Aihe: Paras pörisijä
1
paavi
03.08.2006 18:41:56
Ja mä sanon mun eläimet uudestaan
Ne on hirvi ilves karhu
Kotka susi peura marsu
Leijona kärmes laama
Virtahepo norppa kärppä
Ja PAARMA!

Aikasta vähän tässä on tullut lauleskeltua, mutta viikonloppuna sitäkin enemmän pistetään pöristen!
Apricot
03.08.2006 21:49:18 (muokattu 03.08.2006 22:52:14)
Hei, täällähän on tällainen pörinäaihe!

Kielellä pystyy muuten tekemään sellaista pörinää. Olisikohan siitä sovellettavissa jonkinlainen hengitysharjoitus? Vai voisiko se olla peräti haitallista? Jos esim. 5 tuntia pöristelee joka päivä yhtä soittoa, niin kyllähän siinä naapuritkin alkaisivat ihmetellä. Mutta toisaalta, sitä olisi helppo tehdä vaikka bussipysäkillä seisoskellessa. Mitä olette mieltä, kannattaisiko treenata? Onko kokemuksia?
"I got the Pieksämäki railway station blues."
insight
03.08.2006 22:06:05 (muokattu 03.08.2006 22:08:03)
Papupata ainakin porisee hienosti. Laksatiiviset oireet pörisevät myös. V8 pörisee myös. Verkkohurina pörisee myös hyvin tasaisesti.

Hyönteisistä mulla on sama lista, mutta sudenkorento on ansaitusti ykkösenä, koska lapsena ajattelin että ne ovat kuin helikoptereita.

Lapsena lauloin myös kuorossa, myöhemmin bändissä, nykyään vain humalassa.
© Registered nickname 2005-2006
gilmoure
04.08.2006 08:42:14
Kyllä kimalainen pörisee parhaiten. Erittäin koskettava kiinteä,vahva & hyvin soiva pörinä. Ampiaiset esim kuulostavat siltä, että puuttuu bottnea.. Kimalaisten tulkina on myös parempaa kuin ampiaisten, paarmojen tai herhiläisten surina. Tokihan tämäkin on makuasia, mutta kimalaiset tuntuvat pörisevän suoraan sydämestä.

Laulan vain kimalaisille.
Suu
04.08.2006 15:53:06
mä tykkään kissan pörinästä. kuulostaa vähän ruohonleikkurilta.
sound in - pleasure out
valje
04.08.2006 19:50:00

Kyllä kimalainen pörisee parhaiten. Erittäin koskettava kiinteä,vahva & hyvin soiva pörinä. Ampiaiset esim kuulostavat siltä, että puuttuu bottnea.. Kimalaisten tulkina on myös parempaa kuin ampiaisten, paarmojen tai herhiläisten surina. Tokihan tämäkin on makuasia, mutta kimalaiset tuntuvat pörisevän suoraan sydämestä.

Samaa mieltä kimalaiset rulaa!:D
*Singers -blind, ignorant beasts of habit* -Boethius (475-524)
Suu
04.08.2006 21:40:16 (muokattu 04.08.2006 21:40:35)
mä tykkään kissan pörinästä. kuulostaa vähän ruohonleikkurilta.

Oho.

Mähän en näköjään lukenut koko kysymyksenasettelua ollenkaan.. :D

paras hyönteinen: kissa

ELI MUN TOPFEMMA PÖRISZIJÄT OLIS!!!!!:

1.heinäsirkka
2.kaskas
3.en keksi enempää.

kimalainen on periaatteessa ihan kiva.. mutta kun se voi pistää.

vaikka eihän noi mun listalla olevat edes taida pöristä. kissa pörisee. :(
sound in - pleasure out
Apricot
04.08.2006 22:06:12
paras hyönteinen: kissa

Kissa hyväksytään; ne on hyviä tyyppejä, ja ylipäätään lunkia porukkaa.
Suu
04.08.2006 22:08:45

Pääsen siis mustana hevosena mukaan top-skabaan.
sound in - pleasure out
peteb
07.08.2006 18:36:35

Hyvä että kissat hyväksytään. Äänestän nisäkkäistä kissaa. Hyönteisistä pääkallokiitäjää. Matelijat ei varmaan pörise... Ja kaloista, niin pitääkö kalat ääntä?
Karrrrrrrjalan kunnaillaaa...
Defactor
07.08.2006 19:04:35

Onks tää laulu-DADA?
[V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa"
Apricot
07.08.2006 19:41:16
Onks tää laulu-DADA?

Ei ole. Dadailut voi hoitaa turhuuspalstalla.
fifi
07.08.2006 20:06:00

Ampiainen.

Niin paljon kuin niitä inhoan ja pelkäänkin, päivän sana on a m p i a i n e n.

Kaverit kun päättivät sitten tehdä pesän meidän tuuletushormiin. Tähän asti olemme eläneet yhteisymmärryksessä "me emme häiritse teitä, älkää tekään häiritkö meitä". Erehtyivät sitten kuitenkin ulko-ovestaan ja päättivät tulla sisätiloihin. Ampiaisinvaasio. Kymmenkunta niitä kuoli Baycon-myrkytykseen. Odotamme jatkohyökkäystä. Tämä on sotaa!

Mutta kylläpäs niistä pörisijöistä lähtikin valtaisa, suorastaan pelottava pörinä, kun surisivat pitkin kylpyhuonetta. Luojan kiitos, niitä ei ollut (vielä) enempää, mutta hiukan pelottaa kyllä. Miten niin pienestä raidallisesta otuksesta voi lähteä niin Karmaiseva Ääni.

Paljon mieluisampi pörisijä on jo aiemmin mainittu kissa. (hyönteiseksi luokiteltu). :)
gilmoure
09.08.2006 12:53:10 (muokattu 09.08.2006 12:54:00)
kimalainen (:
paavi
09.08.2006 15:20:59
kimalainen (:

ai niin joo! saaks vaihtaa? tää on munkin suosikki!
Noi on nimittäin mun alaisia kaikki...
Apricot
09.08.2006 15:30:12
Noi on nimittäin mun alaisia kaikki...

Kimi, Kimi, Kimi a lainen after midnight...

Huono.
A.Starving
09.08.2006 16:04:56
Heitän mustana hepoisena peliin perinteisen Volkswagen Beetle:n elikkäs tuttavallisemmin kuplavolkkarin. Bokserimoottorin peruspörinään sekoittuu semmoinen kiva ja tunnusomainen yläpään kilkatus joka soi hienosti eikä vastaavaa löydy ainakaan nykyautoista vaikka pakoputken poikkasis. Nostalginen valitettavan harvoin kuultava pörinä joka herättää kuulijassa positiivisia tunteita.
Suu
09.08.2006 21:52:20
Nostalginen valitettavan harvoin kuultava pörinä joka herättää kuulijassa positiivisia tunteita.

palaapa mieleeni eräs ystäväni kirkkaanpunainen kupla, jota hoidettiin takuuvarmaan "käännä musaa kovemmalle"-tyyliin aina siinä vaiheessa kun käyntiääneen ilmeistyi lisää sivujuonteita. :D
sound in - pleasure out
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)