Zigura 01.08.2006 10:26:47 (muokattu 01.08.2006 10:58:42) | |
---|
Aina välillä, kun on tylsää, niin tulee keksittyä kaikenlaisia bändien nimiä varastoon, jos vaikka joskus keräisi yhtyeen kasaan. Voisin postata tähän niitä, kunhan kerkeen. Jos teillä on samanlaisia kynäilyjä niin tehkää myös ihmeessä samoin. Edit: Heh, en muistanutkaan, että ne olivat näin huonoja. Pistänpä tuonne karmeimmat -threadiin kuitenkin ;) Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#2 |
Magic Bullet 01.08.2006 10:41:48 | |
---|
Mr. Mullets Lost Horny Boys |
Zigura 01.08.2006 12:27:48 | |
---|
Olin ihan unohtanut tän: Godspeed, You Black Emperor. Ehkä enemmänkin siisti kuin hauska. On se vähän hauska :) Ja tietysti myös The Silver Mt. Zion Orchestra and The Tra-La-La Band Tuli vielä tälläinen vissiin New Yorkilais-bändi kuin !!! Lausutaan vissiin clickclickclick. Ehkä tämäkin olis soveliaampi tuonne kamalimmat -threadiin... Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
A.Starving 01.08.2006 12:35:13 | |
---|
Ei ole bändi, vaan artisti, mutta notkea rotta. :'D Ja taustabändinä kyseisellä jyrsijällä toimii yhtä loistavasti nimetty "Liekehtivät Torsionit" |
Pico 02.08.2006 04:26:54 | |
---|
Yhdistyneet Urbaani Puoskarit eli YUP Mies meni kauppaan, lapio. |
vatta 02.08.2006 10:21:50 | |
---|
Reginan vangit "Mitshitte? No tottakai oon ryypänny ku lunta sataa ja koneet on rikki!" |
Frankenstone 02.08.2006 20:57:00 | |
---|
Olin ihan unohtanut tän: Godspeed, You Black Emperor. Ehkä enemmänkin siisti kuin hauska. On se vähän hauska :) Tarkka sanamuotohan on siis "Godspeed You Black Emperor!", joskin alunperin se oli "Godspeed You! Black Emperor". Ja loistonimihän tuo. Niin, tuossa aiemmin unohtui mainita Käytänhousuja. Siinäkin on suorastaan muotovalio nimi :) Missähän päin tämä aiemmin mainittu Verinen Kakkaava Sika muuten mahtaa vaikuttaa? Entä minkälaista musiikkia soittavat? Kun eivät Google tahi Bändit-rekisteri osanneet neuvoa aiheesta antaa... let us not sleep as do others |
Jkob 02.08.2006 21:14:57 | |
---|
Missähän päin tämä aiemmin mainittu Verinen Kakkaava Sika muuten mahtaa vaikuttaa? Entä minkälaista musiikkia soittavat? Kun eivät Google tahi Bändit-rekisteri osanneet neuvoa aiheesta antaa... Eikä tule ikinä antamaankaan. Parit hassut keikat heittivät pojjaat, aikas perus rokkia/heviä veivaten. Alkuperäinen nimi oli Verinen Sika, mutta tuntui jotenkin ponnettomalta. Laulaja/basisti jatkoi sitten myöhemmin Fucking Hangover -bändiin. Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
dictatorsh*t 02.08.2006 22:01:10 | |
---|
Tarkka sanamuotohan on siis "Godspeed You Black Emperor!", joskin alunperin se oli "Godspeed You! Black Emperor". Ja loistonimihän tuo. Aluksihan se oli kait Godspeed You Black Emperor! ja kun tsekkailivat myöhemmin tarkemmin sen japanialaisleffan tms. nimeä niin vaihtoivat muotoon Godspeed You! Black Emperor. Ja vain Yanqui U.X.O. on ilestynyt Godspeed You! Black Emperor nimen alla. |
Frankenstone 02.08.2006 22:10:19 | |
---|
Aluksihan se oli kait Godspeed You Black Emperor! ja kun tsekkailivat myöhemmin tarkemmin sen japanialaisleffan tms. nimeä niin vaihtoivat muotoon Godspeed You! Black Emperor. Ja vain Yanqui U.X.O. on ilmestynyt Godspeed You! Black Emperor nimen alla. Voi persaus, kardinaalimoka, näin päinhän se tietenkin menikin. Mistä tulikin mieleen että vois kuunnella Liftin tänä iltana. Mut ei täs siis muuta. let us not sleep as do others |
Butcheri 03.08.2006 21:25:43 | |
---|
Tera Terra & Plasma Mullets Armenia, Monaco ja joku kolmas röpömaa tuhoutuivat meteorisateessa. |
Kauan sitten mua hymyilytti Munakan Mittausasema. "Vaikka kuinka hjuva rumpali, aina haitta vähän soitto." -puolalaisen pianistin mielipide rumpalin tarpeellisuudesta orkesterissa |
jummijammi 03.08.2006 23:56:22 | |
---|
Tossa on isoveljen huoneen seinällä paikallisen nutan bändi-illan juliste jonka esiintyjäkaartin perää pitää bändi nimeltä + Special Guest. |
kumiorava_89 04.08.2006 11:58:06 | |
---|
Children of Boredom... olis tullu oman bändin nimeks mutta joku oli jo varannu sen xD Ja sitten vielä yhden miehen yhtye Paska joka meinasi hajota sisäisiin riitoihinsa |
Zigura 04.08.2006 12:36:50 | |
---|
Paska taitaakin itseasiassa järjestää noita Huonon musiikin iltoja Heinolassa. Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Arry 05.08.2006 14:57:27 | |
---|
Joskus bongasin ilmoituksen Limingan Tulli -nimellä keikkaa heittävästä Jethro Tull -coveryhtyeestä. Ehhehe. You have to be happy with what you have to be happy with. |
lindo 05.08.2006 20:47:44 (muokattu 05.08.2006 20:48:32) | |
---|
Kumma Heppu & Lopunajan Voidellut Oli muistaakseni ihan kuuluisakin bändi 1980 -luvulla Rok rok |
Jonte 06.08.2006 00:43:20 | |
---|
The Tra-La-La Band... Jep. Aku Ankan muunnos Shangri-La:sta. Hyvä oivallus toimitukselta ja bändin tekijöiltä. Ysiplus. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Zigura 12.01.2007 13:37:39 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 159 päivää vanhaan ketjuun! Joo, joo... Tää repeytti minut: Kakkahätä '77 We won't stop until somebody calls the cops, and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened. |
Kukkis 77 12.01.2007 13:48:51 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 159 päivää vanhaan ketjuun! Joo, joo... Tää repeytti minut: Kakkahätä '77 Voi vittu, olin just kirjottamassa mainintaa samaisesta bändistä. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |