Murgo 18.07.2006 13:59:00 | |
---|
Voisi muuten olla hauskaa vetää nahkatakki päälle ja mennä musakauppaan, ottaa armottomin hevikirves mitä löytää, kääntää vahvistimesta säröt ja volume täysille (tässä vaiheessa myyjät ovat pöydän alla) ja alkaa iloisesti soittamaan Super Mario -teemaa. Tai joku hieno ja kallis puoliakustinen jazzkitara ja sillä se Paranoid huonosti... Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |
Jokapaikanapina 18.07.2006 21:39:48 | |
---|
No ainakin Smoke On The Water ja Stairway To Heaven kitaralla, sekä Kissanpolkka pianolla (XD). Mutta jos niitä alkaa soittaan, ni ei se myyjä varmaan paljoo rupee kitiseen, jos se siitä sitte rahat saa :/ ??? |
yngwie malmsteen 21.07.2006 15:14:30 | |
---|
Ihan typerää hommaa. Kyllä minä soitan musaliikkeessä ihan mitä haluan. Perkele jos joku tulee valittamaan niin en sitten osta mitään. Niin just. Paljon väliä mitä soittaa :P |
yngwie malmsteen 22.07.2006 20:56:01 | |
---|
Kävin joskus hakemassa kitarani eräästä musaliikkeestä korjauksesta, niin tämä myyjä sitten iski sen 15w laneyhin TÄYSILLE ja soitti smoke on the wateria oikein tunteella ja tosissaan. Oli kieltämättä häkellyttävä tilanne... :) Ei hemmetti mä repesin :D :D |
Kirk_Hammett 26.07.2006 00:31:14 | |
---|
eikö se oo ihan sama mitä siellä soittaa? en mä ainakaan mieti mitä siellä kehtaa soitta ja mitä ei You know it's sad but true... |
Nieby 26.07.2006 14:22:09 | |
---|
Mites... Kuuluuko Johnny B. Goode näihin kiellettyihin biiseihin...? ;)
ei oo tarpeeks kuuluisa biisi.. yngwie-sooloja kehiin.. vaikka sitten pianolla.. |
Kirk_Hammett 26.07.2006 14:57:07 | |
---|
Ei ole kuuluisa? Oliko tuo tarkoitettu vitsiksi? mietin kyllä aivan samaa :D You know it's sad but true... |
moderniluuranko 30.07.2006 15:43:33 | |
---|
Siis tämähän on ihan uskomaton ketju...Ei kai kukaan ruokakauppaan mennessäkään mieti, mitä sieltä voi ostaa, ettei myyjät vittuunnu. Kuuluu työnkuvaan myyjiltä sietää asiakkaita. Ihan kaikkia. Kaikilla aloilla. Samoin hautaustoimistoihin ihmiset kuskataan kuolleina, miettimättä miten ne ihmiset on kuollu, tai mitä ne "balsamoijat" siellä mahtaa miettiä... Siis ei voi olla...näin turhamaista. Ei niihin kauppoihin ole kenenkään pakko mennä. |
baron 31.07.2006 09:49:16 | |
---|
Onks mulle asiat menneet joteskin sekaisin? Musaliikkeisiin mä meen ostamaan ja keikoille esiintymään. Pitäiskö olla toisin päin? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Nieby 02.08.2006 00:10:12 | |
---|
Ei ole kuuluisa? Oliko tuo tarkoitettu vitsiksi? VITSI! mutta jos väkisin haluaa vetää jossakin kyseisen biisin, niin vetäköön edes priestin version, ei ehkä kaikki heti tunnista.. alkuperäinen: denied!! cover: Allowed! siis munsta.. |
papitsu 02.08.2006 00:53:37 | |
---|
VITSI! mutta jos väkisin haluaa vetää jossakin kyseisen biisin, niin vetäköön edes priestin version, ei ehkä kaikki heti tunnista.. alkuperäinen: denied!! cover: Allowed! siis munsta.. Ei saatana, tuo coveri pitäs kieltää lailla. Priestiä paskimmillaan. Ei toimi. siis munsta.. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
sus 02.08.2006 02:51:16 | |
---|
Ei saatana, tuo coveri pitäs kieltää lailla. Priestiä paskimmillaan. Ei toimi. siis munsta.. Mitä helvettiä? Onnistunein cover kappaleesta mitä olen kuullut, ja parhaita coverbiisejä koskaan! Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Nieby 02.08.2006 10:46:27 | |
---|
Ei saatana, tuo coveri pitäs kieltää lailla. Priestiä paskimmillaan. Ei toimi. siis munsta.. tässä olen täysin samaa mieltä.. mutta silti soittaisin Priestin version, koska ihan joka jätkä ei sitä tunnistaisi.. vaan eipä siitä sitten sen enempää.. muita kiellettyjä biisejä? |
isojussi 03.08.2006 16:52:00 | |
---|
Onks mulle asiat menneet joteskin sekaisin? Musaliikkeisiin mä meen ostamaan ja keikoille esiintymään. Pitäiskö olla toisin päin? Musta tuntuu, että tänne kirjoittelee sun ja mun lisäks vaan semmoset, joiden ainoita esiintymistilaisuksia on kokeilla musaliikkeessä skebaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Epämuusikko 03.08.2006 21:25:42 | |
---|
Kun soitat jonkun toisen soittaman kappaleen, se on coveri. Et voi esittää "alkuperäistä jonkun toisen tekemää kappaletta". Ja kuunnelkaapa samoja biisejä perseelleen soitettuna vuodesta toiseen... I absolutely Weckl. Bustard #1 |
Ja kuunnelkaapa samoja biisejä perseelleen soitettuna vuodesta toiseen... Melkein kaikki mnettiläiset tekee tuota. Kitarat: soittaminen-palstalla on ihan oma ketjukin("Huvittavimmat/säälittävimmät jne. kitaristivideot"), missä noita kidutuspätkiä on koottu kaikkien helposti kuunneltavaksi. Täältä foorumilta löytyy paljon potentiaalisia työntekijöitä musiikkiliikkeisiin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
isojussi 04.08.2006 01:52:13 | |
---|
Aiheena minusta paljonturhempi, kuin nyt ottamani 300:nen talu. Jos asiakkaan soitto ei miellytä, on musaliikkeen myyjä väärällä alalla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
LamaAjanElvis 04.08.2006 05:07:22 | |
---|
1.Soita yksi sointu ja testaa sustainia yhdellä pitkällä bendillä. 2.Valita äänekkäästi vasta sattunutta tennistapaturmaa Rainerin kans ja lopeta soittaminen. "Hitto, oisin kyllä muuten soittanut Georg Malmsteenin Rising Forcen takaperin ja viellä Vait päälle. 3. Osta kitara ja painu kotiin. 4. Tiluta siellä päin persettä. Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
narttukoira 07.08.2006 21:34:16 | |
---|
vetäkää tinakenkätyttö. siinähän sitte valittavat. eipä oo metallicaa -.- |
tarzan 08.08.2006 22:27:20 | |
---|
Mutta onko jollekkin teistä oikeasti joku tullut valittamaan siitä että soitat paranoidia, smoke on the water jne. jne. etc etc. osv. osv? En ole edes koskaan kuullut että ketään oikeasti olisi kiinnostanut mitä siellä soitetaan. Anteeksi kun olen tosikko, mutta jos jotain teistä on kielletty soittamasta jotain niin kertokaa, olis aika hauska kuulla. :) Helvetin hyvä paimen |