Aihe: Suositelkaa 4-raituria
1
D-Kay
01.11.2003 23:06:37

Tascamit on aika halpoja, käytettynä vielä halvempia. Ihan käypäsiä vehkeitä biisien tekoon, mutta ei niillä mitään kovin julkaisukelpoista saa aikaan.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi ja Ibanez CF-7
mongoloidi
02.11.2003 11:12:17
Toimiikos ne Zoomin laitteet?
Eissiiis Haiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
D-Kay
02.11.2003 12:06:18

Varmasti oikein hyvin. Vaikka Zoomia aina parjataan, niin jos unohdetaan 505:t sun muut, niin Zoom on tehnyt oikeasti hyviä laitteita esim. Zoomin rumpukone pauhaa meidän bändissä toista tai kolmatta vuotta. Enkä kyllä ole koskaan kuullut kenenkään Zoomin hajonneen.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi ja Ibanez CF-7
moikki
02.11.2003 14:13:47
Minkälaista neliraituria suosittekisitte noin niinku kotikäyttöön.
Vai olisiko järkevintä ostaa esim. vaikka V-amp ja nauhottaa tietokoneella?

Mulla on V-amp pro ja olen sillä nauhotellut suoraan koneelle niin on tullut ihan hyvää jälkeä.
Let`s rock like fuck! by Mike Monroe
Spiralmind
02.11.2003 22:29:02 (muokattu 02.11.2003 22:33:53)

Mitä se V-AMP ja tietokone liittyy toisiinsa? Et voi nauhotella koneelle ihan samalla tavalla kuin aikoisit neliraiturilla..? (tai V-AMP:illa neliraituriin...)

...itse suosittelisin ennemmin tietokonetta. Saa niin hyvän äänenlaadun kuin äänikortti sallii (kohtuuhintanenkin äänikortti voittaa neliraiturin, eikö?). Ja koneella miksailuhan on näppärämpää. - toinen juttu on sitten jos tarvii viedä johonkin treenikämpälle niin koneen kuskailu on hankalampaa... tosin onhan niitä nykyään kaikenlaisia kovalevytallentimiakin (hinnoista en tiedä).
"Mother Earth is pregnant for the third time For y'all have knocked her up. I have tasted the maggots in the mind of the universe I was not offended For I knew I had to rise above it all Or drown in my own shit."
kojones
03.11.2003 09:54:46
- toinen juttu on sitten jos tarvii viedä johonkin treenikämpälle niin koneen kuskailu on hankalampaa... tosin onhan niitä nykyään kaikenlaisia kovalevytallentimiakin (hinnoista en tiedä).

hommaa kannettavan niin onnistuu matkatallennuskin. Näin on ainakin mulla tarkoituksena...
Jokkeri
03.11.2003 11:39:18

1044 on ollut käytössä pari vuottaa. Toimii moitteetta. TJEU http://personal.inet.fi/musiikki/bkaras/biisit/vuoksi.mp3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)