi suosittelisi Air-faneille. |
flimtrick 02.11.2003 20:14:16 | |
---|
10 000 Hz Legend on myös loistava albumi. Se on vain erilainen kuin muut Air:in levyt. Se niissä onkin niin hyvää että ne teki täysin erilaisen levyn eikä mitään Moon Safari 2:ta. Mielenkiinnolla odottelen uutta levyä. Ei voi tietää mitä tulee? Se remix levy on aivan paska. Tylsiä remixejä samasta biisistä.... |
jannu 03.11.2003 01:03:51 | |
---|
Kaikki ne on hyviä, mutta Moon Safari on paras ehdottomasti. Everybody Herziä en oo hirveästi kuunnellut, vaikka se tuossa levyhyllyssä lötkötääkin. Emäntä noista diggaa enempi kuin mä. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Mohla 03.11.2003 01:21:06 (muokattu 03.11.2003 01:21:58) | |
---|
En voi suositella oikeastaan varsinaisesti mitään, koska Moon Safari ja 10 000 Hz Legend eroaa niin paljon. Molemmat on kyllä hyviä, ja on tullut kuuneltua paljon, mutta ne on hyviä vähän eri tavalla, joten vaikea verrata. Ehkä tuossa Moon Safarissa saattaisi olla enemmän jotain, jos on Virgin Suicidesin kautta tutustunut. Ehkä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
HC-Audio 05.12.2003 23:12:08 | |
---|
omat suosikit ovat: Moon Safari ja 10 000 Hz Legend "It's My duty to please that booty" |